Entertainment alle pijlers

Lelijke vrouwen

19-09-2008 00:46 450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Regelmatig zie ik topics van " Wie vind je een mooie ( bekende vrouw ) Mijn vraag is " Wie vind je een lelijke bekende vrouw"?

Ik vind Halina van Reijn? absoluut geen mooie vrouw.

En jullie??
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Erica Terpstra probeert ook niet te voldoen aan een soort ideaalbeeld waardoor mensen er juist niet uit gaan zien, althans zo denk ik erover. Zij is vriendelijk en haar mondhoeken staan vaak omhoog, dat maakt een mens al een stuk mooier. Over Erica werden voorheen wel altijd grappen gemaakt. Als een man bijvoorbeeld niet meteen wil klaarkomen, werd vaak gezegd 'denk aan Erica Terpstra'.....
Pamela vind ik dus echt oerlelijk.

quote:misschicken schreef op 19 september 2008 @ 08:41:

[...]

Jij, Halina? Neuuuuuu!Eens met Kip Ewrt, jij lijkt niet op Halina en dat is juist een compliment
quote:RosieRo schreef op 19 september 2008 @ 09:14:

die gratenbaal van desperate housewives. En judith osborn, marijke helwegen, patty brard, meg ryan, bridget maasland, tooske, froukje de bot, lieke van de playboy, patricia paay, angelina jolie, paris hilton

halina reijn is niet 'mooi' mooi maar ik heb haar vaak zien spelen en dan kan je je ogen niet van haar afhouden. Kaartjes voor de getemde feeks liggen klaar!

Anneke Blok heeft dat ook, niet type lekker wijf maar wel erg mooi op t podium.Ik vind Paay dan weer wel mooi! Zou er wel zo uit willen zien op mijn ergensindevijftigste.
En Do niet te vergeten. Ik weet dat mensen haar knap vinden, maar ik vind haar echt wanstaltig.

Rosanne Barr.

Cameron Diaz vind ik ook niet echt mooi. Lelijk nou ook weer niet, maar vind haar bij lange na niet zo mooi als bijvoorbeeld Charlize Theron.
Hoe heet dat donkerharige mens van de Pussy Cat Dolls ook weer, die ene die zo hard zingt dat elke man wou dat zijn vriendin op haar leek...? Die vind ik echt verschrikkelijk afstotelijk! En zeker zonder make-up....
Roseanne Barr vind ik wel een mooi gezicht hebben in die serie, oke ze is erg fors, maar niet lelijk in mijn optiek.
In die serie wel nog, maar nu wel eng strak getrokken ook.
Toch grappig hoe meningen zo verschillen. De hele week moet ik van een enkele mannelijke collega's aanhoren dat ze met smart zitten te wachten op Do in de Playboy. Vind haar niet lelijk maar ook niet zoveel aan.

Charlize komt wat zelfverzekerde over dan een Cameron maar beiden zijn best mooi.
Ja, dat doen ze helaas bijna allemaal uiteindelijk....
Dit mokkel Minny?

quote:minny schreef op 20 september 2008 @ 14:40:

Hoe heet dat donkerharige mens van de Pussy Cat Dolls ook weer, die ene die zo hard zingt dat elke man wou dat zijn vriendin op haar leek...? Die vind ik echt verschrikkelijk afstotelijk! En zeker zonder make-up....

Heel grappig om eens te googlen op '-naam- without make up'..

Een beetje make up kan heel wat doen kennelijk.

Mijn zusje werkt bij een parfumerie en daar was laatst Marijeke Helwegen om eoa product te promoten. Er waren ook foto's gemaakt. Zaten enkele clos-ups van Marije bij... ieuuuuuwwwww, wat is dat een eng mens zeg. Akelig gewoon.

Ze schijnt heel aardig te zijn maar ook helemaal knetter.
Die zangeres van Krezip met die gekke neus...
quote:Star schreef op 20 september 2008 @ 14:45:

Dit mokkel Minny?

[afbeelding]Die ja....brrrr....
Cameron Diaz vind ik lelijk.
Ik vind die meid van de Pussycat dolls anders wel een prachtlijf hebben zeg, mooi zo'n danslichaam. Ik zou zo met d'r ruilen.
Grief is just love with nowhere to go
Ik heb als we het over de Playboy hebben, dan heb ik juist weer niks met Lieke van Lexmond. Snap niet dat zij er 2 keer in moet. Het is wel een leuke frisse meid, maar heel mooi, neuh.
Grief is just love with nowhere to go
Ik vind het niet echt een reeel beeld op roepen: iedereen staat wel eens afschuwelijk op een foto, en als je beroemd bent wordt dat nou eenmaal meteen gepubliceerd...

Maar het fijne van dit topic is dat het mij het gevoel geeft dat met de juiste make-up en styling, wij allemaal supermodellen kunnen worden ;)
quote:lindy schreef op 19 september 2008 @ 00:50:

Jan Terri

www.youtube.com/watch?v=dZ94vnmvPrwWat een verschrikking! En dan bedoel ik niet alleen haar uiterlijk. Tenenkrommende video's (jaja, ik heb er intussen al drie van haar gezien). Het is allemaal zo erg slecht dat het waarschijnlijke een hype gaat worden. Maar ze ziet er niet uit, zingen kan ze niet en de video's zijn bagger.
quote:Heloise schreef op 20 september 2008 @ 14:23:

En Do niet te vergeten. Ik weet dat mensen haar knap vinden, maar ik vind haar echt wanstaltig.

[afbeelding]Ik vraag me altijd af of ze zo uit haar ogen kijkt omdat ze denkt dat 'men' dat mooi vindt of dat ze echt van die rare ogen heeft. Maar goed, blijkbaar zijn er mensen die haar wel mooi vinden.

Meiden, dit is toch geen lelijke vrouw????? Dit is een prachtige vrouw, nu op deze leeftijd een soort oermoeder, een vrouw met karakter. Ik denk in haar jonge jaren aanbeden door intellectuelen.

Tegenwoordig moeten alle vrouwen, van alle leeftijden er blijkbaar zo uitzien...(even plaatje zoeken, be right back..)

Zo dus....

En voordat je er zo uitziet, moet je eerst naar de tandarts, de plastische chirurg en uren in de make-up. En over vijf jaar dragen ze nog meer make-up, hebben ze nog grotere borsten en nog magerder lijven, want dan staat er alweer een nieuwe generatie topmodellen van 16 jaar te wachten die eruit zien als 26!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven