Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Sense8 vond ik juist geweldig! Soms zijn afleveringen onnodig traag maar bij Sense8 was de traagheid juist functioneel. Ook die heb ik binge-gekeken.....I need a life X-D!
quote:Sensy12 schreef op 30 augustus 2015 @ 15:51:

Sense8 vond ik juist geweldig! Soms zijn afleveringen onnodig traag maar bij Sense8 was de traagheid juist functioneel. Ook die heb ik binge-gekeken.....I need a life X-D!

Ja, ik vond sense8 ook echt tof.

Ik ben nu hemlock grove aan het kijken, maar zag From dusk till dawn voorbijkomen, en bij favorieten gezet, dus daar ga ik volgende week aan beginnen ofzo, maar ik ben benieuwd!

Narcos zag ik ook een aankondiging van, ik weet nog niet wat ik daar van vind en of ik het ga uitproberen, maar jullie klinken lovend.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Nashville vind ik erg leuk, veel muziek en drama. Helaas alle drie seizoenen gezien en nu wachten op seizoen 4.

Mijn dochter (tiener) vindt Teenwolf en Gossip Girl geweldig.
quote:CaptainJaneway schreef op 28 augustus 2015 @ 18:05:

iemand Downton Abbey gezien?Ik ook niet en dan het nep gebitch er nog bij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Sensy12 schreef op 30 augustus 2015 @ 13:07:

Narcos binge-gekeken

Why oh why kon ik niet 1 aflevering per dag kijken?

Nu op zoek naar een nieuwe serie.......haha en ik vond mezelf al erg dat ik nu in 3 dagen 7 afleveringen heb gekeken maar wat een goede serie idd! Begreep van mijn vriend wel dat het einde na een lange climax toch wel wat tegenviel.. Maar dat gaan we zelf ontdekken!
quote:viva-amber schreef op 01 september 2015 @ 18:58:

[...]

Ik ook niet en dan het nep gebitch er nog bij.Verkeerde quote erbij?
uit m'n favoriete categorie 50'er/60'er jaren ben ik nu begonnen aan mad men.

eerder kon ik er niet zo in komen, maar nu vind het ik het toch leuk

ik kan even vooruit, want daar zijn al 6 seizoenen van gemaakt
Ik ben dus gisteren begonnen aan the Bridge maar het kan me niet echt boeien..
It's 5 o'clock somewhere
quote:poppetje2006 schreef op 08 september 2015 @ 10:13:

Ik ben dus gisteren begonnen aan the Bridge maar het kan me niet echt boeien..De Deens/Zweedse versie?! Dan zou ik toch echt nog even doorkijken..
quote:iusco schreef op 08 september 2015 @ 11:32:

[...]

De Deens/Zweedse versie?! Dan zou ik toch echt nog even doorkijken..Ja deze versie idd. Ik ben nu bij aflevering 2.
It's 5 o'clock somewhere
Nou ja smaken verschillen! En weet ook niet meer wat ik van de eerste 1-2 afleveringen vond, maar ik vond het uiteindelijk echt enorm spannend en misschien wel de beste serie die ik ooit gezien heb (ja echt )
Narcos heb ik dit weekend afgekeken. Erg goed!

Ik ga nu denk beginnen aan the Americans.
Downton Abbey en Mr. Selfridge vond ik erg leuk. The Brigde vond ik ook enorm spannend.
Wij zijn net met Narcos begonnen, lijkt me een goede serie!
The unit vond ik mega! Nu met narcos begonnen, geweldig!
Ik zat met veel plezier naar de serie 'Lost' te kijken. Ik was al bij aflevering1, tweede seizoen.

Van de een op da andere dag was deze serie ineens van Netflix afgegooid.

Nergens meer te bekennen. Frustrerend!

Ik heb Netflix hierover gebeld. Krijg je een vaag en onduidelijk antwoord. Ze wimpelen je vriendelijk af.

Hebben nog meer mensen zo'n ervaring. En weet iemand of deze serie nog terugkomt op Netflix?
En is het wat Narcos? Ik hoop dat Netflix snel wat nieuwe seizoenen plaats bij sommige series, ik vind Popcorn niet zo fijn dus dat mijd ik liever.
Momenteel ook bezig met Narcos en Prison Break. Wat is Prison Break een geweldige serrie. Ik ben nu bezig met seizoen 4 en ben er bijna doorheen. Zijn er nog meer series vergelijkbaar met PB?
ik moet nog 1 aflevering van mad men

en die ben ik heel erg aan het uitstellen

ik las vanmorgen wel dat ze favoriet zijn bij de emmy awards die zondagavond worden uitgereikt.

als beste dramaserie en beste mannelijke acteur in dramaserie
Ik ben erg blij met ons Netflix abonnement

White collar nu aan het kijken, bijna klaar

Verder:

Hemlock grove

Penny dreadfull

Faling skies

The returned

Warehouse 13

Sense8

Suits

Continuum

Grimm

Wel jammer dat het wat lang duurt voor er nieuwe seizoenen worden toegevoegd.
Ik vond Mad Men op een gegeven moment niet leuk meer. Na een paar seizoenen gaf ik er de brui aan. Ik maak me er zelf ook schuldig aan - series de hemel in prijzen - en Mad Men ben ik gaan kijken omdat anderen er zo lyrisch over waren. Ik vond het weinig om het lijf hebben.

Nu Friends aan het kijken. Dat blijf ik een leuke serie vinden ook al is het weer meer dan 20 jaar geleden dat ze ooit begonnen waren...
Friends blijf ik ook leuk vinden!

Mad men vond ik niks,halverwege seizoen 1 afgehaakt.

Narcos afl 1 gezien ,wel ok maar ik hou niet van voice over.

Van Falling skies hebben we de laatste afl gekeken, de rest van het laatste seizoen overgeslagen want we vonden het niks meer.
Witnesses, Franse serie
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Grappig Dolfje, die voice-over vond ik juist bijdragen aan de leukheid van de serie. Ik kreeg er een "opa vertelt" gevoel bij

En ben jaloers op je dat je bij seizoen 1 van Mad Men al afhaakte. Had ik ook moeten doen.
quote:tutti_frutti schreef op 19 september 2015 @ 13:06:

Momenteel ook bezig met Narcos en Prison Break. Wat is Prison Break een geweldige serrie. Ik ben nu bezig met seizoen 4 en ben er bijna doorheen. Zijn er nog meer series vergelijkbaar met PB?

Prison Break vond ik na seizoen 2 wel welletjes. Ik kon geen achtervolging meer zien. Werd er duizelig van.

Ben hard aan het nadenken of er een vergelijkbare serie is, maar nee, kan nergens op komen. Bedoel je qua verhaallijn of qua verslavingsgraad? Ik vond bijvoorbeeld Orphan Black een spannende serie. Niet te vergelijken met PB, maar evenwel spannend. 4400 vond ik retespannend, maar goed, dat vonden de producenten waarschijnlijk niet en daarom hebben ze na seizoen 3 of 4 geloof ik de stekker eruit getrokken. Wat luchtigere series als Drop Dead Diva vond ik ook de moeite waard om naar te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven