goedkoop weekje mexico ?

18-09-2008 21:53 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil volgende week met een vriend een weekje op vakantie naar ergens waar de zon zeker schijnt en aan zee. Wil niet al teveel geld uitgeven en wil ergens heen waar ik nog niet ben geweest.

Nu zie ik dat Mexico erg goedkoop is - maar ik heb eigenlijk geen idee hoe het daar is. Ik wil ook wel graag wat doen/ zien/ ondernemen en ook evt een auto huren.

Is een weekje Mexico leuk en waar moet je dan zijn of juist niet ? Ik zie plaatsen als Natal (oh nee was brazilie is wat duurder), Cancun en Playa de Carmen opduiken in aanbiedingen. Is het er trouwens veilig?
.
Wij zijn er in 2004 geweest en naar mijn idee is het daar veilig...en een hoop te zien en te doen,en het weer is overigens ook heerlijk(tenminste toen wij er waren) dus ik zou zeggen gewoon gaan ik ben blij dat wij volgend jaar weer heen gaan

@ Riannne heb je mijn reply mail nog ontvangen gisteren?,sorry dat ik offtopic ga.
Let wel op dat het weer op internet ALTIJD slecht is. Ik woon hier nu bijna 2 jaar, en volgens internet zou ik nog geen dag zon gehad hebben. Maar niks is minder waar. Het is bijna altijd prachtig weer. Beetje regen zou juist wel fijn zijn
quote:bettyboob schreef op 18 september 2008 @ 22:45:

@ Riannne heb je mijn reply mail nog ontvangen gisteren?,sorry dat ik offtopic ga.Ja ontvangen, reageer later deze week even
nou brengt rianne me weer aan het twijfelen...
.
quote:rianneplaya schreef op 18 september 2008 @ 22:49:

[...]

Ja ontvangen, reageer later deze week evenIs goed hoor hoeft ook niet ala de minute natuurlijk,kan ik nog even nadenken wat mijn/onze ideeen precies zijn
heb je last gehad van die laatste orkaan?
.
quote:impala schreef op 18 september 2008 @ 22:51:

nou brengt rianne me weer aan het twijfelen...Ik zou ook gewoon gaan als ik jou was.
Je moet niet twijfelen geloof Rianne en boek gewoon die vakantie,je zult het super onwijs naar je zin hebben daar ...
We hebben dit jaar nog geen enkele orkaan hier gehad. Hebben de buitenkant van verschillende gehad. Maar dit stelde eigenlijk ook niks voor. Bij dolly was het prachtig weer. Daarna Fay, ook niks aan de hand. Gustav, halve dag geregend, Hanna, niet hier in de buurt. Ike, niks van gemerkt. In cancun wel rotweer. Josephine was al opgelost voordat ze uberhaupt in de buurt kwam.

Denk dat het allemaal wel mee valt. ZIjn ook geen gebieden in de buurt die kunnen veranderen in een storm.
Dat valt idd allemaal wel mee. Ben alweer bijna om ;)
.
Even een aanvulling een auto huren is erg goed te doen,hebben wij ook gedaan toen en een hoop geld bespaard qua excursies...en je ziet ook nog eens wat onderweg....

Dus eigenlijk houdt niets jou meer tegen!?.....
eh, zie nu dat het meestal 24 sept of 1 oktober vertrekken is - en ik wil eigenlijk in het weekend ertussen weg. Google vrolijk door ;)
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven