Entertainment alle pijlers

More Moredyke

18-11-2014 20:04 3234 berichten
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 09:15:

Goede tijden Slechte tijden

Rukkie krijgt haar tweede kind

Vraag mij af wat Aysen vindt

Ja ook deze is van Ploert

Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert

Lotte, 22 09 2015

Goede tijden, slechte tijden

Zeger spoort echt van geen kant

Rikki blijft zwaar irritant

Laura heeft getongd met Jef

Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef

charlottew88

Goede tijden slechte tijden

Ook Biejanka zijn wij zat

Bombardeer haar maar snel plat

En dat enge mens Sjanien

Kan ik ook niet laaaaanger zien

charlottew88

06-03-2015, 11:08

Maksiem die wil graag van bil

Met Aysen’s broer hij heet Adril

Rukkie zei wat raar, wat gek

Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
verba volant, scripta manent.
Het is alsof ik een slecht geschreven kasteel romannetje lees...
Inhoudelijk gaat GTST er niet bepaald op vooruit. Lang gerekte kibbelpartijen, gezeik over kindertjes, binnenkort krijgen we het hoofdstuk "abortus".
Getver, Kierewiet en die griezel in een soort darkroom.
Loekast die de oren van dat gozertje zit dicht te houden.
Nou, dan gaat Wiet dus lekker trouwen omdat het niet 'mag'. Lekker puh.
Wat een stom iets lucas met dat kind
Het wordt tijd dat iemand tussen de rotzooi dat briefje van Monica vindt maar ze ruimen zelden de zooi op.
Ik kom ineens een knoepert van een fout tegen. Op het menu van de Sapsalon, wat tegen de muur hangt, staat advocado. Jullie een idee wat advocado is?
In de sapsalon wordt iets verkocht met aDvocado, bijna goed.
Ben dus niet de enige die het zag.
quote:Gravinnetje schreef op 14 september 2015 @ 20:12:

Ik kom ineens een knoepert van een fout tegen. Op het menu van de Sapsalon, wat tegen de muur hangt, staat advocado. Jullie een idee wat advocado is? Je weet wel, die liggen naast de sinasappels
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Gravinnetje schreef op 14 september 2015 @ 20:12:

Ik kom ineens een knoepert van een fout tegen. Op het menu van de Sapsalon, wat tegen de muur hangt, staat advocado. Jullie een idee wat advocado is? Ja een avocado uit Meerdijk. Speciaal gekweekt
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Soulcats schreef op 14 september 2015 @ 20:15:

[...]

Je weet wel, die liggen naast de sinasappels En de perzikken en benanen.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Mijn God wat heeft Nina nu weer voor een wanstaltige outfit aan... ?
Nothing happens for a reason
Inderdáád zeg.

Het bejaardenhuis in Meerdijk heeft zeker een garageverkoop gehouden.
1 oktober jubileum aflevering tot half 10.

Er gaat iemand dood in die aflevering, die ierland plaats vind. Die nieuwe vriend van Wiet gaat zeker dood.

Wij allemaal denken dat het een vast personage is.
Spoiler:

Wiet reist met haar nieuwe geliefde, de excentrieke van adel afkomstige Zeger, af naar het ruige Ierland. Daar stelt hij haar op de proef en laat dan pas echt zijn ware gezicht zien. Wiet komt in een benarde en levensgevaarlijke situatie terecht en het sprookje komt uiteindelijk ten einde als er een leven valt te betreuren. Met Laura gaat het alles behalve goed. Volkomen uitgeput valt ze in zwijm en ziet ze haar leven aan zich voorbij flitsen. Jef, Janine en Linda zijn hier getuige van en raken in volledig shock.

Thijs laat zich weer eens van zijn meest harteloze kant zien. Als hem om hulp en informatie wordt gevraagd bij de nasleep van een aanrijding, houdt hij zijn kaken stijf op elkaar. En waar is Anna toch? Zij lijkt van de aardboden verdwenen, totdat Sjors een aanknopingspunt vindt en hulptroepen inschakelt.

De extra lange aflevering, waarvan de meesten scènes zich afspelen op rotsformaties en basalten kliffen in het noordoosten van Ierland, loopt niet voor iedereen goed af. Maar wie er uiteindelijk het loodje legt, er met kleerscheuren en verwondingen vanaf komt en voor wie zijn of haar leven voorgoed veranderd, is te zien op donderdag 1 oktober bij RTL 4.
Even selecteren om te lezen dus....

En hieronder nog een kleine spoiler:

Tim gaat er voor een half jaar uit.
Pfffff, het irriteert me mateloos dat Tim er steeds hele tijden uitgaat. Dit is, in korte tijd, al de zoveelste keer.
Zet dat dan ook even in het wit, Miss.

Al lezen die stukjes meer als de - slecht geschreven - 'voorspellingen' in de gids. Iets met soep en heet.
quote:Miss-Colorado schreef op 19 september 2015 @ 00:29:

Pfffff, het irriteert me mateloos dat Tim er steeds hele tijden uitgaat. Dit is, in korte tijd, al de zoveelste keer.

Beau Schneider (Tim) is liever in het theater aan het werk en doet GTST volgens mij alleen voor de grotere bekendheid en voor tussendoor.

Meer mensen naar het theater trekken: dat is wat Beau Schneider hoopt te bereiken met zijn rol als Vledder in de gloednieuwe theatervoorstelling Baantjer Live – 2. Samen met onder meer Peter Tuinman (De Cock) en Peter Römer (commissaris Buitendam) reist de GTST-acteur vanaf 19 september het hele land door.
Aansluitend op de extra lange aflevering van GTST volgt een documentaire over Antonie Kamerling, die van 1990 tot 1993 in de soapserie speelde. Hij speelde destijds het personage Peter Kelder. In de documentaire komen onder anderen Isa Hoes, Albert Verlinde, Beau van Erven Dorens, broer Kris en zus Liesbeth Kamerling aan het woord. Antonie Kamerling beroofde zichzelf op 6 oktober 2010 van het leven.
Zou die Zeger ook niet iets met de cliffhanger in de zomer te maken hebben gehad? Dat hij ervoor heeft gezorgd dat iedereen ging slapen net als in het sprookje?

Of ben ik nou het zaadje in de mosterd?
Volgens mij waren ze gewoon allemaal stomdronken maar ik vind het zeker niet raar bedacht van je. Wie weet heeft hij wat in de drankjes gedaan, het was na die avond dat hij ineens ten tonele verscheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven