Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,

Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?

Alsjeblieft graag serieuze reacties
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-09-2015 20:38
Reden: persoonlijke vete
% gewijzigd
quote:my-little-appletree schreef op 01 september 2015 @ 17:17:

Wat is dan jong? En hoe zou jij ziennof ik jong ben dan?

Ik heb vaker dingen van je gelezen en ben heel blij dat hier heel veel verschillende mensen komen met verschillende meningen, maar alleen al op basis van dit topic zou ik je niet als moderator willen hebben. Je hebt lange tenen, een kort lontje, iedereen die het anders ziet en het niet met je eens is is fout en je geeft op de helft van de mensen en vragen geen reactie. Je bent een forummer en dat is prima, maar lijkt mij absoluut geen goede moderator.Dit bedoel ik dus.
quote:OldWood schreef op 01 september 2015 @ 17:18:

[...]

Nou hoop ik niet dat ik eerder dan jij geboren bent, anders krijg ik eerder dan jij een ban aan m'n broek

Maar dat is dus de vraag nu ook. Wat is jong en wat is oud?

Want eigenlijk vind ik 55 tegenwoordig ook niet oud.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Leiding geven is zorgen voor. De meeste mensen snappen dat pas wat later in het leven. Maar er zijn natuurlijke leiders die het al jong kunnen. Op een forum moet je naast leiding kunnen geven, ook leiding kunnen nemen. Om leiding te kunnen nemen, moet je eerst leiding kunnen geven. En leren dat leiding geven, zorgen voor is.

Geen idee, mwa, op welk punt van deze ontwikkeling die je kennelijk aan wil gaan, jij zit. Maar als ik je zo lees, zie ik dat je moeite hebt met bepaalde reacties. Ik denk dat het je daarom veel energie kost. De beste leiders leiden met 1 vinger in hun neus en houden ervan. Die ergeren zich niet en halen er juist energie uit ipv dat het ze energie kost. Ik vraag me af hoeveel jij nu zit te genieten.

En waar geniet je dan van? Een echte leider houdt niet van oproer, onrust en gehakketak. Die probeert dat juist te voorkomen. Daar kun je wel een goed inkomen mee vergaren. Als ik jou was, zou ik daar mijn energie in steken. Irl je leidinggevende capaciteiten verbeteren en daar je brood mee verdienen. Dat is vast leuker dan 'oude wijven' proberen op te voeden. Die laten zich echt niks vertellen door jou hoor. Dat snap je pas als je zelf een oud wijf bent geworden.
quote:Bromelia schreef op 01 september 2015 @ 17:20:

[...]

Heb ik eindelijk iemand die mij lief vind ..
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-09-2015 20:39
% gewijzigd
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 17:01:

[...]

Dat is ook absoluut niet wat ik voor ogen heb, zou het wel fijn vinden als er wat ruimte komt en meer begrip voor de jongere vrouw. Het valt mij op, dat vooral hier op het forum heel erg neerbuigend wordt gedaan als je jonger bent, Je reactie is niks waard, je advies is om te janken.. etc etc etc. Ik vind dat heel erg jammer en voel me daardoor erg ondergewaardeerd als forumster van dit leuke forum

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-09-2015 20:39
% gewijzigd
quote:MadameQetesh schreef op 01 september 2015 @ 17:19:

Nou al paar keer gevraagd en nog geen antwoord:

Wat is een jonge vrouw??

Lekker zo'n wanna be mod die niet eens antwoord geeft.

Nu ik toch vraag: hoe zit het met de mannen dan?Alle mannen die hier zitten en geen midlifecrisis hebben én die niet van middelbare leeftijd zijn, worden geband.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-09-2015 20:40
% gewijzigd
Ik vind dat ze hier heus niet neerbuigend doen over de jongere vrouwen. Ik vind alle forummers gezellig en aardige vrouwen.

Verder vind ik je ongeschikt, omdat je totaal niet met kritiek om kan gaan.
MWA er worden hier genoeg jonge vrouwen gehoord. Dat jij dat niet zo ervaart ligt misschien wel aan je manier van posten.

En anders heb ik, als "oudere", de ultieme tip voor je. Zelf een gratis forum starten. http://www.forummaken.nl/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-09-2015 20:40
% gewijzigd
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 17:22:

[...]

quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 17:21:

[...]

Maar dat is dus de vraag nu ook. Wat is jong en wat is oud?

Want eigenlijk vind ik 55 tegenwoordig ook niet oud.Dat vind ik een goeie. Ligt aan de persoon denk ik, en hoe iemand in zijn doen en laten is.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-09-2015 20:38
% gewijzigd
TO

Modderen is trouwens nog best lastig hoor. Ik heb wel eens wat geprobeerd in die richting, en het was werkelijk nooit goed. Als ik niks deed stonden er een paar te gillen dat ik een ruggegraatloze zitzak was, en als ik wel maatregelen nam kwamen er weer een paar anderen gillen dat ik een totalitaire bruut was en dat ik wel gek leek. Een ander heikel puntje is dat je als moddereter natuurlijk ook je sympathieën en antipathieën hebt, maar die moet je min of meer weten uit te schakelen. En dan was dat nog maar een heel klein pestforumpie.
MWA, nou wordt er gegeind, was te verwachten en hoort er gewoon bij. Kun je ook als de humor in een voor jouw serieus topic zien.

Wordt echter wel gedaan door vrouwen van álle leeftijden hè!

Er wordt ook serieus gereageerd, dat wilde jij zo graag, maar nu laat je het zelf afweten door niet meer te reageren. Jammer.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-09-2015 20:41
% gewijzigd
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 september 2015 @ 17:32:

Modderen is trouwens nog best lastig hoor. Ik heb wel eens wat geprobeerd in die richting, en het was werkelijk nooit goed. Als ik niks deed stonden er een paar te gillen dat ik een ruggegraatloze zitzak was, en als ik wel maatregelen nam kwamen er weer een paar anderen gillen dat ik een totalitaire bruut was en dat ik wel gek leek. Een ander heikel puntje is dat je als moddereter natuurlijk ook je sympathieën en antipathieën hebt, maar die moet je min of meer weten uit te schakelen. En dan was dat nog maar een heel klein pestforumpie.Blij dat ik die ambitie nooit gehad heb. Ik zou gillend gek worden.
wat dacht je van etenstijd
quote:Tickel schreef op 01 september 2015 @ 17:27:

MWA er worden hier genoeg jonge vrouwen gehoord. Dat jij dat niet zo ervaart ligt misschien wel aan je manier van posten.

En anders heb ik, als "oudere", de ultieme tip voor je. Zelf een gratis forum starten. http://www.forummaken.nl/Zal vast veel leden opleveren .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Elsa schreef op 01 september 2015 @ 17:34:

wat dacht je van etenstijdZou ik willen, zit op man te wachten die eten meeneemt, maar die blijft weer ergens plakken denk ik
Ik vind het niet zo handig, een moderator die ik onder de negeer heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven