Entertainment alle pijlers

Masterchef Australië

07-09-2015 22:06 2871 berichten
Vanaf 7 september weer een nieuwe aflevering van dit kookprogramma.

met Gerry, George en Matt
Hoeveel gaan er nu door?
Alle reacties Link kopieren
Mooi die panna-cotta, nog nooit gemaakt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:MevrouwJack schreef op 08 september 2015 @ 18:57:

Hahaha deze is een beetje gek maar wel leuk gek geloof ikJa zeker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:gismo72 schreef op 08 september 2015 @ 19:00:

Hoeveel gaan er nu door?12 schorten en dan 13 herkansing in totaal 25 dus
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:upperclass schreef op 08 september 2015 @ 18:59:

[...]

We zaten nog in NZ.Ik heb barstende hoofdpijn dus dacht echt, ik heb dat toch écht geschreven hahahahah.
Leuke vrouw en ziet er goed uit het eten, hoop dat ze doorgaat. Leuk idee die foodtruck.
die mannen moeten toch een sterke maag hebben, al die verschillende hapjes de hele dag
quote:nlies schreef op 08 september 2015 @ 19:01:

[...]

12 schorten en dan 13 herkansing in totaal 25 dusthanx !
Deze is leuk inderdaad, spontane meid.
Ah wat schrik je dan hahahaahahah

Hoe heet ze, kan ook bj mijn favorieten.
quote:nlies schreef op 08 september 2015 @ 19:03:

die mannen moeten toch een sterke maag hebben, al die verschillende hapjes de hele dagMaar ook de hoeveelheid, is best veel wat je aan het proeven bent. Pfffff.
quote:nlies schreef op 08 september 2015 @ 19:03:

die mannen moeten toch een sterke maag hebben, al die verschillende hapjes de hele dagInderdaad. Zullen ze wel gewend zijn of het is meer verspreid opgenomen.
Ik vraag me af hoe ze dat doen met de volgorde van de deelnemers. Is er al een soort voorronde geweest tussen die 50, als je als laatste moet is de kans dat alle schorten weg zijn wel groot
Waar zijn Sum en Charlotte? En Jack?
quote:nlies schreef op 08 september 2015 @ 19:07:

Ik vraag me af hoe ze dat doen met de volgorde van de deelnemers. Is er al een soort voorronde geweest tussen die 50, als je als laatste moet is de kans dat alle schorten weg zijn wel grootLijkt me toch wel. Die voorrondes zullen ook wel tijd in beslag nemen. De eerste 10 keer zal er vast geen jury bij zijn.
Wat een hoog niveau al, deze voorrondes.
quote:nlies schreef op 08 september 2015 @ 19:07:

Ik vraag me af hoe ze dat doen met de volgorde van de deelnemers. Is er al een soort voorronde geweest tussen die 50, als je als laatste moet is de kans dat alle schorten weg zijn wel groot

Ik zat er net aan te denken.

En ook, voor hetzelfde heb je bijv. nog 10 kandidaten en bakken ze er niets van. Heb je zoveel schorten over.

Nou daar komen we toch niet achter. Zouden ze vooraf een foto en gerecht al moeten mailen dat ze een beetje inschatten of het wat is?
Hahahahah die roze broek, heeft hij nog zijn pyamabroek aan?
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 september 2015 @ 19:12:

[...]

Ik zat er net aan te denken.

En ook, voor hetzelfde heb je bijv. nog 10 kandidaten en bakken ze er niets van. Heb je zoveel schorten over.

Nou daar komen we toch niet achter. Zouden ze vooraf een foto en gerecht al moeten mailen dat ze een beetje inschatten of het wat is?Dat denk ik niet. Met een foto kun je niet veel. Ze willen ze in actie zien.
Gisteren hadden ze het nog over 13 schorten, zullen er wel teveel al heel goed zijn geweest

Wauw waar zou Matt die roze ruitenbroek gehaald hebben?
quote:yasmijn schreef op 08 september 2015 @ 19:11:

Wat een hoog niveau al, deze voorrondes.Ja ik zag al veel pareltjes langskomen.
quote:nlies schreef op 08 september 2015 @ 19:15:

Gisteren hadden ze het nog over 13 schorten, zullen er wel teveel al heel goed zijn geweest

Wauw waar zou Matt die roze ruitenbroek gehaald hebben?Ik hoop dat hij hem zelf heeft gemaakt, verkoop van dit gedrocht zou in ieder geval verboden moeten worden
quote:yasmijn schreef op 08 september 2015 @ 19:14:

[...]

Dat denk ik niet. Met een foto kun je niet veel. Ze willen ze in actie zien.

Nee ik bedoelde wat ze gaan koken bij het opdienen van het gerecht wat ze deels al thuis hebben kunnen voorbereiden.

Met je eens dat er wel veel voorrondes geweest zullen zijn.
Ik wil het recept van die tortellini Coquille van gisteren. Lijkt me zo lekker dat ik er wel een jaar of wil oefenen.
schorten over is op deze manier niet erg, dan laten ze er in de 2de ronde meer doorgaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven