Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,

Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?

Alsjeblieft graag serieuze reacties
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:53:

[...]

Misschien is dat een persoonlijk ding, ik voel een soort vete richting mij als persoon, omdat ik het vaak opneem voor de jongere vrouw.dus je hebt wat tegen oudere vrouwen? Trouwens ik heb geen flauw benul van leeftijden, alleen een gok op kindertopics
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:54:

[...]

Zoals ik al aangaf in mijn begin post, graag serieuze reacties.. als je dat niet kan, wil ik je graag verzoeken je gal ergens anders te spuwen.. Toedels !

Wat je als moderater ook moet weten:

Dit is een openbaar forum. Mag iedereen reageren. Waar ze wil en wat.

Jij kan wel eisen wat voor antwoorden je wil maar dat betekent niet dat je ze krijgt.

Serieus kun je op dit topic trouwens niet eens zijn aangezien het geen serieus topic is.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

[...]

Misschien is dat een persoonlijk ding, ik voel een soort vete richting mij als persoon, omdat ik het vaak opneem voor de jongere vrouw.

Er is geen vete, geen idee waar je dat vandaan haalt.

Dat jij je steeds aangevallen voelt (je eigen woorden hè) als iemand het niet met je eens is, is geen vete tegen 'alle jonge vrouwen', maar is commentaar op hoe jij je soms opstelt. En laten we eerlijk zijn, je bent erg snel beledigd.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:52:

[...]

Mag ik vragen waarom je zo kortzichtig beeld hier van hebt? Mag ik opkomen voor de jongere vrouw, ik merk gewoon dat ze hier vaak ondergewaardeerd wordt, ik voel mij zelf als ''bloempje'' daar niet prettig bij. In plaats van bij de pakken neer te blijven zitten en hier en daar wat te dollen, wil ik dit probleem online serieus gaan aanpakken!

Omdat ik jou niet hoog heb zitten als forummer. En jij geen idee hebt wat een moderator doet. Die pleit nergens voor namelijk.

Die scheidt het kaf van het koren, zorgt er voor dat de huisregels worden na geleefd en blijft ten alle tijden objectief.

Jouw doel, of het geen wat jij graag wilt doen, zit niet in het werkpakket van een moderator. En als jij serieus een functie als moderator wil hebben, dan zou je dat moeten weten.
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 16:51:

[...]

Oh, nou, da's fijn.

Maar waar haal jij de wijsheid vandaan dat jongere vrouwen geen bestaansrecht zouden hebben? Ik schrijf eigen heel veel met mensen die (veel) jonger zijn dan ik. Geen centje pijn.

Wilde het net ook posten.

Jij bent oud genoeg om mijn moeder te kunnen zijn, en toch vind ik jou héél leuk
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Opkomen voor de jonge vrouw zodat ze een relatie met een veel oudere man kan/mag hebben?
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:48:

[...]

Jammer dat je zo onaardig bent Carcia, heeft dit met mijn leeftijd te maken ofzo? Al dan niet laat ik iedereen in zijn of haar waarde.. Man vrouw, oud jong, dik dun iedereen is welkome Wie is Carcia? En aangezien ik geen idee heb wat jouw leeftijd is.... nee, niks mee te maken
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 16:56:

[...]

Er is geen vete, geen idee waar je dat vandaan haalt.

Dat jij je steeds aangevallen voelt (je eigen woorden hè) als iemand het niet met je eens is, is geen vete tegen 'alle jonge vrouwen', maar is commentaar op hoe jij je soms opstelt. En laten we eerlijk zijn, je bent erg snel beledigd.Grobbekuiken, zou je mij eens wat aanwijsbare voorbeelden kunnen noemen? Ik heb namelijk het idee van niet en kan mij hier totaal niet in vinden. Ik ben een pittig type dat is een ding wat zeker is. Maar als vrouwen van 45+ denken dat ze beter zijn en jongere vrouwen niks waar zijn heb ik toch een erg naar gevoel daarbij.. Al hoewel ik heel erg het idee heb dat ik de laatste weken ongelofelijk ben gegroeid, vind het jammer dat daar dan weer niks van wordt gezegd ?
Alle reacties gelezen, sorry maar
Life is short. Eat dessert first.
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 16:57:

[...]

Wilde het net ook posten.

Jij bent oud genoeg om mijn moeder te kunnen zijn, en toch vind ik jou héél leuk

Dochter!!!

Maar goed, had gekund dus en ik forum net zo prettig met Doortje als met iemand die mijn leeftijd heeft of ouder is of wie dan ook.

Sterker, ik leer zelfs van de jongere mensen.

En ja, zélfs een heleboel mannen hier vind ik leuk!
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:52:

[...]

Mag ik vragen waarom je zo kortzichtig beeld hier van hebt? Mag ik opkomen voor de jongere vrouw, ik merk gewoon dat ze hier vaak ondergewaardeerd wordt, ik voel mij zelf als ''bloempje'' daar niet prettig bij. In plaats van bij de pakken neer te blijven zitten en hier en daar wat te dollen, wil ik dit probleem online serieus gaan aanpakken!

Ik ben een jongere vrouw, maar merk dat mijn mening wel gewaardeerd wordt, hoor.

Jouw hulp is hier niet nodig dus.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

[...]

Misschien is dat een persoonlijk ding, ik voel een soort vete richting mij als persoon, omdat ik het vaak opneem voor de jongere vrouw.

De jonge vrouwen kunnen prima voor zichzelf opkomen, daar hebben ze jou niet voor nodig als moderator.

En wat ga je dan doen, alle oudere vrouwen die zeiken, perma's geven?
Echt grobbekuiken? Goh ik dacht dat jij beetje van mijn leeftijd was ( 30).
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 17:00:

[...]

Ik ben een jongere vrouw, maar merk dat mijn mening wel gewaardeerd wordt, hoor.

Jouw hulp is hier niet nodig dus.Komt omdat je ook zo leuk bent Doortje!
quote:charlottew88 schreef op 01 september 2015 @ 16:55:

[...]

Helaas voor jou, is dit een openbaar forum en kan jij anderen niet jouw wil opleggen.Dat is ook absoluut niet wat ik voor ogen heb, zou het wel fijn vinden als er wat ruimte komt en meer begrip voor de jongere vrouw. Het valt mij op, dat vooral hier op het forum heel erg neerbuigend wordt gedaan als je jonger bent, Je reactie is niks waard, je advies is om te janken.. etc etc etc. Ik vind dat heel erg jammer en voel me daardoor erg ondergewaardeerd als forumster van dit leuke forum
mwa 4 moderator
quote:OldWood schreef op 01 september 2015 @ 17:01:

[...]

De jonge vrouwen kunnen prima voor zichzelf opkomen, daar hebben ze jou niet voor nodig als moderator.

En wat ga je dan doen, alle oudere vrouwen die zeiken, perma's geven?Nee absoluut niet joh? Hoe kom je daar nou bij? Maak je daar echt geen zorgen om
quote:Elsa schreef op 01 september 2015 @ 17:01:

[img]http://www.animaatjes.nl/smileys/smiley ... -02158.gif[/img] mwa 4 moderator [img]http://www.animaatjes.nl/smileys/smiley ... -02158.gif[/img]
quote:OldWood schreef op 01 september 2015 @ 17:01:

[...]

En wat ga je dan doen, alle oudere vrouwen die zeiken, perma's geven?

Uiteraard, alle bejaarden opgerot van het forum en aan de bingo tafel.

Zoiets.
quote:Elsa schreef op 01 september 2015 @ 17:01:

[img]http://www.animaatjes.nl/smileys/smiley ... -02158.gif[/img] mwa 4 moderator [img]http://www.animaatjes.nl/smileys/smiley ... -02158.gif[/img]aaah dat is echt zo lief! Bedankt voor de steun, hoop dat het team het ziet thanks echt ontzettend lief !
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 17:00:

[...]

Jouw hulp is hier niet nodig dus.Dat jij dat zo ervaart vind ik oprecht echt ongelofelijk fijn! Wellicht komt het omdat jij je vaak bewust wat stiller houdt dan bijv ik.. die graag de discussie aan gaat met de ''oudere''
Ik heb écht geen idee waar je het over hebt mwa. Ik ben pas 23 jaar maar de sores waarmee jij hier blijkbaar mee dealt op het forum heb ik nog nooit last van gehad. Het ligt er voornamelijk aan hoe jij je opstelt.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 17:01:

[...]

Dat is ook absoluut niet wat ik voor ogen heb, zou het wel fijn vinden als er wat ruimte komt en meer begrip voor de jongere vrouw. Het valt mij op, dat vooral hier op het forum heel erg neerbuigend wordt gedaan als je jonger bent, Je reactie is niks waard, je advies is om te janken.. etc etc etc. Ik vind dat heel erg jammer en voel me daardoor erg ondergewaardeerd als forumster van dit leuke forum

Dat is dus niet waar. Als er zo gedaan wordt ligt dat aan de forumster zelf en de onzin die uitgekraamt wordt.

Leeftijd speelt daarbij geen rol.
Een goed streven om als pleitbezorger van de jonge(re) generatie te willen fungeren. Maar lijkt me te allen tijde verstandig om dicht bij jezelf te beginnen. Laat zien dat jij als jonge meid een ontwikkeling hebt doorgemaakt en zaken serieus aanpakt. Onderbouw je standpunten op een weloverwogen manier, en meer van dat soort dingen.

Op dit forum is plaats voor iedereen. Ik als 40plusser voel me niet 'meer' dan een twintigjarige. Eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat ik me soms dooderger aan onnozele Topics als: Me vriendje heeft al zes minuten niet ge-appt, heeft hij een ander?

Feit is gewoon dat wijsheid met de jaren komt. Wanneer je dat nu gewoon accepteert (en respecteert) en niet altijd direct 'als de gebeten hond' van je af probeert te slaan, kom je al een heel eind.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
De dag dat mwa mod wordt stap ik op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven