Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Er zijn hier trouwens heel veel meelezers. Soms laten ze dat merken door 1 ding te posten. Of mensen die anderen op een topic weer kennen. Daar denk je niet bij na als je hier schrijft. Dat weerhoudt me soms wel om dingen te vertellen. Stel je voor dat iemand meeleest die je kent. Lijkt me raar...............
Vleer is ziek als ze geen rose wil.......
quote:Miranda01 schreef op 18 september 2008 @ 21:31:

Vleer is ziek als ze geen rose wil.......
*EA gaat het ....? *
Terug en ready voor de rose!

Eva-Anne: heel herkenbaar hoor (voor velen hier denk ik) Heb met name de dipjes als ik na een leuke avond uit alleen thuis kom en weer eens alleen op bed ga. Echt swinging moods hoor!
@ Miran Bedankt voor de ro(o)sé! Lief! Mwah nu gaat het wel weer, of toch eigenlijk niet... ik weet het niet. Ergens voel ik wel een snik zitten, maar aan de andere kant zit ik nu ook weer met Dermot Mulroney in mijn hoofd

@Xenia66 Dat van het in een leeg koud bed stappen veroorzaakt bij mij ook nog regelmatig een tranendal.

Die moodswings zijn echt erg. Ik las ooit in een boek dat je jezelf niet moet toestaan om in te storten omdat je lichaam daar dan een gewoonte van gaat maken... Vond ik wel een goeie, hoewel het soms ook op kan luchten om je te laten gaan natuurlijk...
quote:liefmeisje2 schreef op 05 augustus 2007 @ 22:16:

Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd? 42

- Hoe lang al single? 5 jaar en 1 maand

- Langste relatie ? 9 jaar

- Kortste relatie? eh..uurtje?

- Regio? Noorden

- Aan het daten? ff pauze

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 7,5

- Sterrenbeeld ? stier

- Kinderen of kinderwens ? nee en nee, maar vind ze wel leuk (zolang ze niet van mij zijn)

- Hobby's (speciaal voor Q)lezen, koken, sporten, uitgaan...niet echt boeiend dus :-)
waaom vallen mn hobbies nu buiten het kader....?? en die kleurtjes kan ik ook niet vinden (alhoewel ook niet echt gezocht)
Eigenlijk voel ik nooit het gemis van een relatie als ik alleen ben. Ik voel het eerder als ik bij stelletjes ben en denk "leukkk, dat wil ik ookkkk....".....en ik voel het ook als ik contact heb met een ex/date en denk.......godsamme, waarom ging hij er nou toch niet voor.....ik ben toch leukkkkk.....
Vleer/ Poppiee....nog een Noorderling in the house !
Zeg waar kom je vandaan uit het Noorden ?

hehe

Zo BE heeft geen brabants accent en mij helpen met computers problemen kan ie ook al niet ..

Gezocht : man uit het noorden die verstand heeft van MIJN laptop
Weet je, instorten heeft 1 groot voordeel: je komt er sterker uit. Het is destructief en je moet er geen gewoonte van maken, maar heel af en toe is een weekendje/weekje instorten noodzakelijk, heerlijk om even zo egocentrisch te zijn.

Ps hoe krijg ik zo'n oneliner onder mijn berichtjes?
voelde mij vanavond heel alleen , RPO zien op RP is gewoon niet goed voor mij.. Vleer zat toen in tranen achter haar laptoppie die ook nog eens niet deed wat ze wilde..

Vleer is verstandig en grijpt dan niet naar de fles maar naar de koffie.. met als gevolg dat ik straks niet kan slapen..

Echt heul verstandig .. niet dus
VM heeft gebeld met BE??
Bloeit er niets iets op tussen BE en Vleer? heh zou jammer zijn...hij wordt snel verliefdd en Vleer wil een verliefde man!
quote:Vleermuis28 schreef op 18 september 2008 @ 21:55:

Zeg waar kom je vandaan uit het Noorden ?

hehe

Zo BE heeft geen brabants accent en mij helpen met computers problemen kan ie ook al niet ..

Gezocht : man uit het noorden die verstand heeft van MIJN laptop

Ja ben geen telefonische helpdesk.................... Is ook niet mijn specialiteit.

Moet ik nu nog een accent gaan ontwikkelen ook....
Vind moodswings ook niet erg grappig .. Maar soms zijn ze wel nodig om de boel te kunnen relativeren.

Leven en dood ligt ook dicht bij elkaar net als verdrietig en blij zijn.

Misschien moet ik eens wat meer gaan huilen ipv altijd maar de stoere meid uit te hangen met de woorden : ach ik red me wel , t leven wordt nooit zo donker of t wordt wel weer licht, na regen komt zonneschijn..

Met die gedachtes laat ik eigenlijk nooit mijn tranen de vrije loop terwijl dat misschien juist wel eens heel goed zou kunnen zijn.. En als ik al mijn tranen laat lopen doe ik dat in mijn uppie want heej niemand hoeft toch mijn tranen te zien.. terwijl als ik dat wel doe ik een arm om mij heen kan verwachten.. Die ik ook eigenlij heel graag wil op dat moment , maar heej ben de stoere meid die red zich wel *alleen*
quote:Xenia66 schreef op 18 september 2008 @ 21:58:

Bloeit er niets iets op tussen BE en Vleer? heh zou jammer zijn...hij wordt snel verliefdd en Vleer wil een verliefde man!

brabant - drenthe ... dat is 4,5 uur rijden met de auto , 6uur met de trein ..

Ben gekke henkie niet
Xenia waar uit het noorden ongeveer kom je ? Provincie zeggen is voldoende heur
quote:Xenia66 schreef op 18 september 2008 @ 21:57:

Weet je, instorten heeft 1 groot voordeel: je komt er sterker uit. Het is destructief en je moet er geen gewoonte van maken, maar heel af en toe is een weekendje/weekje instorten noodzakelijk, heerlijk om even zo egocentrisch te zijn.

Ps hoe krijg ik zo'n oneliner onder mijn berichtjes?

Kiezen:

- mijn viva

=> profiel wijzigen

=> mijn motto (staat geloof ik onder "uitgebreid profiel")

Succes !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Blue_Eyes schreef op 18 september 2008 @ 22:00:

[...]

Ja ben geen telefonische helpdesk.................... Is ook niet mijn specialiteit.

Moet ik nu nog een accent gaan ontwikkelen ook....aahhhh
Huilen kan zeer zeker opluchten. Als het geen nut zou hebben zouden we het ook niet kunnen zeg ik maar.
DS ik had ook een vraag..........;-)
ik heb vakk bij stelletjes: aaaarggghhhh dat wil ik niet. ken weinig stellen waar het geluk vanaf straalt hoor of die echt voor elkaar gaan.

Als ik dipperig ben, denk ik dat t gewoon voor mij niet is weggelegd..scheiding van mn ouders is een rode draad in mn leven en dat zal t altijd blijven. Ik ben dan wel 9 jaar samen geweest, maar met hangen en wurgen. Toen we in Nederland woonden, hadden we 2 aparte levens en toen was het nog te handlen, maar zodra we in t buitenland zaten en 24 uur per dag samen (hadden samen een bedrijfje) toen ging t mis, of eigenlijk goed, want ik heb mezelf wel weer teruggevonden.

Maar soms mis ik m nog wel natuurlijk.

Nu ff een echte rose! alhoewel die vrituele ook niet verkeerd smaakt hoor
Xenia, dan moet je naar 'mijn viva' en bij je instellingen een motto plaatsen. Dan krijg je een oneliner!

Heb weer lekker gedanst. Danspartner is best een cutie! Misschien maar ns een keer een zoentje uitwisselen (en dan niet direct met elkaar naar bed, begreep ik!)

DS, je plan B voor Xan staat nog een paar pagina's terug. Weet niet of je dat wilt?

Het is inderdaad zo dat vrouwen een bepaald hechtingshormoon aanmaken tijdens de seks. En volgens mij is het daarom lastig om one-night-stands te hebben voor vrouwen. Ben dr zelf ook niet zo'n held in! *Heb trouwens wel weer een beetje last van mn hormonen. Had misschien toch op terugweg van dansles wwze even moeten smsen voor een wijntje*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven