Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 12 september 2015 om 17:01
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 september 2015 @ 12:13:
Maar lang was het een inside klets- en glijgroepje waar om de haverklap de pleuris uitbrakDat is nu niet anders hoor. Het ons-kent-ons gehalte en laten-wij-napraters-vooral-lief-voor-elkaar is niet fijn om te lezen. Af en toe wordt iemand gezamelijk door de mangel gehaald, als die het al leest en het bovendien nog waagt zich te verdedigen wordt daar massaal op gesprongen, vaak op een erg lage manier. Nu weer Missie bijvoorbeeld, en waarom dan, om een paar stomme quotes?
Maar lang was het een inside klets- en glijgroepje waar om de haverklap de pleuris uitbrakDat is nu niet anders hoor. Het ons-kent-ons gehalte en laten-wij-napraters-vooral-lief-voor-elkaar is niet fijn om te lezen. Af en toe wordt iemand gezamelijk door de mangel gehaald, als die het al leest en het bovendien nog waagt zich te verdedigen wordt daar massaal op gesprongen, vaak op een erg lage manier. Nu weer Missie bijvoorbeeld, en waarom dan, om een paar stomme quotes?
zaterdag 12 september 2015 om 17:05
quote:hatsetats schreef op 12 september 2015 @ 16:40:
[...]
De mijne loopt hier nog gewoon rond.
Ik wist dat er rare mensen tussen zitten hier. Maar ben na het lezen van deze verhalen toch wel in lichte shock.
Dit gaat wel erg ver allemaal.
Diegene krijgt dus geen ban.
Maar je mag hier dus,als ik het goed begrijp,ook niet benoemen wie die psychopaatjes zijn?
[...]
De mijne loopt hier nog gewoon rond.
Ik wist dat er rare mensen tussen zitten hier. Maar ben na het lezen van deze verhalen toch wel in lichte shock.
Maar je mag hier dus,als ik het goed begrijp,ook niet benoemen wie die psychopaatjes zijn?
zaterdag 12 september 2015 om 17:06
quote:Bruschetta schreef op 12 september 2015 @ 17:05:
[...]
Maar je mag hier dus,als ik het goed begrijp,ook niet benoemen wie die psychopaatjes zijn?Of het mag of niet, teveel eer voor dergelijke lui.
[...]
Maar je mag hier dus,als ik het goed begrijp,ook niet benoemen wie die psychopaatjes zijn?Of het mag of niet, teveel eer voor dergelijke lui.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 12 september 2015 om 17:08
Ik vind het best naar dat ik niet weet wie de enge stalkende mensen zijn eigenlijk. Dan kun je die gepast uit de weg gaan.
En Hulang, jij post in het spuugpaleis toch? Over ons kent ons gesproken? Volgens mij is dat trouwens op elk topic vanzelf een beetje zo, dat er dezelfde mensen op af blijven komen. Dat maakt het niet per se een groepje.
En Hulang, jij post in het spuugpaleis toch? Over ons kent ons gesproken? Volgens mij is dat trouwens op elk topic vanzelf een beetje zo, dat er dezelfde mensen op af blijven komen. Dat maakt het niet per se een groepje.
zaterdag 12 september 2015 om 17:10
quote:Sidroht schreef op 12 september 2015 @ 17:08:
[...]
Zeker niet. Ik wil niet met jou in een groepje en al helemaal niet met een weerwolf.
Jammer voor je want je zit wel in de mijne.
Op sommige zaken heb jij geen invloed.
Helaas.
[...]
Zeker niet. Ik wil niet met jou in een groepje en al helemaal niet met een weerwolf.
Jammer voor je want je zit wel in de mijne.
Op sommige zaken heb jij geen invloed.
Helaas.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 12 september 2015 om 17:15
zaterdag 12 september 2015 om 17:17
quote:hatsetats schreef op 12 september 2015 @ 17:15:
[...]
Tja. Ik zou zeggen; wees blij. Zalig zijn de onwetenden.
Ik ben wel zalig ja. Dat wel.
Onwetend vind ik minder prettig. Het zal me ook worst wezen verder, en het is geen gehengel naar namen, maar ik weet graag voor wie ik uit moet kijken en naar wie ik af en toe een boze blik moet werpen.
[...]
Tja. Ik zou zeggen; wees blij. Zalig zijn de onwetenden.
Ik ben wel zalig ja. Dat wel.
Onwetend vind ik minder prettig. Het zal me ook worst wezen verder, en het is geen gehengel naar namen, maar ik weet graag voor wie ik uit moet kijken en naar wie ik af en toe een boze blik moet werpen.
zaterdag 12 september 2015 om 17:19
Welkom terug FG, ik waag me niet aan je gehele nick.
Wat een ziek gedoe, achterbaks en vals. Elke keer als ik het weer lees, soms oude verhalen, of nu nieuw van bijv FG, dan frons ik enorm. Hoe hàlen mensen dit in hun hoofd. Geen pestende pubertjes maar volwassen vrouwen die dit doen.
Wat een ziek gedoe, achterbaks en vals. Elke keer als ik het weer lees, soms oude verhalen, of nu nieuw van bijv FG, dan frons ik enorm. Hoe hàlen mensen dit in hun hoofd. Geen pestende pubertjes maar volwassen vrouwen die dit doen.
Je bent zelf een theepot