Gezondheid alle pijlers

Vergeten tampon?!

11-09-2015 23:28 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is volgens mij de vervelendste topic ooit, maar ik ben echt in paniek.

Ik denk dat ik rond 18 uur een nieuwe tampon heb ingebracht. Maar toen ik net, voor ik ging slapen mijn tampon wou verversen vond ik geen oude tampon. Wel een maandverband (ik gebruik beiden, soms combinatie). Heb zitten voelen en ik voel niets (sorry van de details!). Nu begin ik heel hard aan mezelf te twijfelen. Heb ik nu een ingebracht of niet?

Bovendien is dit dag drie van m'n cyclus en vanaf dag 3, bloed ik echt veel minder. Soms uren niet, dan opeens even wel. Nu bloed ik amper.

Hebben jullie dit ook al meegemaakt? Wat moet ik doen?!
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 11 september 2015 @ 23:43:

[...]

Ik ben zelfs wel eens een tampon vergeten. Is me 2 keer overkomen in mijn 25 jarige menstruatie-geschiedenis. Echt meerdere dagen en ik kwam er achter omdat het ging stinken.

Dat was niet fijn....... Dat is zelfs heel gevaarlijk, je kan er de tamponziekte van krijgen. Daar wijzen de bijsluiters op.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:teletubbie1234 schreef op 12 september 2015 @ 06:27:

[...]

Jii hebt vast hele lange vingers... Of ik hele kleine😁Je kan echt wel bij je bmm hoor, zeker tijdens je ms ligt deze vrij ondiep, botst er zo tegenaan. Mensen vinden het vaak eng, maar je kan 't prima voelen bij jezelf. Altijd handig in dit soort dituaties, vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven