Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:lurkert schreef op 13 september 2015 @ 11:15:

[...]

Deze a.s. keukenprinses gaat is kijken of ze een boterhammetje kan roosteren zonder dat de tent affikt
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2015 @ 10:59:

[...]

Hoezo? Een pakje is toch veel makkelijker? En alles wat je nodig hebt zit er al in.Eens!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sid ik werk met je mee!

Nou ja, nog maar 2 uurtjes dan toch...
Ben je nu alweer aan het werk, Eitje?
Life is short. Eat dessert first.
quote:lurkert schreef op 13 september 2015 @ 11:15:

[...]

Deze a.s. keukenprinses gaat is kijken of ze een boterhammetje kan roosteren zonder dat de tent affikt

Ik heb heerlijk suikerbrood liggen. En, Nostradamus die ik ben, ik heb gisteravond de roomboter al uitgelegd (qua smeerbaarheid). Het enige dilemma dat ik heb: gebruik ik de gezouten of ongezouten roomboter.

Oplossing: 2 sneetjes, 1 met gezouten en 1 met ongezouten boter.
quote:doornroosje9 schreef op 13 september 2015 @ 11:19:

Ben je nu alweer aan het werk, Eitje? Nog steeds, denk ik.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2015 @ 11:22:

[...]

Ik heb heerlijk suikerbrood liggen. En, Nostradamus die ik ben, ik heb gisteravond de roomboter al uitgelegd (qua smeerbaarheid). Het enige dilemma dat ik heb: gebruik ik de gezouten of ongezouten roomboter.

Oplossing: 2 sneetjes, 1 met gezouten en 1 met ongezouten boter.Goed opgelost, zou ik ook gedaan hebben smakelijk!
quote:lurkert schreef op 13 september 2015 @ 11:23:

[...]

Goed opgelost, zou ik ook gedaan hebben smakelijk! Ik zou allebei met gezouten boter hebben gedaan.
quote:lurkert schreef op 13 september 2015 @ 11:23:

[...]

Goed opgelost, zou ik ook gedaan hebben smakelijk!

Thnx.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 12 september 2015 @ 18:19:

[...]

Grappig, want achteraf gezien vind ik zelf ook wel dat ik een beetje theatraal verdwenen ben. Blij dus dat je dit bespreekbaar maakt . Gewoon anonimiseren en weer terugkomen was ook wel genoeg geweest. Ter mijner verdediging kan ik aanvoeren dat ik gewoon onwijs pissed off was (en ben) over het feit dat sommige lieden hier het niet kunnen laten om mensen privé lastig te vallen vanwege een stom politiek meningsverschil. Maar dat is nog geen reden om zo veel fuss te maken inderdaad, dat had ook anders gekund. Ik had zelf ook wel op mijn klompen aan kunnen voelen dat ik toch weer terug zou komen, omdat er nou eenmaal ook genoeg aardige mensen rondlopen hier met wie ik een hoop heb gedeeld en die me heel erg hebben gesteund in donkere tijden en zo. Nou ja, sorry dus. Zullen we er nu verder over ophouden? Het voelt trouwens wel lekker fris, zo'n nieuwe nick. Dat dan weer wel .Lastig vallen vanwege "een stom politiek meningsverschil"? Ik lees die discussie niet meer, maar een meningsverschil is het daar al lang niet meer. Het is daar een gevecht.

Ik heb één keer een kleine vrij onschuldige reactie gegeven en werd op een zeer onpasselijke manier een discussie in gezogen. Een discussie wat helemaal geen discussie meer is. Het werd een verdedigingsstrijd. Ik kon alleen nog maar woorden recht trekken die krom getrokken werden door oa jou.

Ik heb maanden een groot meningsverschil gehad op het MH17-topic, en ik heb niemand horen zeggen dat hij/zij door iemand privé lastig gevallen werd. Of dat de moderator het topic moest sluiten.

Je hebt het misschien verknoeit of je maakt er wellicht weer een theater van.
LOEP ME MAAR aub.
OMG
Ow nu is de helft van je post weg?
quote:missie_m schreef op 13 september 2015 @ 11:25:

[...]

Lastig vallen vanwege "een stom politiek meningsverschil"? Ik lees die discussie niet meer, maar een meningsverschil is het al lang niet meer.

.Wat dan wel?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:missie_m schreef op 13 september 2015 @ 11:25:

[...]

Lastig vallen vanwege "een stom politiek meningsverschil"? Ik lees die discussie niet meer, maar een meningsverschil is het al lang niet meer.

Ik heb één keer een kleine vrij onschuldige reactie gegeven en werd op een zeer onpasselijke manier een discussie in gezogen. Een discussie wat helemaal geen discussie meer is. Het werd een verdedigingsstrijd. Ik kon alleen nog maar woorden recht trekken die krom getrokken werden door oa jou.

Ik heb maanden een groot meningsverschil gehad op het MH17-topic, en ik heb niemand horen zeggen dat hij/zij door iemand privé lastig gevallen werd.Nou ja, het ene meningsverschil is het andere niet hè. Kennelijk maakt de discussie over vluchtelingen wat meer emoties los.
quote:Enn schreef op 13 september 2015 @ 11:17:

[...]

Eens! Een ander voordeel is dat ik niet tot 5 december hoef te wachten op pakjes-avond.
Over het zout in eten, dat kun je echt niet altijd weglaten. Want dan smaakt het niet meer of het gerecht mislukt. Appeltaart bijvoorbeeld. Als je daar geen zout doorheen doet (door het deeg) dan mislukt het deeg en het smaakt ook nog eens goor. Hetzelfde met brood.
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2015 @ 10:59:

[...]

Hoezo? Een pakje is toch veel makkelijker? En alles wat je nodig hebt zit er al in.Niet perse makkelijker en in een pakje zit niets van wat je nodig hebt
Je bent zelf een theepot
Ik ben blond (zeker van binnen) en ik kom zelden op de actueel-pijler, maar ik snap niet hoe je privé lastig gevallen kan worden als je hier onder een nick schrijft? Ik lees over lastig vallen via PB's, dat snap ik, maar ook over lastig vallen via Facebook. Hoe kan iemand je in godsnaam traceren dan? Heb je dan veel privé-informatie vermeld in de topics?

Niet dat ik van plan ben om me in de discussies te gaan mengen in actueel, zeker niet na het lezen van een aantal pagina's hier, maar meer omdat een gewaarschuwd mens voor twee geldt.
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2015 @ 11:22:

[...]

Oplossing: 2 sneetjes, 1 met gezouten en 1 met ongezouten boter.Gezouten vinnik lekkerder maar misschien op suikerbrood niet.
Je bent zelf een theepot
quote:elfje12 schreef op 13 september 2015 @ 11:31:

Over het zout in eten, dat kun je echt niet altijd weglaten. Want dan smaakt het niet meer of het gerecht mislukt. Appeltaart bijvoorbeeld. Als je daar geen zout doorheen doet (door het deeg) dan mislukt het deeg en het smaakt ook nog eens goor. Hetzelfde met brood.Weglaten is toch heel wat wat anders dan zelf bepalen hoeveel je van iets toevoegt aan je eten.
quote:Enigma-2 schreef op 13 september 2015 @ 11:34:

Ik ben blond (zeker van binnen) en ik kom zelden op de actueel-pijler, maar ik snap niet hoe je privé lastig gevallen kan worden als je hier onder een nick schrijft? Ik lees over lastig vallen via PB's, dat snap ik, maar ook over lastig vallen via Facebook. Hoe kan iemand je in godsnaam traceren dan? Heb je dan veel privé-informatie vermeld in de topics?

Niet dat ik van plan ben om me in de discussies te gaan mengen in actueel, zeker niet na het lezen van een aantal pagina's hier, maar meer omdat een gewaarschuwd mens voor twee geldt.

Soms schrijven mensen op allerlei andere plekken hier op het forum en blijk je elkaar wel te mogen. En dan voeg je elkaar op een gegeven moment toe op FB.

En dan ineens blijkt die iemand in die vluchtelingendiscussie echt zeer verwerpelijke ideeën te hebben. En dan ontvriend je die persoon, maar die persoon weet wel wie jij bent inmiddels.
quote:SuzanneSuus schreef op 13 september 2015 @ 11:34:

[...]

Niet perse makkelijker en in een pakje zit niets van wat je nodig hebtIn mijn pakjes zitten meestal kruiden in precies de verhouding die ik lekker vind. Wel zo makkelijk dus.
quote:elfje12 schreef op 13 september 2015 @ 11:31:

Over het zout in eten, dat kun je echt niet altijd weglaten. Want dan smaakt het niet meer of het gerecht mislukt. Appeltaart bijvoorbeeld. Als je daar geen zout doorheen doet (door het deeg) dan mislukt het deeg en het smaakt ook nog eens goor. Hetzelfde met brood.Klopt hoor. Maar dat zout in kantenklaarprodukten is niet 'een beetje'.
Je bent zelf een theepot
quote:Enigma-2 schreef op 13 september 2015 @ 11:34:

Niet dat ik van plan ben om me in de discussies te gaan mengen in actueel, zeker niet na het lezen van een aantal pagina's hier, maar meer omdat een gewaarschuwd mens voor twee geldt.Dat was toch ook al besproken hier? Kan zijn dat je door jaren forummen wat meer info aan elkaar te linken is en dat je misschien door zelfde reden mensen persoonlijk kent of op je FB hebt.
quote:jippie55 schreef op 13 september 2015 @ 11:02:

Hoera! Frida!

Awww...lief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven