Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha je motto. hahahahaha... Summer in de bocht. Dan kan je het misschien nog 2 keer doen voor de baby er is.
Hahaha Aruba, ja misschien 1 of 2 keer, ik zie wel
Summer is lekker bezig Ben het wel eens met je motto...kut is dat he dat huishouden 4x per jaar whahahahahhaha
ja ik doe het ook liever niet, haha. dinsdag nog de ramen staan zemen... dat doe ik ook echt zo weinig mogelijk...

gek he aruba die harde buiken, hier ook geregeld, trekt gelukkig vrij snel weer weg, doet soms echt pijn, maar ja, t schijnt er allemaak bij te horen!
Hey meiden,

Zus Bah wat ontzettend K*T zeg. Ik had nog zo gehoopt, omdat je temperatuur zo hoog bleef dat het was gelukt. Ik moest weer wel om je reactie lachen, ben je toch ook een gekkie Je moet zo maar even prive lezen, kun je ook nog even om mij (vooral vriend) lachen...

Ik hoop dat met Freddy alles goed gaat...ze zal wel gewoon helemaal even niet aan het forum denken.

Fijn Summer vriendlief weer om je heen. Het seizoen loopt nu natuurlijk ook een beetje af. Gaan jullie straks als de kleine er is ook weer meehelpen in Italy?

Spannend Vlinder morgen! We gaan weer ouderwets duimen! Het moet toch een keer goedkomen!

Pluis toevallig is mijn vader ook vandaag jarig Grappig zeg. Ging er trouwens helemaal niemand voor je staan? Misschien kun je er volgende keer gewoon om vragen, zeg je gewoon dat je last hebt van je bekken en dat je niet zo lang kan staan. Kan me niet voorstellen dat dan niemand zijn stoel wil afstaan...ik zou je in ieder geval laten zitten

Mibb geen verstand van, sorry, maar kan me voorstellen dat daar je hoofd behoorlijk vol van kan raken.
als jullie morgen toch aan het duimen zijn, manlief heeft om 10 uur solicitatiegespek, ben benieuwd, maar die koper is nog veel belangrijker!

ik ga even prive kijken bloem, hoe is het verder met jou?
gefeliciteerd trouwens met de jarige vaders! haha, grappig zeg!
Hey Bloem heb prive gereageerd moest inderdaad erg lachen.

Vlinder hoop dat jullie morgen wel geld krijgen. Zou zo lekker zijn als je het allemaal kunt afsluiten...

O Mibb ik heb die pillen van jou net besteld. Hoop dat ze morgen binnen komen, binnen 36 uur zeggen ze. Bij jou werkten ze wel he...
En ik heb weer op jou gereageerd Zus

Ik ben er pas volgende week dinsdag weer, dus niet te veel schrijven in de tussentijd meiden
Hallo allemaal, ik hou het even kort. Zondagavond om 23:08 ben ik bevallen van een jongetje. De bevalling was zeg maar alles zoals je het niet wil en je het ook niet voorstelt, details volgen later, nu ben ik heel gelukkig met het mooiste mannetje van de hele wereld.
Hey Freddy, van harte gefeliciteerd, ook voor Freddy-man natuurlijk.

Fijn dat je je even laat zien hier. Geniet lekker met je allermooiste mannetje, en iedereen hier heeft alle begrip hoor dat je wereld op de kop staat (zeker na een vervelende bevalling), en dat internetten absoluut niet tot de prioriteiten behoort...

Probeer lekker te genieten van je kraamtijd, enne, 1e jongetje op dit topic!!
hey freddy, gefeliciteerd met je zoon! en natuurlijk is de jouwe de allermooiste van de hele wereld! (zolang de mijne niet geboren is ) jammer van je bevalling en we horen je wel weer als je er tijd voor hebt, nu lekker genieten van je mannetje!

zus, zou fijn zijn om het aftesluiten inderdaad, hoop dat bijjou die pilletjes net zo goed werken als bij mibb en dat je dan ook maar snel zwanger mag zijn.
@Freddy en Freddyman, van harte gefeliciteerd!!!!!!! Geniet ervan

Heb een hoofd vol snot......

En iedereen krijgt mooie jongetjes en meisjes....
Freddy fijn wat te horen....gefelictiteerd met je mannetje......Dikke kus!! x

Alvast fijn weekend...ben vrij maar even op kantoor omdat ik nog bij bespreking moet zijn.....

Freddy, gefeliciteerd met je zoon!!

De bevalling klinkt heel heftig maar je hebt het gehad. Ga lekker van elkaar genieten.

Hier gaat alles z'n gangetje. Eva is een heerlijke baby die nagenoeg niet huilt, goed drinkt en goed slaapt.

De kinderwagen is ze alleen niet zo gek op terwijl Floor daar juist altijd heerlijk in sliep. De draagdoek vindt ze wel fijn dus zo neem ik haar nu vaak mee.

Ik vind het heerlijk om weer zo'n klein babytje in huis te hebben. Je hoort toch vaak dat moeders tegen het eerste jaar op zien maar ik vind het juist leuk met zo'n uk in huis.

Het wordt toch echt weer tijd dat er een zwangere bij gaat komen. De overgebleven niet-zwangeren zijn nu toch echt aan de beurt. Ik duim voor jullie.

@vlinder: Ik hoop dat het rond komt met de verkoop van het huis.

@liubi: geen pijnlijke vingers hier maar het is volgens mij wel een bekend verschijnsel.

@lady bug: laatste loodjes, spannend! Houd je het nog vol?
Freddy, gefeliciteerd met je ZOON.

Geniet lekker van de komende periode
Gefeliciteerd Freddy, wat fijn om even wat van je te lezen!
Lieve Freddy,

van harte gefeliciteerd met je zoon! natuurlijk het mooiste mannetje van de wereld :-)

Dat moet flink balen zijn dat de bevalling vervelend is gelopen. Ik ben benieuwd naar je verhaal maar vooral naar je jochie. Gun jezelf een heel rustig kraambed. Ik hoop dat ze je ontzettend verwennen, dat is namelijk heel erg nodig nu.
Freddy van harte gefeliciteerd met jullie kleine mannetje!

Klinkt niet fijn die bevalling maar gelukkig ben je heel gelukkig met je zoontje! Heel veel geluk toegewenst.
Ladybug, je bent de volgende! Hoe is het ermee? Al kriebels?

@Freddy, laat het bevallingsverhaal maar achterwege....Geloof niet dat ik dat wil lezen hihi
Freddy en manGEFELICITEERD met jullie mooiste mannetje van de wereld! Zo te lezen is het een behoorlijk heftige bevalling. Neem de tijd om te herstellen en laat je lekker verwennen.

Zus ik las van je test en daarna toch nog ongesteld worden... Wat shit meid... Ik hoop dat alle meiden die nog niet zwanger zijn heel snel zwanger worden/zijn. Ik duim voor jullie!!!

Ik had nog foto's gekeken op het prive forum. Wat een mooie foto's en wat een mooie baby's! (ik wil oooooooooooook!!!!)

Vlinder wat een rotstreek van jullie huis, ik hoop dat hij nu wel snel verkocht word.

Dametje ik vind het echt knap zoals je het allemaal doet (wou ik gewoon even zeggen)

Verder weet ik het niet meer zo goed.... Oh ja liubi ik las dat jij ook verlof hebt nu? Heerlijk he! Geniet ervan!! En pijnlijke vingers, heel herkenbaar, ik heb ze nu sinds 2 weken ofzo. Irritant soms en ik laat veel vallen maar gaat weer over na de bevalling geloof ik.

Hier verder trouwens alles goed, morgen 38 weken maar volgens mij blijft deze nog wel even zitten helaas...

Het zou wel mooi zijn als ze nu wel komt, dochter is nu uit logeren en de kraamverzorgster die wij hebben aangevraagd (zij ons ook) begint morgen weer met haar dienst.

Maar ja... meestal hebben babies daar lak aan zeggen ze.

Ik heb ook weinig last, wel wat krampjes alsof ik ongesteld moet worden die soms wat erger worden maar tot nu toe ook elke keer weer ophouden. En het hele huis is nu (bijna) helemaal schoon (nesteldrang, zoooooo leuk) ik ga zo de keuken nog doen en dan weet ik echt niet meer wat ik moet doen, dan is gewoon echt alles klaar.
zie je op tegen de bevalling lady, je klinkt lekker relaxed! doe rustig aan en jij hebt vast ook snel een mooie baby in je armen.

liubi, trouwens ook!

pebbels wat heerlijk dat je zo van eva aan het genieten bent. echt super.

vanmiddag gaan we dan eindelijk als alles goed gaat ons huisje verkopen... ben zo zenuwachtig na de vorige keer... ik weet wel dat het nu vast goed komt maar toch... wilde nog wat doen aan afstuderen maar dat lukt dus echt niet...
Nog even Vlinder... Dan ben je er van af.

Het zal niet twee keer fout gaan toch?
freddy gefeliciteerd met jullie mannetje. Hopelijk gaat alles nu alleen maar goed en geniet van je kraamtijd.

lady jij schiet ook echt op, leuk hoor Als ik zo die verhale nlees en foto's zie wil ik ook en dat duurt nog wel even.

vlinder hopelijk nu alles goed met de verkoop van jullie huis.

Weet het verder even iet meer kan geloof ik niets meer onthoude. Huis en werk liggen vol met briefjes van alles wat ik niet mag vergeten :-)

iedereen en fijn weekend
Vlinder laat je snel weten of het allemaal goed is gegaan met de verkoop van jullie huis?

Ik kan me voorstellen dat je je er best zenuwachtig dan om maakt, dat doe je sowieso wel maar in jullie situatie helemaal.

Pluis ook een beetje vergeetachtig? . En de tijd vliegt voorbij (vind ik dan) voor je het weet ben jij aan de beurt (en de rest natuurlijk)

Ik maak me trouwens helemaal niet druk om de bevalling. Het mag van mij wel gaan beginnen, en misschien scheelt het ook dat ik 2 keer eerder ben bevallen, dus deze keer moet ook lukken. Ik hoop alleen dat het een betere bevalling dan die van dochter word, maar dat moet maar gewoon. En anders kom ik daar ook wel weer doorheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven