Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:elfje12 schreef op 13 september 2015 @ 11:52:

[...]

Ik had/heb hetzelfde.Hier nog eentje. Niet makkelijk soms hè
Life is short. Eat dessert first.
quote:Solomio schreef op 13 september 2015 @ 11:37:

[...]

In mijn pakjes zitten meestal kruiden in precies de verhouding die ik lekker vind. Wel zo makkelijk dus.Never change a winning team dan Solo.
Je bent zelf een theepot
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2015 @ 11:53:

[...]

We hebben het over eten en niet over seks, toch?
quote:missie_m schreef op 13 september 2015 @ 11:55:

[...]

Dus LV heeft hier huilend afscheid genomen omdat Eindeloos (en nog iemand?) hem/haar heeft geblockt op FB. Zo was het toch?

Wauw, is dat echt wat jij ervan begrepen hebt?

Heerlijk, als je zoveel niet leest.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar

[...]

We hebben het over eten en niet over seks, toch?
quote:Goede-Fee schreef op 13 september 2015 @ 11:39:

[...]

Het is nogal omstreden om zelf te willen bepalen wat je in je mond stopt.. is mij opgevallen de laatste tijd.
Je bent zelf een theepot
quote:Solomio schreef op 13 september 2015 @ 11:36:

Soms schrijven mensen op allerlei andere plekken hier op het forum en blijk je elkaar wel te mogen. En dan voeg je elkaar op een gegeven moment toe op FB.

En dan ineens blijkt die iemand in die vluchtelingendiscussie echt zeer verwerpelijke ideeën te hebben. En dan ontvriend je die persoon, maar die persoon weet wel wie jij bent inmiddels.

Duidelijk, dank voor je toelichting. Zoals Goede-Fee al schreef zal het vast eerder besproken zijn. Ik heb wel een aantal pagina's doorgelezen, maar niet alle 90+

Je kan niet voorzichtig genoeg zijn met wie je toegang geeft tot je 'niet-forum-leven', dat blijkt maar weer. Goede waarschuwing!
quote:Morrigan- schreef op 13 september 2015 @ 11:39:

o, de eten-met-pakjes-discussie staat weer op de agenda? Mwoah, niet perse hoor.
Je bent zelf een theepot
quote:missie_m schreef op 13 september 2015 @ 11:51:

[...]

Werd je ontslagen? Zeg [..], dat was geen baan. En wat heb jij toch een talent voor dingen niet goed lezen, reageren op het meest onbelangrijke deel en totaal bizarre conclusies trekken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-09-2015 21:28
Reden: verwijderd ivm schelden
% gewijzigd

[...]

Dus LV heeft hier huilend afscheid genomen omdat Eindeloos (en nog iemand?) hem/haar heeft geblockt op FB. Zo was het toch?Mijn bescheiden mening is dat jij weinig talent hebt voor begrijpen.
quote:............... schreef op 11 september 2015 @ 20:19:

[...]

............................ Kan ik lekker met EindeloosDronken op FB gaan zitten klagen over dat kutforum hier. Oh nee, die had me voor straf geblockt nadat ze me een ellenlange scheldkannonade had geschreven, eindigend met STOM KUTWIJF!!! Nou ja.........Dus.
LOEP ME MAAR aub.
quote:elfje12 schreef op 13 september 2015 @ 11:31:

Over het zout in eten, dat kun je echt niet altijd weglaten. Want dan smaakt het niet meer of het gerecht mislukt. Appeltaart bijvoorbeeld. Als je daar geen zout doorheen doet (door het deeg) dan mislukt het deeg en het smaakt ook nog eens goor. Hetzelfde met brood.Precies, moet je echte chefs eens zien koken.
quote:elfje12 schreef op 13 september 2015 @ 11:31:

Over het zout in eten, dat kun je echt niet altijd weglaten. Want dan smaakt het niet meer of het gerecht mislukt. Appeltaart bijvoorbeeld. Als je daar geen zout doorheen doet (door het deeg) dan mislukt het deeg en het smaakt ook nog eens goor. Hetzelfde met brood.Brood ben ik met je eens. Appeltaart maak ik altijd zonder zout, net als cake of welk zoet gebak dan ook en het lukt altijd!

We doen nog een rondje!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Sidroht schreef op 13 september 2015 @ 12:01:

[...]

Zeg mutsefluts, dat was geen baan. En wat heb jij toch een talent voor dingen niet goed lezen, reageren op het meest onbelangrijke deel en totaal bizarre conclusies trekken.Zijn we gezellie samen aan het woggen?

[...]

We hebben het over eten en niet over seks, toch?Ik gok zomaar dat dat laatste helemaal niet omstreden is hier..
Holadiejeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee holadijoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:missie_m schreef op 13 september 2015 @ 12:02:

[...]

........Dus.Die ellenlange scheldkanonnade negeer je expres?
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:missie_m schreef op 13 september 2015 @ 12:02:

[...]

........Dus.

Moeilijk he lezen:

me een ellenlange scheldkannonade had geschreven, eindigend met STOM KUTWIJF!
Nou kom nou met me-heeeeer!Je heb vast nog wel wat troeven.... Ik vind je traag vandaag.
enn wijzigde dit bericht op 13-09-2015 12:07
Reden: Effe een emo erbij... ander word ik zo weer beticht van snel weghalen van info. ;)
% gewijzigd
quote:Enigma-2 schreef op 13 september 2015 @ 12:00:

[...]

Duidelijk, dank voor je toelichting. Zoals Goede-Fee al schreef zal het vast eerder besproken zijn. Ik heb wel een aantal pagina's doorgelezen, maar niet alle 90+

Je kan niet voorzichtig genoeg zijn met wie je toegang geeft tot je 'niet-forum-leven', dat blijkt maar weer. Goede waarschuwing!'Tuurlijk. Maar het kan ook zijn dat vrienden (fb of irl) een andere kant krijgen of blijken te hebben.
Je bent zelf een theepot

[...]

Dus LV heeft hier huilend afscheid genomen omdat Eindeloos (en nog iemand?) hem/haar heeft geblockt op FB. Zo was het toch?Deze semi domme act staat je niet.
Iemand koffie?
quote:elfje12 schreef op 13 september 2015 @ 11:55:

[...]

Dit nodigt eigenlijk uit voor een ander soort smiley..Rustig aan Elf, het is nog vroeg
Je bent zelf een theepot
quote:Solomio schreef op 13 september 2015 @ 12:04:

[...]

Die ellenlange scheldkanonnade negeer je expres?Heb je die woorden dan niet gelezen in het stukje? Dan zijn ze dus niet genegeerd. Misschien word wel genegeerd WAAROM die scheldkannonade plaats vond. Ik weet het niet. Ik heb GELUKKIG geen FB.

Ik had wel andere woorden genegeerd. Mijn excuses. Ik heb een paar woorden nu nog erbij geplakt.quote:....... schreef op 11 september 2015 @ 20:19:

[...]

....................Ik ben het hier toch al spuugzat. Kan ik lekker met EindeloosDronken op FB gaan zitten klagen over dat kutforum hier. Oh nee, die had me voor straf geblockt nadat ze me een ellenlange scheldkannonade had geschreven, eindigend met STOM KUTWIJF!!! Nou ja.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven