Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ziet op RTL 4 haar buurman hahahahhahahahahahhaaha

en die jongen waar t om gaat ken ik ook hahahahhaaa
quote:Vleermuis28 schreef op 18 september 2008 @ 20:58:

Tja maar als een man zelf nie topen staat voor intimiteit bv wanneer je naast hem ligt in bed en lekker tegen hem aan wil kruipen hij zich steeds verder van je af gaat verliggen.

Dan denk je als vrouw ook tja ehh intimiteit is dan ver te zoeken

Deed ik ook weleens maar alleen als we ruzie hadden.

Intimiteit is wel een erg belangrijk onderdeel in realatie naar mijn mening.
quote:Miranda01 schreef op 18 september 2008 @ 20:58:

Vleer, je weet idd dat RPO een eikel is en jij bent een lieverd dat je wil weten hoe het met hem gaat. Dat komt ook omdat je nog steeds iets voor hem voelt, ondanks alles........

Maar, zoals we al eens bespraken hier. Wat heeft hij voor jou gedaan? Wat heeft het jou opgeleverd? Dat helpt mij zo erg in zwakke momenten....en ook bij Liefmeisje.....waar is ze eigenlijk, wil weten hoe haar date was !!!

Ja maar ik g amij afvragen of hij wel echt een eikel is ben ik niet zelf gewoon ook hardstikke fout geweset ?

Ik heb met mijn nicht gesproken over mijn vriendin die zwanger was.. En zij zei: Ja ik snap wel waarom die jongen niets met haar te maken wil hebben. Die heeft gewoon heel ander toekomstbeeld voor zich.Ware liefde huisje boompje beestje.. En wil geen kind met een vrouw waar hij niet mee verder wil ..

Terwijl ik zon vent gewoon een loser 1e klasse vind..

Ik vraag mij dus nu af.. is mijn denkwijze dan zo vreemd en raar of is die vent echt zon lullo ?
quote:Vleermuis28 schreef op 18 september 2008 @ 21:00:

Vleer mag dus wel met bv BTM gaan zoenen en leuke dingen met hem ondernemen.. Bij elkaar slapen kan en mag ook maar t moet bij slapen blijven ?

Vleer neemt BTM ff als voorbeeld en casus zodat ze t wat beter gaat begrijpenLigt er lijkt me aan wat jij en BTM willen?
Psies BE.. dat wat jij noemt dat je dat alleen doet wanneer je een ruzie hebt (gehad) kan ik mij nog iets bij voorstellen maar dat doe je toch niet wanneer je een meisje leuk vind en nog in t prille begin zit..
Xenia, het werd hier ontkend, maar eerlijk gezegd is het wel een beetje begonnen met Geleerd, denk ik.

Rare gast, maar hij durfde wel bepaalde uitspraken te doen en in sommige dingen had hij best een punt. Hij vroeg bijv. aan Prinses of ze niet "bang" was dat mensen "jaloers" konden zijn op haar relatie met Xan, dat dat zo uitgebreid naar voren kwam in dit Singles-topic. Daar werd hier natuurlijk erg hard om gelachen en ik weet zeker dat er genoeg mensen waren die hem wel een beetje gelijk gaven, maar dit niet durfden te zeggen uit "angst" om zelf afgebrand te worden of idd jaloers gevonden te worden. Tja, het is idd best gek, zo'n virtuele wereld waarin we ons hier begeven, maar ook heel leuk.

Ik ben zelf ook gehecht aan m'n privacy. Heb niemand van het forum op msn bijv. en geef niet snel prive-gegevens. In mijn prive-omgeving weet ook bijna niemand dat ik hier schrijf...best wel gek eigenlijk....
quote:Blue_Eyes schreef op 18 september 2008 @ 21:04:

[...]

Ligt er lijkt me aan wat jij en BTM willen?

Nou BTM en ik niks haha ,tenminste dat denk ik..

Al ga ik daar nu ff aan twijfelen omdat ie vorige week aangaf mij een hele leuke meid te vinden
Vleer, iedereen denkt anders over zaken je moet jezelf daar niet gek mee maken. Waarom zou jouw denkwijze vreemd zijn? Zie het zo iedereen zijn denkwijze maakt hem of haar uniek. Uitzonderingen nagelaten is er geen goed of fout.......
Vleer, vind jij BTM ook meer dan gewoon leuk?
quote:Miranda01 schreef op 18 september 2008 @ 21:08:

Vleer, vind jij BTM ook meer dan gewoon leuk?

geloof va niet zie hem als een goede vriend.. Waar t gewoon erg gezellig mee is.. En wil hem liever ook niet kwijt als vriend.. We zijn juist nu zon leuk vriendengroepje geworden afgelopen weken en maandjes..

Erg leuk begin van mijn op mij zelf in nieuwe huis periode..

Daarom ben ik ook niet verder gegaan terwijl we samen in 1 bed lagen.. In mijn achterhoofd riep ik steeds .. Niet doen Vleer kost je een vriendschap
Bovendien is bTM een flierefluiter , heeft een kind.. En eigenlijk gewoon een onbereikbare man denk dat ik hem onbewust gewoon op gepaste afstand houd.. Vriendschap oke maar niet meer dan dat..
quote:Vleermuis28 schreef op 18 september 2008 @ 21:00:

Vleer mag dus wel met bv BTM gaan zoenen en leuke dingen met hem ondernemen.. Bij elkaar slapen kan en mag ook maar t moet bij slapen blijven ?

Vleer neemt BTM ff als voorbeeld en casus zodat ze t wat beter gaat begrijpen

Joeysmiles vindt dat Vleer door het over zichzelf spreken in de derde persoon wel een behoorlijke afstand creëert. Ze lijkt door haar manier van posten een veilig "muurtje" op te bouwen.

Persoonlijk vind ik het veel prettiger als mensen zich wat meer open opstellen. Wees gewoon lekker jezelf! Als ze je dan "afschieten", weet je meteen wat je aan ze hebt!
Kennen jullie Truman Show? Volgens mij heb ik de plaats van Jim overgenomen... Vanmiddag/begin van de avond liep ik nog blij door 't huis te fluiten en te zingen over het feit dat ik zo blij was om alleen te zijn... Heeeerlijk! riep ik nog.

Blijkbaar vond de regisseur het te happy de peppy allemaal want toen begon de mindfuck! Omaatje op voicemail: "ik maak me zo'n zorgen om je sinds het uit is met F. Gaat het wel? Och jee ik ben er zelfook nog van slag van hoor lieve kind". Toen ging ik tv kijken en wat zie ik... stelletjes die de hele tijd kussen en stomende seks hebben (wil ik oooooooook, ik heb ook gevoel/gierende hormonen), huwelijksaanzoeken, bruiloften...

Aaaaaaargrhrhrhr! Miran, heb je nog rose??
Vleer mist af en toe wat letters .. komt omdat ik sneller typ dan mijn laptop aankan op dit moment
Zal haar best gaan doen om wat minder in 3e persoon te schrijven.
Oeh Eva.. dat ken ik ...

Dat je helemaal happy loopt te zijn , helemaal in control en dat er dan in eens iets gebeurd en t hele gebeuren het gevoel wat je daarnet had in een mist verdwijnt alsof t nooit bestaan heeft..
ik kom gauw aanrennen met roseeeee voor EA....jemig jij hebt echt enorme slok nodig !?
ja kappen met die 3e persoon!
Vleer zit jouw buurman in mijn man heeft een hobby ???
Leuk dat hier nog wat paiqers zitten trouwens! Net weer een vreselijke speeddate gehad, maar t blijft grappig

Kom zo voor de rose, of moet ik zelf fles opentrekken, even wat rommelen hier in huis....
wilgeen rose maar gaat wel ff bakkie koffie zetten
quote:Miranda01 schreef op 18 september 2008 @ 21:05:

Xenia, het werd hier ontkend, maar eerlijk gezegd is het wel een beetje begonnen met Geleerd, denk ik.

Rare gast, maar hij durfde wel bepaalde uitspraken te doen en in sommige dingen had hij best een punt. Hij vroeg bijv. aan Prinses of ze niet "bang" was dat mensen "jaloers" konden zijn op haar relatie met Xan, dat dat zo uitgebreid naar voren kwam in dit Singles-topic. Daar werd hier natuurlijk erg hard om gelachen en ik weet zeker dat er genoeg mensen waren die hem wel een beetje gelijk gaven, maar dit niet durfden te zeggen uit "angst" om zelf afgebrand te worden of idd jaloers gevonden te worden. Tja, het is idd best gek, zo'n virtuele wereld waarin we ons hier begeven, maar ook heel leuk.

Ik ben zelf ook gehecht aan m'n privacy. Heb niemand van het forum op msn bijv. en geef niet snel prive-gegevens. In mijn prive-omgeving weet ook bijna niemand dat ik hier schrijf...best wel gek eigenlijk...."Geleerd" gaf zijn reacties vanuit een zeer beperkt referentiekader. De term "autisme" is vaak genoemd daarin. Hij heeft best rake vragen gesteld maar wel met de intentie dat de antwoorden voor hem makkelijk te plaatsen waren. Als er iemand een afwijkende mening gaf, ging hij daar niet op in of veroordeelde die mening direct. Een inhoudelijke discussie was met hem simpelweg niet mogelijk. In dat licht plaats ik dan ook de waarde van zijn reacties. Hij zocht/zoekt slechts bevestiging van zijn eigen standpunten. Dat heeft niks te maken met een open discussie.
ja Miran maar de bodybuilder de sterkste man.. ken ik
Oh gek ik bespreek alle grappige topics uitgebreid met mijn collega's, die zeggen weleens als ik irritant ben, ga jij lekker naar je viva forum
Ben ik met je eens JS

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven