Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:missie_m schreef op 10 september 2015 @ 14:27:

[...]

Een quote! Je plaatste zelf een quote... Pas op, zo meteen zit je onder de vlekkenKoekoek.
quote:Nouschi schreef op 10 september 2015 @ 11:56:

Je mag wel refereren maar niet quoten volgens mij.Het refereren is weggemodereerd onder het motto 'oude topics'
quote:Sidroht schreef op 10 september 2015 @ 14:39:

[...]

Het refereren is weggemodereerd onder het motto 'oude topics'

Je mag wel schrijven, nav je andere topics heb ik geen hoge pet op van jouw oppaskwaliteiten, maar je mag niet zeggen; in je vorige topics was je nog een vreemdgangster met 3 kinderen die je zelf verwaarloosd hebt en woonde je in een vieze caravan.

Denk ik hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 10 september 2015 @ 15:22:

[...]

Je mag wel schrijven, nav je andere topics heb ik geen hoge pet op van jouw oppaskwaliteiten, maar je mag niet zeggen; in je vorige topics was je nog een vreemdgangster met 3 kinderen die je zelf verwaarloosd hebt en woonde je in een vieze caravan.

Denk ik hè.En dat mag volgens de forumregels dus gewoon wel, als ik het goed heb. En ik zie het vaak gebeuren ook, dit is de eerste keer dat ik gegumd zie worden omdat to staft. Staffen is overigens ook een trollending, want zo kun je mooi alle critici van je lijf houden, die krijgen een ban wegens trollhunten of refereren aan oude topics en jij kunt verder met je verhaal. Maar dat geheel terzijde

[...]

Denk ik hè.En wat is het verschil tussen die eerste en die tweede?
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 10 september 2015 @ 15:35:

[...]

En wat is het verschil tussen die eerste en die tweede?De eerste loep je, en dat mag en de tweede beschrijf je precies wat je onder de loep hebt gelezen en dat mag niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 10 september 2015 @ 15:37:

[...]

De eerste loep je, en dat mag en de tweede beschrijf je precies wat je onder de loep hebt gelezen en dat mag niet.

Ah, net zoiets als bij werkstukken: in eigen woorden weergeven mag wel, letterlijk overschrijven mag niet.

Klinkt plausibel.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik vind het een leuk topic. Nooit andermans kinderen in bad doen hoe erg ze ook stinken, en dan alleen, maar dan ook echt alleen met door de ouders meegebrachte shampoo en badschuim.

Op knuffels wassen staat de doodstraf. Forummen is uit den boze tijdens oppassen.

Heel veel geleerd vandaag.

Oh en je belt de ouders eerst om toestemming voordat je een ondergespuugde knuffel wilt gaan wassen.
quote:Solomio schreef op 10 september 2015 @ 15:39:

[...]

Ah, net zoiets als bij werkstukken: in eigen woorden weergeven mag wel, letterlijk overschrijven mag niet.

Klinkt plausibel.Ja zoiets. Een algemene opmerking mag wel maar letterlijk vertellen wat er staat mag niet.
quote:Nouschi schreef op 10 september 2015 @ 15:42:

Ik vind het een leuk topic. Nooit andermans kinderen in bad doen hoe erg ze ook stinken, en dan alleen, maar dan ook echt alleen met door de ouders meegebrachte shampoo en badschuim.

Op knuffels wassen staat de doodstraf. Forummen is uit den boze tijdens oppassen.

Heel veel geleerd vandaag.

Oh en je belt de ouders eerst om toestemming voordat je een ondergespuugde knuffel wilt gaan wassen.En anders gewoon van die lekker gedroogde brokken in de allerliefste knuffelbeer. Vermengt met de stroop van de lunch.
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 10 september 2015 @ 15:44:

[...]

En anders gewoon van die lekker gedroogde brokken in de allerliefste knuffelbeer. Vermengt met de stroop van de lunch.Ja precies. Want stel je voor, je zou maar een schoongewassen kind en kleren mee naar huis krijgen
quote:Nouschi schreef op 10 september 2015 @ 15:54:

[...]

Ja precies. Want stel je voor, je zou maar een schoongewassen kind en kleren mee naar huis krijgen

Met gevolg dat je die nacht op zit met een kind onder de vlekken enz...

De reden waarom er hier dus niet gebaddert mag worden zonder meegegeven wasgel en kleding ook niet door een ander gewassen wordt.
Daar kan je op voorhand toch gewoon afspraken over maken? Als je kind een allergie heeft, lijkt het me logisch dat de gastouder dat weet.
Life is short. Eat dessert first.
quote:KiaOraHoi schreef op 10 september 2015 @ 15:57:

[...]

Met gevolg dat je die nacht op zit met een kind onder de vlekken enz...

De reden waarom er hier dus niet gebaddert mag worden zonder meegegeven wasgel en kleding ook niet door een ander gewassen wordt.Dat heb je dan neem ik aan met de gastouder besproken. Is van een andere orde natuurlijk.
Natuurlijk maak je daar afspraken over dan. Maar als er geen medische reden is dan is het nog mijn keuze of ik dat wel of niet wil. Het kan zijn dat je zoiets vergeet te bespreken, op zich best logisch want als jouw kind overal tegen kan denk je daar niet aan. Dan zou ik alsnog niet blij zijn als het omdat zij vindt dat mijn kind stinkt zonder overleg in bad stopt, de kleding en knuffel wast. Je kunt gewoon het tegen ouders zeggen.
quote:missie_m schreef op 10 september 2015 @ 13:58:

[...]

Iemand plaatste deze vraag:

Hoe kom je in hemelnaam aan die grote " zoals miss missie kan in haar posts? Dat wil ik ook

Ik heb zo'n lange quotes misschien drie of vier keer (in al die jaren dat ik op viva zit) gemaakt. En dat ALLEEN als er veel postings tussen de antwoorden staan. Ik vind het overzichtelijk, zodat ik kan zien welke antwoorden of reacties over één vraag gaan. Anders stuift de discussie over die ene opmerking onder.

nu nog iets doen aan je leesvaardigheid, want je lijkt telkens nèt te missen waar het hier over gaat

je hoort zeg maar de klok wel luiden, maar je weet niet waar de klepel hangt

en eens met de anderen, dat gedoe met tig quotes in één posting vind ik ook irritant

en zwaar onoverzichtelijk. sterker nog, wat je ermee bereikt is dat ik je postings niet eens meer lees.

er is geen touw aan vast te knopen af en toe

en je lijkt nogal je punt te willen maken, je gelijk te willen halen iedere keer, best sneu
quote:Sidroht schreef op 10 september 2015 @ 15:26:

[...]

En dat mag volgens de forumregels dus gewoon wel, als ik het goed heb. En ik zie het vaak gebeuren ook, dit is de eerste keer dat ik gegumd zie worden omdat to staft. Staffen is overigens ook een trollending, want zo kun je mooi alle critici van je lijf houden, die krijgen een ban wegens trollhunten of refereren aan oude topics en jij kunt verder met je verhaal. Maar dat geheel terzijde

ik heb onderhand echt een bloedhekel aan dat stafje.

wat een onzinnig iets is dat toch. en de mods reageren er ook op zoals honden op de deurbel, pavlov.

het stafje wordt te pas en te onpas gebruikt en door erin mee te gaan hebben de mods hier inmiddels een hele rare situatie gecreëerd.
Note tot self, voor het geval ik ooit de aanvechting mocht krijgen gastouder te worden: nooit maar dan ook nooit kindjes, kleertjes of knuffels wassen, want dat is de grootste opvoedkundige stommiteit die je kunt begaan. De topics 'oppas geeft kind onder de blubber en de kots weer mee naar huis' neem ik graag voor lief.
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 september 2015 @ 16:57:

Note tot self, voor het geval ik ooit de aanvechting mocht krijgen gastouder te worden: nooit maar dan ook nooit kindjes, kleertjes of knuffels wassen, want dat is de grootste opvoedkundige stommiteit die je kunt begaan. De topics 'oppas geeft kind onder de blubber en de kots weer mee naar huis' neem ik graag voor lief.Wat heb ik voor Groots topic gemist vandaag?
Ik krijg de vieze kleertjes van dochter ook weleens schoongewassen mee van het kdv omdat de leidsters het tè erg vonden om het me vies mee te geven. Wist niet dat het opvoedkundig verantwoord is om daar kwaad om te worden.

[...]

Denk ik hè.Dat tweede mag wel, je mag alleen niet letterlijk quoten.
quote:Star schreef op 10 september 2015 @ 17:10:

[...]

Wat heb ik voor Groots topic gemist vandaag? "Stinkend oppaskind" Star. Heb er speciaal m'n block op kinderen voor verwijdert. En half uur later weer geactiveerd.
quote:cochise schreef op 10 september 2015 @ 17:16:

[...]

"Stinkend oppaskind" Star. Heb er speciaal m'n block op kinderen voor verwijdert. En half uur later weer geactiveerd. Trok je het toch niet?
quote:Star schreef op 10 september 2015 @ 17:20:

[...]

Trok je het toch niet?Idd.
Mijn 12 jarige vindt het trouwens zielig als ik zijn knuffels was. En loopt zodra ze droog zijn vervolgens een uur lang tegen zijn knuffels te zeggen dat ik zo gemeen ben

Verder is hij vrij normaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven