VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Evert?
Het gaat over Gooische Vrouwen Vrolijk!

Toen wij vorig jaar in de Efteling waren, durfde Schorrie niet in Pandadroom trouwens. Maar hij vond idd die rups, en die autootjes die over zo'n spoor rijden, en het sprookjesbos heel leuk. Ik heb ook gekeken naar een arrangement in het hotel voor tijdens de herfstvakantie. Maar heb ook gekeken naar Eurodisney en naar Legoland!

Ga nu slapen, morgen Schorrie naar school brengen, ben alwéér nerveus ervoor. Dat moet toch eens ophouden, misschien moet ik het maar gewoon een week lang elke dag doen, dan ben ik er vast wel vanaf.

Wind, ben jij morgen weer de sjaak om jouw jongens weg te brengen?

Dropje, spreken ze Amsterdams dialect of komen deze neef en vrouw niet uit Amsterdam?
Met onze verhuizing hebben we ook het speelgoed naar boven verbannen. Het wordt tijd dat ze hun plaats kennen . Huiskamer is van ons, hun slaapkamer is van hen. Slaapkamers zijn nu ontploft, dat wel weer. Maar goed, kan ook bijna niet anders met twee rommelkonten als ouders.
Familie van mijn moeder komt uit Amsterdam en Zaandam, familie van mijn vader komt uit een dorp in de Bommelerwaard (net boven Den Bosch, noordelijk van de Maas). En dit is familie van mijn pa, dus Bommelerwaard, dialect is een mengelmoesje van Brabants en Gelders. 'Van eiges' is vanzelf, 'witte wel' is weet je wel. Dat soort uitdrukkingen. Ben er eigenlijk zwaar allergisch voor, maar desalniettemin zijn het gewoon aardige lui. Vind het alleen soms moeilijk om door zo'n accent heen te prikken omdat ik er jeuk van krijg.
Gaaf dat Mormel de Efteling zo leuk vond, Vrolijk! Suske is lang bang geweest in het sprookjesbos, de laatste keer vond hij alleen de draak die de schat bewaakt, nog eng. En we zijn te jong met de in de Fata Morgana geweest, dat willen ze nu allebei niet meer omdat dat te eng is. De krokodil in het water en de tijgers bij het paleis van de sultan hebben destijds erg veel indruk gemaakt.
Ja grappig is dat he? Opeens ontwikkelen ze allemaal angsten op de leeftijd van S,W & Loeder. Net was Loeder ook helemaal over de zeik aangezien Vrolijkerd (de idioot) een Winx film dvd op had gezet met allemaal enge dingen. Ik had al met schuin oog op bank dingen doorgespoeld, maar was desalniettemin te eng voor haar.

Mormel vond de kookpotten ook echt geweldig! En natuurlijk ons allen favoriet: carnaval ritje met dat irritante muziekje.
Ik kijk geen gooische vrouwen, dat mag zeker duidelijk zijn?
Nee, ik had geen maagklachten hoor... volgens mij Nathje en Mille.

Efteling klinkt leuk! Zo'n arrangement klinkt ook goed.

Even kijken wanneer ze sluiten of heb je dan weer de winterefteling?

Evert, ja!

Het allemaal zo over the top, maar vind het grappig.
quote:vrolijk schreef op 21 september 2008 @ 22:22:

En natuurlijk ons allen favoriet: carnaval ritje met dat irritante muziekje.

En bedankt! Drie keer raden welk deuntje ik nu in mijn kop heb?

Oh, GW komt er aan... ga ik hem ook gek maken.

Te-de-te-de-de-te-dé-te-dé
Oh, en GW kan later naar zijn werk (vergadering op gunstige wegbrengtijd elders in het land) dus hij brengt. Kan ik halen...
Ben op een nieuw jurkje aan het googlen voor de bruiloft van Ely.

Heeeeeeeeeeeel vervelend.

Iemand nog goede sitetip?
Was ik nog even, zat te kijken naar jurken voor bruiloft Ely .

Een collega van mij neuriet elke dag wel een keer dat muziekje van de Efteling. Ik haat hem.
quote:Morrie schreef op 21 september 2008 @ 22:30:

Was ik nog even, zat te kijken naar jurken voor bruiloft Ely .

Nou ja...

Vind hetv jurkje hiernaast leuk!
He, Wind?

Dit is bizar!
quote:Morrie schreef op 21 september 2008 @ 22:30:

Een collega van mij neuriet elke dag wel een keer dat muziekje van de Efteling. Ik haat hem.
quote:Wind schreef op 21 september 2008 @ 22:31:

[...]

Nou ja...

Vind hetv jurkje hiernaast leuk!Ik heb zo'n jurkje (Esprit)
Ik was aan het shoppen voor Mormel aangezien die nu echt maat 98 heeft en al zijn broeken te kort beginnen te worden. Ik ben nog even in denial over Ely's bruiloft. Ik hoop dat ik tegen die tijd wat leuks opeens in de kast tegenkom (I wish)
quote:Morrie schreef op 21 september 2008 @ 22:31:

He, Wind?

Dit is bizar!

Inderdaad!

Welke sites zit je?

Vrolijk, ik vind de hals leuk!
Ik zit nu op Wehkamp.nl maar vind ik niet chique genoeg (veel drukke Miss Etam achtige prints).
Ik koop eigenlijk niet heel veel voor mezelf online. Voor de kinderen shop ik me online in de rondte, maar voor mezelf eigenlijk nooit. Ik koop dan in 'echte' winkels.
Wind, is volgens mij echt hetzelfde Esprit jurkje want echt psies zelfde hals.
Zo zeg, 10 boterhammen, appels, komkommer, bekers sap, pakjes en ontdooide melk en iedereen kan weer naar zijn opvang plek vandaag (en ik smeer tegenwoordig ook lunchpakket voor Linoleum, voordat jullie schrikken dat mijn twee koters 10 boterhammen zouden eten...).

Vrolijk, kijk jij geen Gooische Vrouwen? Zou denken dat jij dat wel deed .
Ik vond het bij Wehkamp ook niets. Heb op de Esprit site gekeken, zag daar wel leuke dingen staan. Maar ik wil juist niet al te chique, ik wil iets wat ik normaal ook aan kan met een legging er onder. Die gebreide truijurken vind ik leuk, maar dan misschien weer niet echt geschikt voor een bruiloft.

Ik heb de ideale jurk nog niet gevonden. Ga die ook niet online kopen, maar doe wel wat inspiratie op.

Knorrie ligt voor het eerst in zijn eigen ledikant nu, maar ik heb niet het idee dat hij dat leuk vindt. Maar even afwachten. Ondertussen kan ik mijn vader bellen of hij met mijn auto langs de dealer wil rijden. Licht is stuk maar Harrie kan het zelf niet vervangen omdat dat lampje helemaal weggewerkt zit achter van alles en nog wat. Lekker handig. En om nou met Knorrie naar dealer te gaan en daar te gaan zitten wachten tot ze een lamp vervangen hebben... Dat mag opa dus even doen .

Schorrie moest ik wakker maken vanochtend om 8 uur. Ben benieuwd of hij deze schoolweek gaat overlegen als hij op maandag al moe is!
Ik kijk geen Gooische vrouwen.

Voor de bruiloft van Evy heb ik nog wel wat in de kast, maar iets nieuws kopen klinkt ook niet gek. Wind, ik weet niet wat ze nu hebben, maar de jurken van Bon'aParte zijn meestal best leuk?

Verder ben ik weer ingestort. Word er wel een beetje moe van. Zit ook wel in laatste week pilstrip. Ben dus vanochtend begonnen met El Mare pillen, te slikken bij menstruatie en overgangsklachten. Twijfel of ik toch niet even een keertje afspraak met huisarts moet maken. Heb zoveel onrust in me. En maar dromen enzo. Vanmorgen weer huilend op de fiets en zo'n enge hoge ademhaling, die ik gelukkig wel snel onder controle heb. Heeft toch met overlijden mama te maken denk ik en dan weer zo'n verjaardag waar ze niet is... Gekke is dat ik het wel erg naar mijn zin heb, met Pebblo, Pebbeltjes en (veel) werken enzo. Rustig aan doen is geen optie, maar dat wil ik ook niet. Maar wat dan wel? Ik weet het niet. Zit mezelf te vaak een beetje in de weg en voel me toch een soort van overspannen ofzo?
Morrie, bij ons slapen de kinderen standaard op maandag "uit". Dat is de enige dag in de week dat ze later wakker zijn. Vind het altijd heel gek, juist omdat ze in het weekend niet later naar bed gaan dan doordeweeks. Blijkbaar is een weekend dan toch vermoeiend geweest.

Hier is inmiddels de schilder aan het werk, hij stinkt als een bunzing, yegh. Waarom stinken sommige van die knakkers toch zo vreselijk? Het hangt zelfs nog hier in de huiskamer (heb net koffie met hem gedronken). Deze man ga ik dus niet vragen voor een volgende klus, bah.

Haha Morrie, je vader inhuren voor het vervangen van een lampje . Ik zou overigens gebeld hebben en gevraagd hoe lang het wachten was en dan een wandelingetje maken met Knorrie. Maar ja, mijn ouders wonen op een uur rij-afstand....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven