Vreemde menstruatie

11-09-2015 16:06 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,

Ik ben altijd regelmatig ongesteld. Nu ben ik afgelopen week ook ongesteld geworden, 1 dag eerder. Helaas, want mijn man en ik zijn bezig voor een kleine. Opvallend was dat mijn menstruatie 4 dagen duurde. Voorheen duurde mijn menstruatie veel langer. Ik was nu 2 dagen erg ongesteld en de dagen daarna nog maar licht. Ik vind het erg vreemd..ik heb een week later nog steeds lichte menstruatiekrampen. Iemand die dit herkent?
Dat je mazzel hebt gehad met een lichte menstruatie ben ik bang.
quote:theedoekje schreef op 11 september 2015 @ 16:10:

Dat je mazzel hebt gehad met een lichte menstruatie ben ik bang.Hoe bedoel je?
quote:kelly-10 schreef op 11 september 2015 @ 16:11:

[...]

Hoe bedoel je?Wat is er onduidelijk?
quote:kelly-10 schreef op 11 september 2015 @ 16:11:

[...]

Hoe bedoel je?Hij was overigens alleen de eerste 2 dagen gewoon heftig hoor. De 2 dagen erna licht.
Denk je dat het innestelingsbloeding was? Heb je een test gedaan?

Voelt het echt exact als menstruatie krampen of "gewoon" krampen?
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
quote:Budhababe schreef op 11 september 2015 @ 16:13:

Denk je dat het innestelingsbloeding was? Heb je een test gedaan?

Voelt het echt exact als menstruatie krampen of "gewoon" krampen?Voordat ik ongesteld moest worden had ik "heftige" krampen, nu zijn ze heel licht, terwijl ik al een week niet meer menstrueer
Ik heb geen test gedaan aangezien ik menstrueerde. Vind het alleen vreemd dat het een korte menstruatie was, waarvan ik nu nog lichte krampen heb
Een innestelingsbloeding is geen menstruatie....

TO, wat is nu eigenlijk je vraag? Iedere menstruatie is anders. Een dag verschil kan ook gewoon aan de maand liggen die maar 30 dagen heeft geduurd bijvoorbeeld.

En hoe weet je dat de krampen die je nu hebt gerelateerd zijn aan je menstruatie? Wellicht zijn het de spruiten van gisteren die zitten te rommelen.

Kortom, je menstruatie was deze maand 2 dagen heftig en 2 dagen licht. Op naar de volgende cyclus. Succes.
Het is wel vreemd dat je opeens een extra bloeding hebt. Aangezien je graag ziet dat dit een innestelbloeding was zou je gewoon moeten testen.
Tja, ik zeg niet dat het een innestelingsbloeding was, maar het zal wel aan mij liggen dat ik dingen op de zwangerschapspijler toch in een ander licht lees.

Ik ken 3 vrouwen die of hun innestellingsbloeding aanzagen voor een "rare/korte" menstruatie of gewoon menstrueerden terwijl ze zwanger waren, iig de eerste maand.

Dus als je een "rare/korte" (is zo'n subjectieve mening) menstruatie hebt terwijl je zwanger probeert te worden zou ik gewoon testen om het uit te sluiten.
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
quote:theedoekje schreef op 11 september 2015 @ 16:19:

Het is wel vreemd dat je opeens een extra bloeding hebt. Aangezien je graag ziet dat dit een innestelbloeding was zou je gewoon moeten testen.Lees ik over een extra bloeding heen? TO heeft het toch gewoon over haar menstruatie die echter een dag eerder kwam?
Ik zou bij twijfel gewoon een test doen. Weinig moeite, maar geeft misschien wel rust.
quote:Gravinnetje schreef op 11 september 2015 @ 16:55:

[...]

Lees ik over een extra bloeding heen? TO heeft het toch gewoon over haar menstruatie die echter een dag eerder kwam?Reactie van 16.15 van to.
quote:Budhababe schreef op 11 september 2015 @ 16:23:

Tja, ik zeg niet dat het een innestelingsbloeding was, maar het zal wel aan mij liggen dat ik dingen op de zwangerschapspijler toch in een ander licht lees.Tsja. Ik denk eerder dat de vrouwen op deze pijler zó bezig zijn met zwanger worden dat ze elk wissewasje dat maar iets anders is dan anders aanzien voor een signaal dat ze zwanger zijn, terwijl ze er voorheen waarschijnlijk nooit aandacht aan schonken.
quote:theedoekje schreef op 11 september 2015 @ 17:09:

[...]

Reactie van 16.15 van to.Daarin heeft ze het toch alleen over krampen, toch niet over een tweede periode van bloedverlies? (of lees ik ook ergens overheen?)
Ik heb zelf ook plot gekke menstruaties gehAd: na 2 dagen licht bloedverlies stopte het opeens, om 2 dagen later alsnog door te breken. Kortom: blijven gekke dingen, menstruele cycli.

Maar ik herken ook dat ik dat dan graag als teken van mogelijke zwangerschap zag. Toen even op Google rondgehangen, en ik vond deze opmerking het meest treffen: je weet pas achteraf dat het een innestelingsbloedig was, als je een positieve test hebt.

Wilde zelf graag anders geloven, maar kan er geen speld tussen krijgen.

Succes, en wie weet...
quote:_blabla_ schreef op 11 september 2015 @ 17:22:

[...]

Daarin heeft ze het toch alleen over krampen, toch niet over een tweede periode van bloedverlies? (of lees ik ook ergens overheen?)

Ze zegt aan het einde terwijl ik al een week niet meer menstrueer. Daarin lees ik dat de menstruatie een week geleden gestopt is en dat ze nu een bloeding heeft dat anders verloopt.

Edit: volgens mij zat ik ernaast.
Ze heeft krampen terwijl de menstruatie al een week achter de rug is. Vandaar dus ook mijn reactie dat die krampen hoogstwaarschijnlijk niet gerelateerd zijn aan haar menstruatie/cyclus maar gewoon aan haar darmen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven