Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 18 september 2008 om 06:19
quote:Blue_Eyes schreef op 17 september 2008 @ 23:47:
Ik zal nog iets wegzetten dan zie ik de reakties morgen wel.
Waarom wordt ik juist altijd gelijk verliefd op iemand die ik ontmoet? Ik ga er altijd gelijk voor 100% voor, wat uiteraard het probleem geeft dat als je afgewezen wordt dat de klap een stuk groter is.
Kennen jullie dat of kijken jullie meer eerst de kat uit de boom?
Ik werd ook altijd direct heel erg verliefd met alle gevolgen van dien. Afgelopen jaar werd ik helemaal niet snel verliefd. Ik denk dat ik afgelopen jaar juist heel erg mezelf beschermde. Niet weer die pijn willen voelen die ik voorgaande jaren / keren wel heb gehad.
Maar dat lijkt mij ook niet de juiste manier
Ik zal nog iets wegzetten dan zie ik de reakties morgen wel.
Waarom wordt ik juist altijd gelijk verliefd op iemand die ik ontmoet? Ik ga er altijd gelijk voor 100% voor, wat uiteraard het probleem geeft dat als je afgewezen wordt dat de klap een stuk groter is.
Kennen jullie dat of kijken jullie meer eerst de kat uit de boom?
Ik werd ook altijd direct heel erg verliefd met alle gevolgen van dien. Afgelopen jaar werd ik helemaal niet snel verliefd. Ik denk dat ik afgelopen jaar juist heel erg mezelf beschermde. Niet weer die pijn willen voelen die ik voorgaande jaren / keren wel heb gehad.
Maar dat lijkt mij ook niet de juiste manier
donderdag 18 september 2008 om 07:07
Zes pagina's teruggelezen. Wat mis ik het geleuter zeg. Één en al kommer en kwel over hoelang we al niet alleen zijn, waarom we geen partner vinden etc. Dat we er allemaal meteen voor 100% voor gaan. Met die insteek loop je ook nooit een leuk iemand tegen het lijf want je benauwt die persoon direct!
Ik ga maar eens werken. Lekker leuteren enzo...
Ik ga maar eens werken. Lekker leuteren enzo...
donderdag 18 september 2008 om 10:01
Goodmorgning to all !
Ben gister na de breuk niet meer online geweest, maar ik hoop dat de schade weer hersteld is. Iemand nog zin om mij een korte samenvatting te geven van de date-avonturen/discussies die we hebben gehad de afgelopen twaalf uur?
Ingel heeft vanacht weer gedroomd over PC (prince charming; hij is niet echt een hele knappe, maar ben wel gecharmeerd van um. Heb vaker een versierpoging getracht, maar tvlot niet zo). Ik droom (voor mijn doen) zo veel over die jongen, tjee....
Vanacht ging mijn droom over de band van mijn broer en dat PC en ik onderwijl kaartjes naar elkaar aant sturen waren, en opt eind elkaar in de armen vielen. Maar toen ik in zijn kledingkast ging kijken hingen er alleen maar tuinbroeken ?????
Beetje vreemde combinatie niet?
Ben gister na de breuk niet meer online geweest, maar ik hoop dat de schade weer hersteld is. Iemand nog zin om mij een korte samenvatting te geven van de date-avonturen/discussies die we hebben gehad de afgelopen twaalf uur?
Ingel heeft vanacht weer gedroomd over PC (prince charming; hij is niet echt een hele knappe, maar ben wel gecharmeerd van um. Heb vaker een versierpoging getracht, maar tvlot niet zo). Ik droom (voor mijn doen) zo veel over die jongen, tjee....
Vanacht ging mijn droom over de band van mijn broer en dat PC en ik onderwijl kaartjes naar elkaar aant sturen waren, en opt eind elkaar in de armen vielen. Maar toen ik in zijn kledingkast ging kijken hingen er alleen maar tuinbroeken ?????
Beetje vreemde combinatie niet?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 18 september 2008 om 10:34
Ben ik al te laat voor de koffie?
Ziet er heeeeeerlijk uit EA!
Tuinbroeken, Ingel? Hoe kom je erop! Haha. Nou maar hopen dat dromen bedrog zijn. Hoewel, dat stukje van het kaartjes sturen en in elkaars armen vallen klinkt wel weer erg goed!
Ziet er heeeeeerlijk uit EA!
Tuinbroeken, Ingel? Hoe kom je erop! Haha. Nou maar hopen dat dromen bedrog zijn. Hoewel, dat stukje van het kaartjes sturen en in elkaars armen vallen klinkt wel weer erg goed!
anoniem_70339 wijzigde dit bericht op 18-09-2008 10:43
Reden: zpelvoud
Reden: zpelvoud
% gewijzigd
donderdag 18 september 2008 om 10:59
JS, niet zo mokken he... Dat het nu wat meer sereneuzig gaat hier is toch niet meteen kommer en kwel alleen? Neem nou maar een lekker bakkie koffie... Moet ik het voor je inschenken?
Maar JS... als je nou toevallig verliefd op iemand word he, is dat dan ook meteen 100% ervoor gaan en dus benauwend?
Heb toch het idee dat je verliefdheid niet tegen kan houden ofzo. En tja... als ik verliefd ben voelt het wel alsof ik diegene niet meer kwijt wil, ik zeg dat dan niet, maar misschien straal ik dat teveel uit?
Maar JS... als je nou toevallig verliefd op iemand word he, is dat dan ook meteen 100% ervoor gaan en dus benauwend?
Heb toch het idee dat je verliefdheid niet tegen kan houden ofzo. En tja... als ik verliefd ben voelt het wel alsof ik diegene niet meer kwijt wil, ik zeg dat dan niet, maar misschien straal ik dat teveel uit?
donderdag 18 september 2008 om 13:41
Paar dagen niet gelezen hier en is hier een hele discussie geweest zag ik. Ik had al paar keer hier gepost maar weer afgehaakt vanwege het vele geleuter hier. Maar ik zie dat singles-topic weer is zoals het moet zijn, het wel en wee van de single.
Mozzarella...ik kan je posting niet meer terugvinden over je mail die je op RP hebt gekregen. Maar volgens mij heb ik van dezelfde meneer een mail gekregen...was hij getint zeg maar? Ik heb zo moeten lachen.
Mozzarella...ik kan je posting niet meer terugvinden over je mail die je op RP hebt gekregen. Maar volgens mij heb ik van dezelfde meneer een mail gekregen...was hij getint zeg maar? Ik heb zo moeten lachen.
donderdag 18 september 2008 om 14:06
Over het verliefd worden.
Ik ben nog nooit op het eerste gezicht verliefd geworden. De drie keren dat ik verliefd ben geweest (op basisschoolverliefdheden na) was dat altijd op iemand die ik al langer kende. Ik ben toen wel voor 100% ervoor gegaan, of het in ieder geval geprobeerd. Maar ik kan niet zeggen dat ik het benauwen vond.
Ik ben nog nooit op het eerste gezicht verliefd geworden. De drie keren dat ik verliefd ben geweest (op basisschoolverliefdheden na) was dat altijd op iemand die ik al langer kende. Ik ben toen wel voor 100% ervoor gegaan, of het in ieder geval geprobeerd. Maar ik kan niet zeggen dat ik het benauwen vond.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 18 september 2008 om 16:15
donderdag 18 september 2008 om 16:16
@nieuwe forummers..
Lief dat jullie hier zijn, maar ik wil niet dat dit nu een topic gaat worden met allerlei modder gegooi.. Nu wordt het veel zwaarder en heftiger gemaakt dan dat het eigenlijk is.
De forummers die naar het andere topic zijn gegaan zijn mij nog steeds hardstikke lief.. En ik vind het ZEER onterecht om ze nu hier neer te zetten als een stelletje randdebielen die niet goed wijs zijn.
Dat zijn ze nl absoluut NIET !!
Ik heb vele postings van hen zeer gewaardeerd en vind het jammer dat ze naar een ander topic zijn gegaan. Als ze hier wat minder hadden geleuterd was het gewoon ook prima geweest. Ze hebben er zelf voor gekozen om een ander topic te openen. Prima maar laat ze aub in hun waarde !!!
Ik vind het absoluut niet leuk en grappig dat ze hier nu als slechterikken afgebrand worden.
Lief dat jullie hier zijn, maar ik wil niet dat dit nu een topic gaat worden met allerlei modder gegooi.. Nu wordt het veel zwaarder en heftiger gemaakt dan dat het eigenlijk is.
De forummers die naar het andere topic zijn gegaan zijn mij nog steeds hardstikke lief.. En ik vind het ZEER onterecht om ze nu hier neer te zetten als een stelletje randdebielen die niet goed wijs zijn.
Dat zijn ze nl absoluut NIET !!
Ik heb vele postings van hen zeer gewaardeerd en vind het jammer dat ze naar een ander topic zijn gegaan. Als ze hier wat minder hadden geleuterd was het gewoon ook prima geweest. Ze hebben er zelf voor gekozen om een ander topic te openen. Prima maar laat ze aub in hun waarde !!!
Ik vind het absoluut niet leuk en grappig dat ze hier nu als slechterikken afgebrand worden.
donderdag 18 september 2008 om 16:28
verbazingwekkend toch altijd weer wat een valse sekreten er onder hun steen vandaan komen kruipen zodra er gereld en met modder gegooid kan worden. Je ziet ze niet, je hoort ze niet, maar als het even niet zo lekker loopt zijn ze er als de kippen bij om lekker na te trappen en het vuurtje op te stoken. Wat een misselijk laag volk !
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 19-09-2008 10:36
Reden: Quote van verwijderde post
Reden: Quote van verwijderde post
% gewijzigd
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 18 september 2008 om 17:09
Ik groet alle lieve en leuke singles hier (dat zijn jullie gelukkig bijna allemaal) enne ... ga gewoon door met dit topic. Deze storm komt het ook wel weer te boven, het is de eerste niet.
En als jullie een keerje zin hebben om te komen steengrillen: wees welkom; mag altijd !
En als jullie een keerje zin hebben om te komen steengrillen: wees welkom; mag altijd !
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 18-09-2008 19:43
Reden: Quote van provocerende post
Reden: Quote van provocerende post
% gewijzigd
Polygamie = intensieve vrouwhouderij