Vrekkentopic deel IX
donderdag 24 juli 2014 om 20:24
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

maandag 31 augustus 2015 om 14:55

maandag 31 augustus 2015 om 21:56
Ik heb me ook maar eens aangemeld bij scoupy voor de goede deals.
Nu heb ik een vraag en ik zag het zo snel niet in de voorwaarden staan, mag je maar 1 x per product indienen?
Bv de quinoa soep is in drie smaken, mag je dan maar 1 soep, of mag je alle smaken cachbacken?
Nu heb ik een vraag en ik zag het zo snel niet in de voorwaarden staan, mag je maar 1 x per product indienen?
Bv de quinoa soep is in drie smaken, mag je dan maar 1 soep, of mag je alle smaken cachbacken?
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher

maandag 31 augustus 2015 om 22:06
quote:Roxy21 schreef op 31 augustus 2015 @ 21:56:
Ik krijg het helaas niet gekopieerd, maar als je het product aanklikt in de app (of op de webstek) staat er meteen in de eerste zin dat je geld van één doosje (één beker/ één verpakking) terugkrijgt. Dus nee helaas, je zult één smaak moeten kiezen waarvan je het geld terug wilt vragen.
Edit: kopiëren lukte nu wel, dit is de eerst zin als je op het product klikt "Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één doosje NatureCrops Quinoa Soep."
Ik krijg het helaas niet gekopieerd, maar als je het product aanklikt in de app (of op de webstek) staat er meteen in de eerste zin dat je geld van één doosje (één beker/ één verpakking) terugkrijgt. Dus nee helaas, je zult één smaak moeten kiezen waarvan je het geld terug wilt vragen.
Edit: kopiëren lukte nu wel, dit is de eerst zin als je op het product klikt "Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één doosje NatureCrops Quinoa Soep."
maandag 31 augustus 2015 om 22:23
quote:_blabla_ schreef op 31 augustus 2015 @ 22:06:
[...]
Edit: kopiëren lukte nu wel, dit is de eerst zin als je op het product klikt "Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één doosje NatureCrops Quinoa Soep."Ah bedankt, ik heb alleen de spelregels gelezen
[...]
Edit: kopiëren lukte nu wel, dit is de eerst zin als je op het product klikt "Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één doosje NatureCrops Quinoa Soep."Ah bedankt, ik heb alleen de spelregels gelezen
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher

maandag 31 augustus 2015 om 22:35
quote:Roxy21 schreef op 31 augustus 2015 @ 22:23:
[...]
Ah bedankt, ik heb alleen de spelregels gelezen
De voorwaarden willen wel eens verschillen per product (soms krijg je 100% terug, soms 50%, soms een bepaald bedrag, enz.). Daarom kun je het beste het product aanklikken en de voorwaarden lezen die daarbij staan, dan weet je altijd zeker dat je goed zit.
(ik heb al meerdere keren meegedaan )
[...]
Ah bedankt, ik heb alleen de spelregels gelezen
De voorwaarden willen wel eens verschillen per product (soms krijg je 100% terug, soms 50%, soms een bepaald bedrag, enz.). Daarom kun je het beste het product aanklikken en de voorwaarden lezen die daarbij staan, dan weet je altijd zeker dat je goed zit.
(ik heb al meerdere keren meegedaan )
maandag 31 augustus 2015 om 22:36
quote:saywhat schreef op 31 augustus 2015 @ 22:00:
Ik zag dat scoupy nu ook volg & win acties heeft, heb op volgen gedrukt...ben benieuwd.Je moet dan op allerlei blaadjes van de scheurkalender aangeven of je die wilt volgen of niet? Dat ze in het aanbiedingenoverzicht gaan verschijnen als er wat te melden is?
Ik zag dat scoupy nu ook volg & win acties heeft, heb op volgen gedrukt...ben benieuwd.Je moet dan op allerlei blaadjes van de scheurkalender aangeven of je die wilt volgen of niet? Dat ze in het aanbiedingenoverzicht gaan verschijnen als er wat te melden is?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 2 september 2015 om 10:35
woensdag 2 september 2015 om 10:37
http://nl.pepper.com/aanb ... -het-spar-merk-spar-11219

woensdag 2 september 2015 om 21:03
Maak je telefoonhoesje voor maar ¤7!
Wil jij ook zo’n mooi telefoonhoesje met een eigen foto? Profiteer dan nu van deze unieke ‘Friends & Family’ aanbieding: een telefoonhoesje van ¤19,95 voor maar ¤7 (excl. verzendkosten)! De hoesjes zijn verkrijgbaar voor iPhone en Samsung Galaxy. Kies jouw favoriete foto en maak uiterlijk 31 december 2015 je eigen telefoonhoesje met onderstaande promotiecode.
P.S. Stuur deze aanbieding ook door naar jouw vrienden en familie!
Promotiecode: PC875ALB
Geldig t/m 31 december 2015
http://www.albelli.nl/producten/telefoonhoesjes
Actievoorwaarden: De promotiecode geeft ¤12,95 korting op een Albelli telefoonhoesje naar keuze. Om de korting te verkrijgen, vul je de promotiecode in tijdens het bestelproces in het gelijknamige vakje. De korting kan niet worden verkregen op reeds geplaatste en betaalde bestellingen. De code is eenmalig te gebruiken en niet in combinatie met andere aanbiedingen, een eventueel restbedrag komt te vervallen. Op de verzendkosten wordt geen korting verleend. Deze promotiecode is geldig t/m 31 december 2015.

donderdag 3 september 2015 om 23:44
quote:_blabla_ schreef op 31 augustus 2015 @ 14:59:
En er is een nieuwe scoupy cashback parade.
100% geld terug: Sultana VolGraan
100% geld terug: Arla skyr naturel
100% geld terug: NatureCrops Quinoa Soep
100% geld terug: Valess Filetstukjes
100% geld terug: Orangina 1,4 literfles+ zendium ook 100% geld terug
En er is een nieuwe scoupy cashback parade.
100% geld terug: Sultana VolGraan
100% geld terug: Arla skyr naturel
100% geld terug: NatureCrops Quinoa Soep
100% geld terug: Valess Filetstukjes
100% geld terug: Orangina 1,4 literfles+ zendium ook 100% geld terug
vrijdag 4 september 2015 om 06:16

zaterdag 5 september 2015 om 11:37

woensdag 16 september 2015 om 10:57
Gratis SoFine Traiteur, let op alleen bij de Jumbo!
https://www.kortingisleuk ... tm_campaign=gta_overzicht
https://www.kortingisleuk ... tm_campaign=gta_overzicht

woensdag 16 september 2015 om 11:01

donderdag 17 september 2015 om 12:05
Weet niet of jullie kids hebben? Maar je krijgt nu ¤7,50 korting bij Intertoys op al je aankopen vanaf ¤25, ook geldig op afgeprijsde artikelen. Gebruik code - BESTESPEELGOED2015 - en de korting wordt verrekend in je winkelmandje. Gratis verzending vanaf ¤20.
Groetjes, Budgetbabe
Groetjes, Budgetbabe
The best things in life are CHEAP