Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@Kroket, ik ben ook benieuwd.

Maak mezelf gewoon gek.

Maar mijn borsten worden minder gevoelig, dat is elke maand zo richting menstruatie, dus dan denk ik weer...dit wordt niks...
...
@:Lisa, testen genoeg hier in huis Daar heb ik voorlopig geen tekort aan.. Kan nog wel 12x testen
...
x
@Lisa, haha nee hoor. Had er gewoon stelletje op internet besteld en toen later nog wat clearblue en kruidvattestjes bij de Kruidvat meegenomen Was in Maastricht toen en dacht dat ik ze niet zou durven kopen in de regio hier, dus even op voorraad gehaald...
...
@Lisa, Maastricht was zeker heel leuk! Wij hebben heel de stad afgelopen... Zou ik nog wel een x naartoe willen..
Zo. In het kader van 'we houden goede moed' maar meteen via internet voor een weeshuis aan zwangerschapstesten besteld.
@Florence, heel slim.. we willen niet net als T&G snel op de fiets naar de apotheek moeten
Haha, ja, dat weet ik ook nog wel, dat wij tegen T&G zeiden dat ze NU naar de apotheek moest voor die digitale testen en dat duurde laaaaaang.

Ga ook meteen maar aan de alcohol nu het nog kan. Even lekker een protestwijntje drinken!
@Florence, dat heb ik ook elke keer gedaan nadat ik ongesteld was geworden \\:-)//
Oh echt waar?? Lachen zeg! Jij was dus ook al aan de troostborrels.

Hopenlijk voor jou deze week geen protestwijntje dan!
Ik heb morgen ook weer een bruiloft, ga ik ook lekker zuipen. \\:-)//

Oh, enneh, lekker rosbief eten, jammmmm!
Volgens mij is dat iets wat ik echt niet ga missen, rood vlees...
Oh, maar dat is toch alleen maar prima toch, dat je daar niet van houdt? Dan is het ook niet moeilijk om je in te houden.
Das waar... Ik lust wel biefstuk hoor, maar kan het ook heel gemakkelijk laten staan. En rosbief, daar maak je me zeker niet blij mee

Dat wordt lastig voor jou dan????

Ik ben wel gek op brie, maar heb al begrepen dat de brie bij de AH gewoon mag.. Schijnbaar alleen niet als je het bij de kaasboer haalt..
Neuh.. niet zo heel erg moeilijk hoor, maar ik vind het wel erg lekker en eet het best vaak, dus misschien morgen even kopen. Van de week stond ik in de supermarkt te dubben of ik het zou meenemen, maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Ik ben ook niet zo dol op filet americain en franse kazen dus dat zal ook wel makkelijk gaan. Ik ga alleen mijn wijntjes wel een beetje missen denk ik.

Brie van de supermarkt mag je volgens mij wel hebben. Bij de kaasboer idd altijd even vragen of het van rauwmelkse kaas is gemaakt.

Maarreh, ga je nou morgenochtend testen? Dan zit ik natuurlijk vol spanning hier op het forum te wachten!

Even compleet offtopic, maar ik zit momenteel zo te lachen. Mijn neefje van tien heeft weer eens een nieuw vriendinnetje vertelde hij me net op hyves. Dat kereltje verslijt ze nu al bij de vleet, haha

Ga even bijlezen....
Net even op babybrabbel 3 data ingevoerd van laatste ongesteldheid en staat dat ik op basis van gemiddelde 6 sept. meest vruchtbaar was, 7 sept. eisprong had. Die 2 data had ik zelf ook voor mijn eisprong, twijfel tussen die 2..

Zou dan vanaf morgen een thuistest kunnen doen.

NOD is dan 21 sept. Die had ik hier idd obv 28 dagen gedaan...

Kan nu al niet meer wachten met testen... bah, moet me niet zo druk maken!!! (maar ben alleen thuis en ga alleen maar meer nadenken....)
@Florence, wat een player...

Ik ga morgenochtend gewoon testen, waarschijnlijk veeeeeeeeeeeeeels te vroeg, maar kan er niet meer tegen

Dan heb ik iig voor morgen de hele dag de rust weer in mijn hoofd na een negatieve test..
Ja, precies, stel je gewoon in op een negatieve test dan heb je idd weer even rust. Ik heb bij matcare van die testen gekocht die je vanaf 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken. Echt iets voor mij, ik ben echt te nieuwsgierig.

Ja, dat gastje is echt zooon player! Maar wel een lieverdje hoor! Echt zo'n knappertje met van die lange blonde haartjes en van die grote blauwe ogen. Wij vonden hem als baby al een ladykiller. Hij heeft een klasje overgeslagen dus hij zit nu in de brugklas. Echt iets voor hem natuurlijk, lekker tussen alle vroegrijpe meisjes van 13, haha!
En maar rekenen, en maar rekenen....

@Poca, joehoe!!!! Bijna laatste pil. Spannend!

@Flo, fijn dat je ongesteld bent, weet je tenminste waar je aan toe bent.... Grote kans dat het de volgende maand korter duurt.

@kruimel, heb even ingebroken op je topic op het andere forum, hoop dat je dat niet erg vindt! Leuk om je meteen tegen te komen.

@Romi, goed dat je je in ieder geval in kan houden en pas morgen test ;) Duim voor je meid!

@allemaal, hier lijkt de ongesteldheid zich aan te dienen. Zit op dag 32 en heb een rommelende buik....
Owww, ik lees nu dat je NOD dus ook gisteren had kunnen zijn! Kun je je nog inhouden?
@Mo: Ja precies, dat vind ik ook. En aangezien ik redelijk goed weet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn zit ik ook niet zo met die 45 dagen. Wat je zegt, het zal nu wel in rap tempo een kortere cyclus worden. Op welke dag zit jij nu by the way?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven