Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 17 september 2008 om 22:57
Bij mijn ouders ook rollade hoor... vaste prik.
En ik denk dat ik de luxe 10 gangen dineees van ex-schoonouders niet eens zal missen... tjonge, wat moest je daar veel eten om niet onbeleefd over te komen.
Was best lekker, maar na het voorgerecht zat ik meestal al vol...
Doe mij dan maar rollade.
Gourmetten is ook leuk! (alleen niet in je eigen huis ivm niet weg te krijgen vetdampen)
En ik denk dat ik de luxe 10 gangen dineees van ex-schoonouders niet eens zal missen... tjonge, wat moest je daar veel eten om niet onbeleefd over te komen.
Was best lekker, maar na het voorgerecht zat ik meestal al vol...
Doe mij dan maar rollade.
Gourmetten is ook leuk! (alleen niet in je eigen huis ivm niet weg te krijgen vetdampen)
woensdag 17 september 2008 om 23:01
Kit & Kat is leuk!! Geen kleffie en beffie hoor, hoor je jezelf al roepen 's avonds?
Ik heb Kerst-trauma's......en zal er op mn 1e avond als single poster niet teveel over uitwijden. Hoop alleen maaar dat het dit jaar heeeeeeeeeeeel anders is!
Herken veel van jou in mezelf, Vleer. Mannen krijgen, soit, maar ze houden.....ga ook veel bij mijzelf te rade. Met name omdat mn laatste 'verkering'' bleef beweren dat ik hem niet toeliet..
BE: stel eens steengrillen voor, veel sneller en lekkerder! iig grote lappen vlees
Ik heb Kerst-trauma's......en zal er op mn 1e avond als single poster niet teveel over uitwijden. Hoop alleen maaar dat het dit jaar heeeeeeeeeeeel anders is!
Herken veel van jou in mezelf, Vleer. Mannen krijgen, soit, maar ze houden.....ga ook veel bij mijzelf te rade. Met name omdat mn laatste 'verkering'' bleef beweren dat ik hem niet toeliet..
BE: stel eens steengrillen voor, veel sneller en lekkerder! iig grote lappen vlees
woensdag 17 september 2008 om 23:04
woensdag 17 september 2008 om 23:05
woensdag 17 september 2008 om 23:05
woensdag 17 september 2008 om 23:08
woensdag 17 september 2008 om 23:09
woensdag 17 september 2008 om 23:14
Ik heb een magneet voor onbereikbare mannen...in de zin van dat ze geen relatie willen of kunnen (of soms vergeten te vertellen dat ze al een relatie hebben). Dan ga je toch op een gegeven moment bij jezelf te rade hoor...zegt ook iets over mij dat ik dat soort mannen aantrek. De laatste 'verkering' was heel anders, wilde juist wel serieus een relatie en was helemaal into me...maar dat was niet wederzijds. Ging me storen aan het ontbreken van een bepaalde spanning, ging te vanzelfsprekend allemaal...lees: saai (eigenlijk heel erg...)
woensdag 17 september 2008 om 23:17
Vleer reed vanmiddag op snelweg en aldoor haalde een auto mij in en ik hem weer inhalen ging zo kwartier door.. Zag in eens dat hij een kinderzitje achter in de auto had.. maar goed t spelletje was wel leuk dat elkaar in halen en lachen naar elkaar.
Op gegeven moment seint hij mij dat ik maar moet afslaan bij de benzinepomp.. Vleer dacht ammehoela .. kinderzitje , die heeft vast een vrouw/vriendin..
Toen ik doorreed dacht ik WAT STOMMM STUPID STOMMM
Misschien was hij wel gewoon alleenstaande vader ..
heeft misschien nu wel de man van haar leven laten lopen /rijden
Op gegeven moment seint hij mij dat ik maar moet afslaan bij de benzinepomp.. Vleer dacht ammehoela .. kinderzitje , die heeft vast een vrouw/vriendin..
Toen ik doorreed dacht ik WAT STOMMM STUPID STOMMM
Misschien was hij wel gewoon alleenstaande vader ..
heeft misschien nu wel de man van haar leven laten lopen /rijden
woensdag 17 september 2008 om 23:21
quote:Xenia66 schreef op 17 september 2008 @ 23:16:
hoe zit dat met jou en de vrouwen dan, BE? Of ben je nog niet op het datingpad?Tsja wat moet ik er van zeggen?? 1 date gehad het afgelopen jaar en voor de rest wel wat MSN contact maar geen dates. Moet er nog aan wennen denk ik is lang geleden dat ik heb moeten daten enzo, al mijn ervaring is nog uit de vorige eeuw.
hoe zit dat met jou en de vrouwen dan, BE? Of ben je nog niet op het datingpad?Tsja wat moet ik er van zeggen?? 1 date gehad het afgelopen jaar en voor de rest wel wat MSN contact maar geen dates. Moet er nog aan wennen denk ik is lang geleden dat ik heb moeten daten enzo, al mijn ervaring is nog uit de vorige eeuw.