Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Plou dat vind ik toch allemaal eng klinken. Hoop dat je daarna wel een goede uitslag hebt.

Ze krijgen tegenwoordig gewoon supermarktbrokken...
Het Viva forum is papaja.
Getver Pilou, dat is rot.
Ach ja. Begreep van een vriendin die dit vorig jaar had, dat ze eerst nog een paar keer uitstrijkjes gaan maken biopten nemen voor ze over gaan op de volgende stap. Dus ik heb nog ff

Morgen heb ik een kennismakingsdag op nwe werk! Nog even regelen zo met 'oude' werk

Dan kom ik waarschijnlijk mijn laatste manager tegen (het is was haar klant...) of een andere collega die mij toen een loer heeft gedraaid. Ik heb er zin in *lakt nagels rood*

Splint, hoe gaat het bij jou qua werk? Houdt haan zich nu een beetje koest en kan jij de dingen doen die zijn afgesproken?
Hoe was het vandaag, Plou? Nagels ingetrokken kunnen houden?

Bij mij op het werk gaat het wel goed. Haan negeer ik een beetje, ik werk gewoon om hem heen . Hij heeft nogal moeite met zijn nieuwe rol (hij bakt er eigenlijk niet zoveel van) en dat lijkt nu eindelijk niet onopgemerkt te blijven. Althans, als ik een collega mag geloven die dichter bij het directie-vuur zit. In BoZ zijn we nu met een klein clubje over, wordt meer project-achtig en dat is heel leuk. En daarnaast ga ik ook meedoen met een ander projectje (met 2 leuke collega's) en zijn er wat losse trajecten. Dus ja, het gaat behoorlijk volgens afspraak.

Gisteren hadden we overleg en toen werden er quotes getoond uit evaluatieformulieren van kandidaten. Eentje schreef: Splinter krijgt van mij een 10. Door haar geloof ik weer in mezelf.

*glim*
Dat is niet tof Pilou. Ik weet er helaas alles van. Succes met alles wat er nog op je pad komt wat dit betreft.

Baan klinkt goed! Ontmoeting met oude bekenden ook

Goed om te lezen dat het op je werk weer wat leuker gaat Splinter. En die 10 heb je dik verdiend!

Hou ons vooral op de hoogte van Haan-nieuws.

Met Sjuul gaat het weer redelijk. Dinsdag wel een torenhoge meting gehad (26.7) en ben ik thuis gebleven om haar in de gaten te houden. Maar geleidelijk aan gaat het weer omlaag. *blij mee*

Nieuwe fiets heb ik nog niet. Gelukkig kan ik van dochter haar fiets lenen, zij heeft nu een brommertje. Nieuwe fiets uitzoeken is geen leuk karwei. Ik wil mijn eigen barrel terug. Morgen maar eens op het werk informeren of het fietsenplan nog bestaat.

Vanochtend om 9 uur kwam er een meneer aan de deur. Of hij mijn tuin in mocht voor zijn vogeltje. Nee, dat mag je niet. Deels omdat er hier nogal veel overvallen zijn en voor de hond. Maar geen vogel gezien. Dochter vanmiddag dus wel. De heldin!

Bericht en foto gedeeld op facebook en binnen no time hadden we de eigenaar te pakken! Ben ik wel blij om want ik heb geen idee wat ik met het beest had moeten doen verder. Heb m een paar druiven gegeven maar die heeft ie niet opgegeten. Wel een stukje beschuit. Toen ik het beestje weg ging brengen zat ie lekker te slapen in de kattenmand.
Jeetje Dee, was Sjuul nog steeds van de leg door dat hondenvoer?
Haha, ja, gelukt. Toen oudmanager me zag zei ze: Hey, een oude bekende, even zoenen hoor.

Dus wel grappig. Wel een paar bozige blikken gekregen

Wat fijn dat het zo goed gaat Splint! Maakt dat je veel meer energie over houdt en positiever bent over alles he? Tenminste, heb ik altijd. Werk is echt zo belangrijk.

Wat fijn dat Sjuul weer wat beter gaat Dee, en dat het vogeltje weer veilig thuis is. Nu nog ff een nieuwe fiets Hoe is het met K zijn rug enzo? En werk?
Goed gedaan Plou. En leuk dat ze gelijk ging zoenen, dan is het ijs ook wel gebroken.

Energie en positiviteit valt nog een beetje tegen hoor, maar dat heeft ook te maken met de datum die eraan zit te komen (wat op fb staat). Ik zat vanochtend in de auto flink te foeteren tegen iedereen die me maar een beetje in de weg reed, dus helemaal relaxt ben ik toch niet, kwam ik achter
quote:Splinter_ schreef op 03 september 2015 @ 23:00:

Jeetje Dee, was Sjuul nog steeds van de leg door dat hondenvoer?

Ja helaas wel. Ze eet natuurlijk al een jaar of zo geen koolhydraten meer. En als je dan een half bakje leegvreet dan krijg je daar wel last van. Maar het gaat nu gelukkig weer zoetjesaan de goede kant op. En met dat ik het schrijf zie ik haar verdikkeme wéér hondenbrokjes eten! 1 moment van onoplettendheid en ze grijpt haar kans. Sinds vorige week staat het voer voor de kleine hondjes ergens anders, waar zij niet bij kan. Gelukkig was ik er op tijd bij.

Jammer dat je nog steeds spanning hebt. Laat die dag dan maar snel komen dan heb je dat tenminste gehad.

Mijn nieuwe fiets!
Mooi!! Een hele nieuwe? Met groot hangslot?

Plou ik was hier een poosje niet geweest zie ik. :( Nah van uitstrijkje. Hoop volgende keer gewoon rustig daar.
Mooi Dee!

Ja, biopt heb ik dinsdag inmiddels gehad (meh) en straks naar de uroloog.

Mijn arme punani.
Biopt doet zeer! Succes bij de uroloog.

Fiets is inderdaad een nieuwe fiets. Vond het vreselijk lastig om een nieuwe uit te zoeken. Had ik eindelijk een superleuke gevonden, zwart met zebrastrepen, is het een kinderfiets en niet in mijn maat te krijgen. Andere fiets uitgezocht, mooi lichtblauw, ook niet in mijn maat. Dit is dus derde keus maar ik vind m wel heel mooi.
Best blauw, Dee

Plou, hoe was het bij de uroloog?

Ik ben vandaag op Sammi's staart gaan zitten. Op het balkon, hij lag lekker te rollebollen in het zonnetje, ik ga in de stoel zitten, maar die verschoof. Het is een stoel met een doorlopende stang over de grond, als onderstel. En daaronder dus zijn staart. Eerst leek het of er een knik in zijn staart zat, ik schrok me rot. Maar gelukkig kon ik er na een tijdje gewoon aan zitten en was er niks aan de hand. Pfff, ik zag mezelf al bij de da zitten.

Nou ja, Sammi is nogal een dramaqueen, als hij een pijntje heeft schreeuwt hij moord en brand. Gelukkig is het ook altijd weer snel voorbij.
vrijdag gaan ze een camera door mijn urinebuis prakken om in mijn blaas te kijken.
Arme Sammi.

Arme Pilou.
Dat klinkt heel naar Plou :(
quote:Pil0u schreef op 12 september 2015 @ 10:36:

vrijdag gaan ze een camera door mijn urinebuis prakken om in mijn blaas te kijken.
Ieuw Plou! Jeetje, dat klinkt behoorlijk onprettig
Ik ben mijn eigen bananenschil
En arme Sammi...check je zijn staartje nog ff vandaag Splint? Gewoon voor de zekerheid?
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 12 september 2015 @ 14:19:

En arme Sammi...check je zijn staartje nog ff vandaag Splint? Gewoon voor de zekerheid?+1
Ja, gedaan. Ik mag er gewoon aan zitten en het ziet er ook weer normaal uit.

Het is echt een watje, schreeuwt moord en brand en dan is er toch niks aan de hand. Gelukkig maar.

Pfoe, we hebben vandaag bijna 4 uur staan toeteren met het dweilorkest. Met pauzes natuurlijk, maar due liedjes komen wel m'n neus uit nu.
Plou, je wordt dan toch wel verdoofd hoop ik? Hoe gaat dat?

Ik zit me er ineens een voorstelling van de maken, maar ik geloof dat ik liever eerst een flinke borrel achterover sla. Of twee.
4 uur? Tjonge.... Respect

Nee, wordt niet verdooft. Ze gaan met een slangetje met camera de urinebuis in, met dat slangetje kunnen ze mijn blaas vol water laten lopen, bekijken dan de boel en dan is het klaar.

Ik kan er een dagje last van hebben.

Bij mannen verdoven ze het wel ivm de lengte van de urinebuis.

Stom.

Dat het weekend er al weer op zit vind ik ook stom.
4 uur? Tjonge.... Respect

Nee, wordt niet verdooft. Ze gaan met een slangetje met camera de urinebuis in, met dat slangetje kunnen ze mijn blaas vol water laten lopen, bekijken dan de boel en dan is het klaar.

Ik kan er een dagje last van hebben.

Bij mannen verdoven ze het wel ivm de lengte van de urinebuis.

Stom.

Dat het weekend er al weer op zit vind ik ook stom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven