Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Goedemorgen Allemaal,

Zo ik heb weer behoorlijk lang geslapen....9 uur bijna! Pfff. Gister ook al een hele dag in bed gelegen. Ik word er een beetje gek van. Maar aan de andere kant...ik heb gewoon niet de puf en zin om wat te doen. Gisteravond wel even naar mijn oude werk geweest waar ik 9 jaar heb gewerkt, maar dat is ook wel het enige. Had gister boodschappen moeten doen, maar niet gedaan, ook moeten wassen niet gedaan. Ik hoop dat ik vandaag in staat ben om het te doen...... Ik weet momenteel niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.....

BE....gezellig dat je naar oude vrienden gaat! Is ook een supermooie dag! Geniet ervan!

De "nieuwe" forummers....Welkom, gezellig dat jullie meekletsen!

Miran....Ben je nu op lokatie aan het forummen?

Appeltje...Klinkt alsof het vanuit hem wel heel erg snel gaat...helemaal omdat hij net uit een relatie is!

Ingel....ik heb globaal doorgelezen...maar echte samenvatting geven kan ik niet....sorry

Vleer....Fijne nachtdienst gehad? Geen schokkende dingen!

Ow ow ow Winkelkater is uitzonderlijk jaloers op mij laptop op het moment...hij schreeuwt om aandacht!
Goeiemorgen allemaa!

Wat een gezellgheid hier zeg, erg leuk (en totaal niet vermoeiend) om alles bij te lezen.

Als t goed is, heb ik nu een avatar....fingers crossed. Weet niet of ik deze hou hoor, wil liever 1tje die meer past bij mijn naam. Iemand tips? Xenia is een Griekse verbastering voor 'gastvrijheid" (en ook een merk van olijven in pot daar :-), daar moet ik eigenlijk een plaatje van zoeken..

BE: veel plezier in Zeeland vanmiddag! weet niet hoe het weer daar is bij jou in t zuiden, maar hier erg sombertjes

Even in het algemeen terugkomend op de datingperikelen: had het er toevallig gisteren nog over met goede (homoo) vriend. Dat het zo vermoeiend is om je iedere x weer open te moeten stellen voor iemand. Ik heb best veel gedate via internet, alhoewel wat is veel? dit jaar...ff tellen...4x. Mn laatste vriendje trof ik in t wild, zeg maar. Dan merk ik toch wel dat het internetdaten 1 groot voordeel heeft, namelijk dat je elkaar best al veel verteld hebt en het dan nog een kwestie is van de klik. Aangezien mn laatste vriendje erg rustig was/is, kostte het mij (te) veel moiete om hem te vertellen over mn leven en eigenlijk weet hij veel minder van mij in 6 weken, dan een internetdate op 1 avond.

Anyway, heb nu date-pauze ingelast. Alhoewel, ik ben erg impulsief, dus het kan er ook zo weer van komen. RP doe ik niet meer, zit alleen nog op Paiq.

Tja en die moodswings, hup dan ben je weer zo happy allleen en door iets kleins kan dat zo maar weer omslaan. Hebben mannen daar nu ook last van?

Oh en Appeltje: 10 jaar is een lange tijd, misschien dat dat nog beetje in de weg staat bij het daten, jezelf geven etc.?

Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer, ben daar nog niet zo'n ster in.

Is er nog koffie? ontbijt doe ik sowieso niet aan :-)
Hey Winkelmandje!

ik zit in dezelfde situatie als jij qua moeheid, word er ook gek van!

Lag vorig weekend eigenlijk alleen maar te slapen, heb mezelf dit weekend gedwongen iets te doen aan huishouden en gi.avond lekker met vrienden doorgebracht op terras en eetcafeetje, maar ik kakte dus om 10 uur al helemaal in.

Ik heb in een jaar tijd maar 1 week vakantie gehad, wel wat daagjes vrij af en toe maar denk dat dit me nu gaat opbreken. Is eigen schuld hoor, ik voel me alijd veel te verantwoordelijk op het werk en aangezien ik dit jaar toch niet op vakantie ging, liet ik mn collega's voorgaan in de vakantieplanning. Nu is er weer 1tje overspannen, dus onderbezetting, wat inhoudt dat die paar weken vrij dit jaar er niet meer inzit.

Waarom ben jij zo moe dan?
nou, heb de pot gevonden....is t wat?
haha dus niet
nu dan? anders kap ik er mee hoor, wil niet irritant worden
Gewoon nergens zin in....tenzij ik door iemand uit mijn bed wordt gesleurd. Maar ik woon alleen dus ik hoef ook voor niemand op te staan zeg maar...en als je niets leuks te doen hebt....is het voor mij heel makkelijk om niets te gaan doen. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen!
Xenia is ook een koraal soort in de zee,

ik snap het heel goed hoor! ben ook zo 'gemakzuchtig' soms. Maar idd, als je geen reden hebt om op te staan, gaan de dagen t snelst als je blijft liggen. Maar weet ook dat ik het af en toe gewoon nodig hebt en voel me dan ook niet schuldig dat ik die dagen asociaal ben (neem telefoon dan ook niet op). Zolang het maar niet richting depressie gaat.....
Goeiemorgen!

Of moet ik al middag zeggen? Pfff, veel te lang in bed blijven liggen zeg... voel me een beetje zoals WM de laatste dagen:

quote:winkelmandje schreef op 21 september 2008 @ 11:24:

Zo ik heb weer behoorlijk lang geslapen....9 uur bijna! Pfff. Gister ook al een hele dag in bed gelegen. Ik word er een beetje gek van. Maar aan de andere kant...ik heb gewoon niet de puf en zin om wat te doen.

Had gister boodschappen moeten doen, maar niet gedaan, ook moeten wassen niet gedaan. Ik hoop dat ik vandaag in staat ben om het te doen...... Ik weet momenteel niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.....

Net of je mij zit te omschrijven. Hoe komt het bij jou denk je WM?

Grappig, die anale fixaties hier Dan val ik nog redelijk mee met mijn van-groot-naar-klein staande boeken en niks weggooien...

Appeltje, kan me voortellen dat je een beetje benauwd wordt als ie al zo serieus doet, zeker ivm de minpuntjes. Dan wil je zelf juist minder snel... Aan de andere kant, als je 'm een keer in het echt ziet weet je wel beter hoe 'ie is. Misschien is 'ie wel heel leuk!

Succes met werken Ingel, lastig dat de uren zo onhandig zijn.

BE, veel plezier in Zeeland, leuk dat je dat stel nog wel ziet, maar wel lastig he... vriendengroepen en exen... toch altijd weer opnieuw je plek vinden en wie je nog wel ziet en wie niet enzo...
Ja gister ook echt tot 14.30 geslapen....wel even ontbijtje gegeten in de tussentijd, maar wel zo weer in slaap gevallen.

Ik moet mezelf soms gewoon een schop onder mijn kont geven...alleen ben ik daar dit weekend echt te moe voor....
ohhhh die is mooi zeg! Wist dus ech niet dat mn naam nog meer betekenissen had. Kan ik daar ook avatar van maken?

Trouwens, heel grappig is dat een Griekse vriend/lover van mij Xenios heet. We hebben elkaar ontmoet via ICQ enkele jaren geleden, en ik bleef maar vragen naar zn echte naam (omdat ik toen Xenia ook al als nick had). Het is nl. een weinig voorkomende naam in Griekenland, omdat hij niet vernoemd is - zoals bijna iedereen daar - naar een heilige maar naar een god. Ik zie hem eind oktober weer.....
Of hebben we gewoon last van een (vroege) najaarsdepressie?
quote:Mozzarella schreef op 21 september 2008 @ 11:51:

Goeiemorgen!

Of moet ik al middag zeggen? Pfff, veel te lang in bed blijven liggen zeg... voel me een beetje zoals WM de laatste dagen:

Net of je mij zit te omschrijven. Hoe komt het bij jou denk je WM?

Goedemorgen ;) Het mag nog net

Het is een combinatie van moeheid en alleen zijn.

Ik ben moe...anders slaap ik heus niet zoveel en heb je het gewoon nodig. Daarbij als ik een relatie zou hebben, dan heb je nog iemand om voor op te staan. Lekker samen te ontbijten en wat leuk te gaan doen samen. Hier kraait er niemand naar...nou ja niemand. Heb een kat die soms om aandacht schreeuwt...maar die vind het prima als ik hem in mijn bedje aai...

Dus ik heb nu momenteel niet echt een "reden" om eruit te gaan.

Zou graag naar het bos gaan...maar wil niet alleen, moet nog boodschappen doen, stofzuigen, wassen, bed verschonen etc.... Maar of dat gaat lukken
Ha, Xenia heeft een plaatje! Dat koraal vind ik ook erg mooi zeg...

Telefoon niet opnemen maak ik me ook laatste tijd schuldig aan. Heb ik dan zo totaaaaaal geen zin in! En als het belangrijk is spreken ze wel in...

Het erge vind ik wel dat ik dus thuis werk, en dus altijd elke dag de motivatie uit mezelf moet halen. Heb wel deadlines enzo, maar zolang ik niet enorm in de stress zit is het zo f*cking moeilijk om mezelf beet te pakken en aan het werk te gaan... waardoor ik uiteindelijk dan natuurlijk in de stress kom omdat ik dagenlang heb zitten miepen en simmen.
quote:Xenia66 schreef op 21 september 2008 @ 11:52:

ohhhh die is mooi zeg! Wist dus ech niet dat mn naam nog meer betekenissen had. Kan ik daar ook avatar van maken?

Trouwens, heel grappig is dat een Griekse vriend/lover van mij Xenios heet. We hebben elkaar ontmoet via ICQ enkele jaren geleden, en ik bleef maar vragen naar zn echte naam (omdat ik toen Xenia ook al als nick had). Het is nl. een weinig voorkomende naam in Griekenland, omdat hij niet vernoemd is - zoals bijna iedereen daar - naar een heilige maar naar een god. Ik zie hem eind oktober weer.....

ja gewoon opslaan op je computer...kan je er zo een avater van maken!!

Eind oktober zie je hem weer....gezellig. Nog steeds contact dus...maar zoals je het opschrijft niet een puur platonische vriendschap....
Ooow, WM, Ik wil ook zo graag naar het bos!

Waar woon je? Hihi

Volgens mij zijn er al kastanjes!

(Slaat nergens op, maar vind het zo leuk om die te zoeken! Net als vroeger!)

Misschien moeten we elkaar maar motiveren!

Ga ik nu een uur werken aan mijn opdracht, en jij een uur iets van je lijstje).

Zien we elkaar om 13 uur weer hier :-)
quote:Mozzarella schreef op 21 september 2008 @ 12:02:

Ooow, WM, Ik wil ook zo graag naar het bos!

Waar woon je? Hihi

Volgens mij zijn er al kastanjes!

(Slaat nergens op, maar vind het zo leuk om die te zoeken! Net als vroeger!)

Misschien moeten we elkaar maar motiveren!

Ga ik nu een uur werken aan mijn opdracht, en jij een uur iets van je lijstje).

Zien we elkaar om 13 uur weer hier :-)Ik woon in Noord Holland....en jij?
Ja Xenia heeft een mooie avater
Zuid Holland...

Mooi Xen!
Is er vast een bos in het midden
nee niet puur platonisch, maar wel met de afspraak dat als een van ons beiden in relatie zit, puur vriendschap. Eigenlijk een SV dus, maar heb m nu al 1 jaar en 7 maanden niet gezien, dus hoe moet ik m dan noemen?

Ga nog 1 kop koffie nemen en dan logeerbed in elkaar zetten (wat inhoudt logeerkamer leegruimen en dozen eindelijk - na een jaar naar zolder). Krijg nl. voor het eerst een loge, die niet bij mij in bed kan (dus geen neefje, nichtje of vriendje). Dat is dus echt even een schop onder mn kont!

Zometeen komen mn moeder en stiefvader voor thee en wat klussen (dat combineer ik altijd maar even, meestal komt t er op neer dat stiefvader klust, terwijl moeder en ik toekijken....)

En vanavond naar film: Brideshead Revisited. Iemand al gezien?
in friesland ook veel bos....zou wel lekker zijn he, heeft er nog iemand een hond?

toch wel jammer dat julllie (of beter gezegd moi) zo ver weg wonen....
quote:nemovisje schreef op 21 september 2008 @ 09:58:

[...]

En hoe ziet dat gelijkmatig beleg van je broodje eruit dan? Ik heb wel dat bijna elk plekje belegd moet zijn.Yup, exact dat is het!
Als het maar gezellig is Xenia! Samen genieten! Maar een jaar en 7 maanden niet gezien is best een tijd! Wel toevallig dan dat jullie beide geen relatie hebben?

Je zou met hem ook nooit een relatie kunnen hebben?

Ik heb de film nog nooit gezien! Heb wel nog van die AH filmkaartjes...2 voor de prijs van 1....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven