Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:pompelmoes83 schreef op 20 september 2015 @ 14:03:

Er is geen geschikt topic, deze ook niet, maar hier kan het over alles gaan toch?

Een virtuele voor iedereen die gisteren, de Dag Herdenken Geweldslachtoffers, de naam van hun kind, broer, tante, voorbij heeft zien komen.

Ik ben dankbaar dat ik niet 1 van hen ben. Het doet me 'goed', dat de naam van Tanja Groen ook vermeld wordt. Zij is nooit gevonden, dus officieel weet niemand wat haar overkomen is, maar zo wordt ze , ook door niet nabestaanden, niet vergeten.

Ik denk dat dit een beter topic is

Kaarsje branden voor .....................................
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:KiaOraHoi schreef op 20 september 2015 @ 14:20:

[...]

Muv mijn favoriete sport vind ik er niets aan om te sporten maar het gevoel erna vind ik wel prettig. Dat heb jij nu denk ik ook, vooral als je vooruitgang merkt en ziet .

Btw boos zijn op jezelf moet je niet doen, op je trainer ís veel effectiever .

Maar train jij met zwaar astma en overgewicht? Respect!!!

Sporten is soms hel, eigemlijk vaak hel. En net zo vaak super. Vooral tijdens krachttraining heb ik gewoon lol. Met HIIT lesjes niet hoor, dat komt pas achteraf. En van te voren, maar dan vraag ik me na 5 minuten af waar ik in godesnaam aan ben begonnen.

Boos worden op de trainer, dat werkt tegen me. Vrijdag nog. Ik was stuk, echt stuk. Dus ik neem een beetje gas terug. Staan er twee trainers te schreeuwen 'wat doe je nou, waar denk je dat je dat je bent? Op een bejaardenpicknick? Alles geven moet je! Niet aanstellen, doorgaan!' Laaiend werd ik 'Zeg je dat nou echt tegen mij??? Ik kan verdomme niet meer' Zij lachen en hoppa ik was de sjaak. Bij iedere volgende oefening (circuitje) stond 1 van hem naast me en kon ik een zwaardere variant doen. Meer gewicht, sneller bewegen, mijn benen vasthouden bij het dippen zodat ik niet op de grond kon gaan staan. En bij het volgende rondje weer. En weer.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Dames help me onthouden dat ik nooit meer iets post over mijn schoonouders. Wederom stonden ze een uur later op de stoep hier. Op de keukentafel lagen 12 sporttenues van het team van jongste die gemerkt moeten worden. Ik had het aangeboden en dacht dat ik daar lekker dan op zondag mee aan de slag ging.

Ze rijden nu net de straat weer uit, maar dat klusje krijg ik niet meer af.
Ik ben blij dat ik niet zo obsessief bezig hoef te zijn met sporten, eten en gewicht.

*gaat verder met gamen en snacken*
Kon je schoonmoeder je niet helpen ermee?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 20 september 2015 @ 14:40:

Kon je schoonmoeder je niet helpen ermee?Nee, die kan niet gamen.....
quote:Nouschi schreef op 20 september 2015 @ 14:35:

[...]

Ik denk dat dit een beter topic is

Kaarsje branden voor .....................................Ah, niet gezien, sorry, Bedankt 'our Denise'.
Heul gezellig, Hats
quote:ThunderassMan schreef op 20 september 2015 @ 14:39:

Ik ben blij dat ik niet zo obsessief bezig hoef te zijn met sporten, eten en gewicht.

*gaat verder met gamen en snacken*Gelukkig heb jij andere obsessies.
quote:yasmijn schreef op 20 september 2015 @ 14:42:

Heul gezellig, Hats Whahahahhaa, nee ik kon die twee kerels wel slaan. Maar ja, allebei zwarte band karatetaekwandojujuitsu dinges.
quote:ThunderassMan schreef op 20 september 2015 @ 14:41:

[...]

Nee, die kan niet gamen..... Ik dacht hè? Snappumnie, maar jouw bericht stond er tussen.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 20 september 2015 @ 14:45:

[...]

Ik dacht hè? Snappumnie, maar jouw bericht stond er tussen.
quote:pompelmoes83 schreef op 20 september 2015 @ 14:41:

[...]

Ah, niet gezien, sorry, Bedankt 'our Denise'.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:hatsetats schreef op 20 september 2015 @ 14:42:

[...]

Gelukkig heb jij andere obsessies.Do enlighten me, please.
quote:ThunderassMan schreef op 20 september 2015 @ 14:47:

[...]

