Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 13 september 2015 om 18:57
quote:-RoseRed- schreef op 13 september 2015 @ 18:54:
Kunnen we nog wat diagnoses geven van autisme, borderliner of narcisme ? Er zijn weer wat topics met eigen diagnoses te vinden. De psych kan wel stoppen met werken.Geef maar aan mij hoor. Ik vreet ze wel op als koekies. Want dat schijnt de diagnose voor mijn werk weigerende ipad te zijn: overdosis cookies. (Niet dus)
Kunnen we nog wat diagnoses geven van autisme, borderliner of narcisme ? Er zijn weer wat topics met eigen diagnoses te vinden. De psych kan wel stoppen met werken.Geef maar aan mij hoor. Ik vreet ze wel op als koekies. Want dat schijnt de diagnose voor mijn werk weigerende ipad te zijn: overdosis cookies. (Niet dus)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 13 september 2015 om 19:00
zondag 13 september 2015 om 19:06
zondag 13 september 2015 om 19:08
quote:MevrouwJack schreef op 13 september 2015 @ 18:58:
Maar eigenlijk wilde ik gewoon heel graag ook een keer op napraat Nou, gelukt. En meteen nog opgemerkt ook. Ik zeg: goed gedaan. Nu blijven hè.
Maar eigenlijk wilde ik gewoon heel graag ook een keer op napraat Nou, gelukt. En meteen nog opgemerkt ook. Ik zeg: goed gedaan. Nu blijven hè.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 13 september 2015 om 19:26
zondag 13 september 2015 om 19:31
quote:Cateautje schreef op 13 september 2015 @ 19:28:
Gloeiende ........... Zit ik een heel verhaal op te schrijven als PB en ik wil het verzenden, krijg ik een sorry er is iets mis gegaan en dat hele verhaal is foetsie. Oh, die heb ik ook gehad. Zo leuk, ik had net de onverdeelde aandacht van de CM voor mijn probleem (in het modtopic nog wel ) en toen bleek het dus ineens over.
Gloeiende ........... Zit ik een heel verhaal op te schrijven als PB en ik wil het verzenden, krijg ik een sorry er is iets mis gegaan en dat hele verhaal is foetsie. Oh, die heb ik ook gehad. Zo leuk, ik had net de onverdeelde aandacht van de CM voor mijn probleem (in het modtopic nog wel ) en toen bleek het dus ineens over.
zondag 13 september 2015 om 19:32
quote:Zusenzoo schreef op 13 september 2015 @ 19:27:
Er worden hele nuttige dingen gezegd, maar ze snapt/ziet het gewoonweg niet.
En dan zeg ik het behoorlijk politiek correct, voor mijn doen.
Klopt net als het terug bijten van een kind. Ze ziet echt niet in dat ze dat als gastouder echt niet kan doen.
Als het bureau er van hoort heeft ze een groot probleem.
Er worden hele nuttige dingen gezegd, maar ze snapt/ziet het gewoonweg niet.
En dan zeg ik het behoorlijk politiek correct, voor mijn doen.
Klopt net als het terug bijten van een kind. Ze ziet echt niet in dat ze dat als gastouder echt niet kan doen.
Als het bureau er van hoort heeft ze een groot probleem.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zondag 13 september 2015 om 19:33
zondag 13 september 2015 om 19:35
quote:Cateautje schreef op 13 september 2015 @ 19:28:
Gloeiende ........... Zit ik een heel verhaal op te schrijven als PB en ik wil het verzenden, krijg ik een sorry er is iets mis gegaan en dat hele verhaal is foetsie. Gelukkig was bij mij een kort zinnetje in een pbtje foetsie Ik ben nog al kort van stof.
Gloeiende ........... Zit ik een heel verhaal op te schrijven als PB en ik wil het verzenden, krijg ik een sorry er is iets mis gegaan en dat hele verhaal is foetsie. Gelukkig was bij mij een kort zinnetje in een pbtje foetsie Ik ben nog al kort van stof.