Het Verstopic
vrijdag 13 juni 2008 om 19:48
Lieve dames en heren,
Wat begonnen is als een topic voor iedereen die wilde vluchten van het voetbal is nu een gezellig verstopic. We hebben wel een paar regeltjes:
- Iedereen is welkom, dus kom erbij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
- De uitsmijter mag je niet zo uitputten dat de rest er niks meer aan heeft (zo gaan we wel erg hard met die mannen )
- Je moet je voeten vegen voordat je de tent binnenkomt!
- Geen brandende fakkels in de tent.
- Als je in bed gaat liggen, hou dan ruimte vrij er zijn nog meer mensen die er gebruik van willen maken.
Onze trots:
Wat begonnen is als een topic voor iedereen die wilde vluchten van het voetbal is nu een gezellig verstopic. We hebben wel een paar regeltjes:
- Iedereen is welkom, dus kom erbij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
- De uitsmijter mag je niet zo uitputten dat de rest er niks meer aan heeft (zo gaan we wel erg hard met die mannen )
- Je moet je voeten vegen voordat je de tent binnenkomt!
- Geen brandende fakkels in de tent.
- Als je in bed gaat liggen, hou dan ruimte vrij er zijn nog meer mensen die er gebruik van willen maken.
Onze trots:
woensdag 17 september 2008 om 19:37
woensdag 17 september 2008 om 19:46
woensdag 17 september 2008 om 20:58
Wahaha...
We zien het wel, er zijn een hoop meer-in't-oog-springende forummers dan Prinses hoor... De nominatie an sich is al goed voor 't ego
Druk in't hoofd is niets schokkends hoor. Druk met werk, thuis vanalles aan't doen, niet zo goed slapen omdat Prins nogal snurkt/knort/hoest/proest door enoooorme verkoudheid, dus beetje moe.... Dat is alles
*rent even naar de tent om te kijekn!*
We zien het wel, er zijn een hoop meer-in't-oog-springende forummers dan Prinses hoor... De nominatie an sich is al goed voor 't ego
Druk in't hoofd is niets schokkends hoor. Druk met werk, thuis vanalles aan't doen, niet zo goed slapen omdat Prins nogal snurkt/knort/hoest/proest door enoooorme verkoudheid, dus beetje moe.... Dat is alles
*rent even naar de tent om te kijekn!*
Peas on earth!
woensdag 17 september 2008 om 22:06
Blijft een beetje kwakkelen. Ik denk steeds dat het wel mee zal vallen (omdat het langzaamaan minder wordt) én we vinden het allebei zo ongezellig om apart te slapen
Dan zeggen we 's ochtends: 'als het vanacht weer zo gaat, gaan we apart slapen', maar als het dan avond is, zeggen we: 'achhh das ook niet leuk, toch amar samen'
Dan zeggen we 's ochtends: 'als het vanacht weer zo gaat, gaan we apart slapen', maar als het dan avond is, zeggen we: 'achhh das ook niet leuk, toch amar samen'
Peas on earth!
woensdag 17 september 2008 om 22:47
Halllooo iedereeen! Heb niet alles bijgelezen, ga k nu ook niet doen, maar goed dat iedereen nog leeft. Bij wat ben je een lieve mamma! Zie je nou wel zus dat je ook n kind moet, tis hartstikke leuk en k heb eerder gelezen dat je er al naar op zoek was op marktplaats?
Nouja ik ben zondag de hele dag alleen (achossjiee!) en als ik niets anders te doen krijg, buiten huiswerk, dan zal ik eens helemaal gaan bijlezen, en dan proberen weer bij te benen hier!
Groetjes:)
Nouja ik ben zondag de hele dag alleen (achossjiee!) en als ik niets anders te doen krijg, buiten huiswerk, dan zal ik eens helemaal gaan bijlezen, en dan proberen weer bij te benen hier!
Groetjes:)
donderdag 18 september 2008 om 08:49
goedemorrugu... Hier ook GAAAAAP... veel korte stukjes slaap vannacht.
Jeetje vinyl...misschien financieel technisch gezien een strak plan om ietsje eerder af te spreken. Of jezelf bankroet bellen kannatuurlijk ook...
@zusje; had je al gemist! Hoe is het met de studie?? al aan het wennen?
Smakelijke dag!
Jeetje vinyl...misschien financieel technisch gezien een strak plan om ietsje eerder af te spreken. Of jezelf bankroet bellen kannatuurlijk ook...
@zusje; had je al gemist! Hoe is het met de studie?? al aan het wennen?
Smakelijke dag!
donderdag 18 september 2008 om 10:57
Over enthousiasme gesproken!! Hihi, leuk hoor, wat fijn dat je ineens iemand hebt gevonden met wie het zo klikt en bij wie de aantrekkingskracht even groot is. Zal wel even wennen zijn om direct met elkaar te praten, zonder iets ertussen maar het klinkt als voorbestemd! Even tussendoor forummen kan toch best? Dat je naderhand uitgebreid verslag uit komt brengen gaan we van uit!!
Ik heb trouwens het niet-ziek-maar-wel-kwakkelig-virusje. Vermoeiend... Vind het wel leuk om de Algemene Beschouwingen met een half oog te kijken.
Ik heb trouwens het niet-ziek-maar-wel-kwakkelig-virusje. Vermoeiend... Vind het wel leuk om de Algemene Beschouwingen met een half oog te kijken.
donderdag 18 september 2008 om 10:59
Over enthousiasme gesproken!! Hihi, leuk hoor, wat fijn dat je ineens iemand hebt gevonden met wie het zo klikt en bij wie de aantrekkingskracht even groot is. Zal wel even wennen zijn om direct met elkaar te praten, zonder iets ertussen maar het klinkt als voorbestemd! Even tussendoor forummen kan toch best? Dat je naderhand uitgebreid verslag uit komt brengen gaan we van uit!!
donderdag 18 september 2008 om 11:03
Bij mij bleef het ook hangen! Had al een reactie getypt, maar kreeg ik niet verstuurd. Ik wilde in elk geval zeggen dat je in elk geval héél enthousiast bent Vinyl Ben erg benieuwd hoe het dinsdag gaat, zal toch even wennen zijn om te kletsen zonder communicatiemiddelen ertussen. Al komt er misschien helemaal niks van praten.
Zien jullie ook dat google ons linkt met Ridders en jonkvrouwen en Rust in lijf en leven?
Zien jullie ook dat google ons linkt met Ridders en jonkvrouwen en Rust in lijf en leven?