Do enlighten me, please.'Man' met tietenava op een vrouwenforum zegt genoeg.
quote:SuzanneSuus schreef op 20 september 2015 @ 14:40:

Kon je schoonmoeder je niet helpen ermee?Nee, want ik heb helaas maar één naaimachine, op zolder. Dus gingen we eerst even koffiedrinken etc. En nu moet ik nog iets doen op de computer, ook voor de sportclub maar zit ik te woggen.
Sterke conclusie, hats. Heel sterk.
quote:fietsie schreef op 20 september 2015 @ 14:49:

[...]

Nee, want ik heb helaas maar één naaimachine, op zolder. Dus gingen we eerst even koffiedrinken etc. En nu moet ik nog iets doen op de computer, ook voor de sportclub maar zit ik te woggen.Merken kan ook volgende week toch?
quote:ThunderassMan schreef op 20 september 2015 @ 14:49:

Sterke conclusie, hats. Heel sterk.

Ja.

Nou, jij hebt je portie aandacht ook weer gehad.
quote:hatsetats schreef op 20 september 2015 @ 14:37:

[...]

Maar train jij met zwaar astma en overgewicht? Respect!!! Thanks, maar jij bent blijkbaar met een vergelijkbare situatie begonnen.

Sporten is soms hel, eigemlijk vaak hel. En net zo vaak super. Vooral tijdens krachttraining heb ik gewoon lol. Met HIIT lesjes niet hoor, dat komt pas achteraf. En van te voren, maar dan vraag ik me na 5 minuten af waar ik in godesnaam aan ben begonnen. Herkenbaar

Boos worden op de trainer, dat werkt tegen me. Vrijdag nog. Ik was stuk, echt stuk. Dus ik neem een beetje gas terug. Staan er twee trainers te schreeuwen 'wat doe je nou, waar denk je dat je dat je bent? Op een bejaardenpicknick? Alles geven moet je! Niet aanstellen, doorgaan!' Laaiend werd ik 'Zeg je dat nou echt tegen mij??? Ik kan verdomme niet meer' Zij lachen en hoppa ik was de sjaak. Bij iedere volgende oefening (circuitje) stond 1 van hem naast me en kon ik een zwaardere variant doen. Meer gewicht, sneller bewegen, mijn benen vasthouden bij het dippen zodat ik niet op de grond kon gaan staan. En bij het volgende rondje weer. En weer.

Ja, normaal train ik gewoon. Afhankelijk van mijn werkschema tussen de 4-6 dagen in de week. Nu niet en ik mis het enorm en hou mezelf maar voor dat ik straks weer mag. En $#@ ik weer op -100 moet beginnen en niet omdat ik lui ben geweest want dan was het mooi mijn eigen schuld. Mis vooral het stuk gaan en zo je hoofd leegmaken.

Dat stuk gaan en trainers ken ik, rotzakken zijn het soms en dan kan ik ook zo boos worden. Probeer het meestal om te zetten in positieve gedachten maar soms vervloek ik de sportschool, de trainers, de mensen eromheen, de apparaten en vooral mijn lichaam die dan vooral niet wil doen wat ik wel wil.

Wat is trouwens je einddoel?
Gelukkig heb ik niet zoveel aandacht nodig.
pfff... er duiken weer steeds meer sexueel getinte blogs op onder het forum.

zeer irritant.

weet iemand nog dat topic staan waar het over die blogs ging?
quote:aliva schreef op 20 september 2015 @ 14:56:

pfff... er duiken weer steeds meer sexueel getinte blogs onder het forum.

zeer irritant.

weet iemand nog dat topic staan waar het over die blogs ging?Nee, sorry; ik lees de blogs gewoon niet.
quote:hatsetats schreef op 20 september 2015 @ 14:50:

[...]

Merken kan ook volgende week toch?Nee, want ik weet nu welk kind welke maat nodig heeft, en de namen zitten er nu met kopspelden op. Zo kunnen ze zaterdag niet spelen. Loshalen en volgende week weer alles uitzoeken is meer werk. Dus vanavond misschien maar even naar zolder. Als het ik de vervelende mail beantwoord heb eerst lasagne maken, dan dochter van de trein halen, dan eten etc. En herenfietsie mag nog niet rijden, of lang staan, dus geen assistent daarin.
quote:fietsie schreef op 20 september 2015 @ 15:00:

[...]

Nee, want ik weet nu welk kind welke maat nodig heeft, en de namen zitten er nu met kopspelden op. Zo kunnen ze zaterdag niet spelen. Loshalen en volgende week weer alles uitzoeken is meer werk. Dus vanavond misschien maar even naar zolder. Als het ik de vervelende mail beantwoord heb eerst lasagne maken, dan dochter van de trein halen, dan eten etc. En herenfietsie mag nog niet rijden, of lang staan, dus geen assistent daarin.Mister Fietsie achter de naaimachine zetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven