Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Ik heb een tijdje stage gelopen in een AZC en mijn ervaringen zijn anders.

Het is maar net hoe je ernaar kijkt.

Je zuigt Tang.

Ik ga verder in het topic, dat je het weet.
Oh, fijn dat ik het weet shining, dat je verder gaat in het topic. Ik dus niet meer, maar dat had ik daar ook al gezegd. Ik vertik het om voor racist uitgemaakt te worden en ik vertik het ook me te verdedigen omdat mensen geen zin hebben dingen te lézen en aan allerlei spannende interpretaties doen. Ik wil excuses voor die gruwelijke belediging, maar ach, dat krijg ik van jou toch niet - want je doet álles liever dan toegeven dat je fout zit.
Daar heeft Tangerine helemaal gelijk in
Geen bijzonderheden
quote:tangerine schreef op 20 september 2008 @ 14:55:

Oh, fijn dat ik het weet shining, dat je verder gaat in het topic. Ik dus niet meer, maar dat had ik daar ook al gezegd. Ik vertik het om voor racist uitgemaakt te worden en ik vertik het ook me te verdedigen omdat mensen geen zin hebben dingen te lézen en aan allerlei spannende interpretaties doen. Ik wil excuses voor die gruwelijke belediging, maar ach, dat krijg ik van jou toch niet - want je doet álles liever dan toegeven dat je fout zit.Ho ho, lézen Tang, lézen. Ik heb al gezegd dat racisme niet het goed woord is, maar dat ik je wel heel intolerant vind. Dat is mijn mening.
Niks geen racistische uitspraken, en intolerant vind ik je ook niet hoor Tang. Schijnbaar speelt men in het bewuste topic weer eens op de vrouw omdat men het niet kan "winnen". Laat gaan meid, het overgrote deel van het forum weet wel dat er in jou geen racist schuilt. Ik vind het overigens wel een grove belediging.
Dank je jas Ik laat het gaan Zennnn en zo.. (Waar boodschappen doen wel niet goed voor is!!!)
@Shining, ik vind het jammer dat je niet gewoon kan toegeven dat je er naast zit, zou je sieren.
Dat ik waar naast zit Ambro?
quote:shining schreef op 20 september 2008 @ 15:52:

Dat ik waar naast zit Ambro?Met je uitspraken over Tangerine. Eerst vond je haar rascistisch, nu is ze intolerant. Dat is helemaal jouw interpretatie van iets wat zij zou hebben gezegd. Als je echt objectief naar haar stukjes zou kijken zou je die conclusie niet kunnen trekken.
Ik heb dus niet gezegd dat ze racistisch is, dat maken jullie ervan.

Ik heb wel gezegd dat ik haar intolerant vind. Dat wel en ik zie ook geen enkele reden om dat terug te nemen, het is mijn mening namelijk.
Sterker nog, ik heb alleen bevestigd wat FV zei, dat haar uitspraak een racistische uitspraak is.

Dus ga me geen woorden in de mond leggen die ik niet heb gezegd.

Dank u.
quote:shining schreef op 20 september 2008 @ 13:52:

FV heeft gezegd dat je posts bol staan van de racistische uitspraken ( wat ook gewoon waar is). Dat is iets heel anders dan iemand voor racist uitmaken.Dat is waar, maar je hebt wel dit gezegd! Wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt: dat haar posts vol racistische uitspraken staan.
Nou dan, dan is het toch duidelijk?

En sinds wanneer is een mening objectief Ambro?
Wel grappig, als ik een stuk schrijf vol met racistische uitspraken, ben ik dan geen racist, tenzij ik erbij zet of duidelijk maak dat het mijn mening niet is? beetje raar

Maar goed, er is geen 1 racistische uitspraak te vinden in de stukjes van Tangerine, dus waar hebben we het over.
quote:shining schreef op 20 september 2008 @ 16:00:

Nou dan, dan is het toch duidelijk?

En sinds wanneer is een mening objectief Ambro?Dat zeg ik niet Shining. Ik zeg dat als jij objectief naar haar stukjes zou kijken je niet tot de conclusie zou kunnen komen dat er racistische uitspraken in staan.
Ok, laat ik het dan zo stellen. Jij zegt: De posts van Tangerine staan vol van racistische uitspraken.

Zet ze maar eens op een rijtje, ben benieuwd.
quote:ambrosia9 schreef op 20 september 2008 @ 16:01:

[...]

Dat zeg ik niet Shining. Ik zeg dat als jij objectief naar haar stukjes zou kijken je niet tot de conclusie zou kunnen komen dat er racistische uitspraken in staan.

Jawel, daarmee zeg je dus dat je geen eigen mening mag hebben, want jouw mening is in dit geval de norm.

Ik ben het niet met je eens dus, das duidelijk.
En bovendien, iemand beschuldigen dat je een ander beschuldigt dat ie een racist is is ook behoorlijk notdone.
quote:shining schreef op 20 september 2008 @ 16:02:

[...]

Jawel, daarmee zeg je dus dat je geen eigen mening mag hebben, want jouw mening is in dit geval de norm.

Ik ben het niet met je eens dus, das duidelijk.Huh natuurlijk mag je gewoon je mening hebben. Ik vraag je alleen even om objectief bewijs te verzamelen voor wat je beweert.
Overpeinzing over intolerant zijn:

Als je vindt dat iets niet kan, hoef je dat toch ook niet te tolereren of het er mee eens te zijn? Zo is men hier erg intolerant wat betreft een bepaalde mening die afwijkt van eigen en/of politiek correcte mening.... Wat een discriminatie van andersdenken zeg! Tssssskkk....
quote:ambrosia9 schreef op 20 september 2008 @ 16:02:

Ok, laat ik het dan zo stellen. Jij zegt: De posts van Tangerine staan vol van racistische uitspraken.

Zet ze maar eens op een rijtje, ben benieuwd.Als je dit kan doen praten we verder, anders zit je er gewoon naast en durf je dat niet toe te geven.
quote:ambrosia9 schreef op 20 september 2008 @ 16:04:

[...]

Als je dit kan doen praten we verder, anders zit je er gewoon naast en durf je dat niet toe te geven.Hoho, ik was nog even aanhet lezen. Rustig aan dame.
Ik wil ze namelijk precíes quoten, anders ben je misschien op je teentjes getrapt.
quote:shining schreef op 20 september 2008 @ 16:05:

[...]

Hoho, ik was nog even aanhet lezen. Rustig aan dame.Ik ben heel rustig hoor. Enne ik drink appelsap uit het pak, ben geen dame
quote:shining schreef op 20 september 2008 @ 16:05:

Ik wil ze namelijk prezíes quoten, anders ben je misschien op je teentjes getrapt.Hey ik ben niet snel op mijn teentjes getrapt. Als ze er echt in staan en je hebt gelijk zal ik de eerste zijn om dat toe te geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven