Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Bij mijn ouders ook rollade hoor... vaste prik.

En ik denk dat ik de luxe 10 gangen dineees van ex-schoonouders niet eens zal missen... tjonge, wat moest je daar veel eten om niet onbeleefd over te komen.

Was best lekker, maar na het voorgerecht zat ik meestal al vol...

Doe mij dan maar rollade.

Gourmetten is ook leuk! (alleen niet in je eigen huis ivm niet weg te krijgen vetdampen)
Je moet het altijd een kans geven. Nooit geschoten is altijd mis en nog meer van dat soort gezegdes.
Wordt mijn tweede winter alleen.....en ik moet zeggen ik vind het vreselijk.....
Kit & Kat is leuk!! Geen kleffie en beffie hoor, hoor je jezelf al roepen 's avonds?

Ik heb Kerst-trauma's......en zal er op mn 1e avond als single poster niet teveel over uitwijden. Hoop alleen maaar dat het dit jaar heeeeeeeeeeeel anders is!

Herken veel van jou in mezelf, Vleer. Mannen krijgen, soit, maar ze houden.....ga ook veel bij mijzelf te rade. Met name omdat mn laatste 'verkering'' bleef beweren dat ik hem niet toeliet..

BE: stel eens steengrillen voor, veel sneller en lekkerder! iig grote lappen vlees :-)
Raar he dat het in de winter allemaal erger lijkt dan in de zomer
Heeft ook wel voordelen, die winter. Iig word je niet continue geconfronteerd met verliefde stelletjes,om maar even 1 voorbeeldje te noemen...
quote:Blue_Eyes schreef op 17 september 2008 @ 23:01:

Raar he dat het in de winter allemaal erger lijkt dan in de zomer

Tsja....zon en veel daglicht maakt je vrolijk...evenals de warmte!

De winter kan erg gezellig zijn.....verwarming aan, kaarsjes aan en lekker chillen op de bank!
maar dan wel met veel katten en nog meer kussens...:-)
Hm, die twee lange relaties van mij lukte het dus wel om ze te houden (en zelfs toen het uit was wilden ze me nog terug, die laatste dus nog steeds). Maar die ene date die ik had kon ik weer niet houden.... hm. Hoop niet dat dat mijn nieuwe patroon wordt dan...
quote:winkelmandje schreef op 17 september 2008 @ 23:04:

[...]

Tsja....zon en veel daglicht maakt je vrolijk...evenals de warmte!

De winter kan erg gezellig zijn.....verwarming aan, kaarsjes aan en lekker chillen op de bank!Ja maar dan wel het liefst met z'n tweeen natuurlijk.
@Moz: Patronen zijn er om te doorbreken!
Ergens gaat t gewoon mis na 3 dates zien ze er geen verdere heil meer in heb al van alles geprobeerd.. wel t bed in duiken met ze , niet t bed in duiken met ze ..

Wel /niet leuke dingen voorstellen/doen. wel/niet t etentje betalen t maakt allemaal geen fuck uit
quote:Blue_Eyes schreef op 17 september 2008 @ 23:05:

[...]

Ja maar dan wel het liefst met z'n tweeen natuurlijk.Ja dat bedoel ik ook!!!
@ Vleer: Je moet het probleem niet bij jou zoeken maar bij hun....
Ik vind winter ook erger hoor, dan heb ik veel meer de neiging binnen te willen zitten, knus, saampjes etc...

Terwijl in de zomer vond ik het juist soms zelfs erg dat ik al een vriendje had. Al dat geflirt werkte aanstekelijk, en ik was al bezet, en saai, enzo...
ik vind 3 dates al veel! Maar je kapt er zelf toch ook wel eens mee, naar ik mij meen te herinneren....
hehe
Bij mij zijn ze of net voor mijn neus weg.....of er duikt weer een ex op of of of of of.....
Ik heb een magneet voor onbereikbare mannen...in de zin van dat ze geen relatie willen of kunnen (of soms vergeten te vertellen dat ze al een relatie hebben). Dan ga je toch op een gegeven moment bij jezelf te rade hoor...zegt ook iets over mij dat ik dat soort mannen aantrek. De laatste 'verkering' was heel anders, wilde juist wel serieus een relatie en was helemaal into me...maar dat was niet wederzijds. Ging me storen aan het ontbreken van een bepaalde spanning, ging te vanzelfsprekend allemaal...lees: saai (eigenlijk heel erg...)
hoe zit dat met jou en de vrouwen dan, BE? Of ben je nog niet op het datingpad?
*psst Xenia, wil je nog het lijstje invullen? om je te leren kennen, zeg maar...;-)*
Vleer reed vanmiddag op snelweg en aldoor haalde een auto mij in en ik hem weer inhalen ging zo kwartier door.. Zag in eens dat hij een kinderzitje achter in de auto had.. maar goed t spelletje was wel leuk dat elkaar in halen en lachen naar elkaar.

Op gegeven moment seint hij mij dat ik maar moet afslaan bij de benzinepomp.. Vleer dacht ammehoela .. kinderzitje , die heeft vast een vrouw/vriendin..

Toen ik doorreed dacht ik WAT STOMMM STUPID STOMMM

Misschien was hij wel gewoon alleenstaande vader ..

heeft misschien nu wel de man van haar leven laten lopen /rijden
ben nu echt slapen........tot morgen!
Vleer: hilarisch !
quote:Xenia66 schreef op 17 september 2008 @ 23:16:

hoe zit dat met jou en de vrouwen dan, BE? Of ben je nog niet op het datingpad?Tsja wat moet ik er van zeggen?? 1 date gehad het afgelopen jaar en voor de rest wel wat MSN contact maar geen dates. Moet er nog aan wennen denk ik is lang geleden dat ik heb moeten daten enzo, al mijn ervaring is nog uit de vorige eeuw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven