Wij beginnen eind 2007 / begin 2008
dinsdag 11 september 2007 om 13:45
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
maandag 22 september 2008 om 13:32
maandag 22 september 2008 om 13:38
hey gezellig, allemaal achter de computer!
dametje dat probeer ik ook steeds meer te doen, gezellige dingetjes, afspreken met vriendinnen enzo. ik vindt het helemaal niet erg hoor verhalen over regeldagen/weken enzo, hoort er straks ook allemaal bij. fijn te weten dat je hormonen je ook door dat soort nachtjes heen werken!
ja liubi, als ik erover nadenk... ben weer helemaal gelukkig met mijn buikje! ik vind het nog steeds een klein bescheiden buikje trouwens, maar wel mooi! geniet weer van het getrappel enzo, ben weer uit mijn dipje! lekker bezig in je huis?
dametje dat probeer ik ook steeds meer te doen, gezellige dingetjes, afspreken met vriendinnen enzo. ik vindt het helemaal niet erg hoor verhalen over regeldagen/weken enzo, hoort er straks ook allemaal bij. fijn te weten dat je hormonen je ook door dat soort nachtjes heen werken!
ja liubi, als ik erover nadenk... ben weer helemaal gelukkig met mijn buikje! ik vind het nog steeds een klein bescheiden buikje trouwens, maar wel mooi! geniet weer van het getrappel enzo, ben weer uit mijn dipje! lekker bezig in je huis?
maandag 22 september 2008 om 13:40
maandag 22 september 2008 om 13:40
maandag 22 september 2008 om 13:42
maandag 22 september 2008 om 13:44
maandag 22 september 2008 om 13:45
Hee Vlinder...8 weken en donderdag weer echo......spannend dus....vorige week heel erg misselijk nu wel wat minder (toch zorgen maken he...ondanks nog genoeg kwaaltjes als borsten ed)
Een man? Wahahahahah nee geintje Hij is net terug uit Amerika enne zon weekje alleen is best lekker whahahahhh...Niet zeuren snok...je hebt m best gemist
Een man? Wahahahahah nee geintje Hij is net terug uit Amerika enne zon weekje alleen is best lekker whahahahhh...Niet zeuren snok...je hebt m best gemist
maandag 22 september 2008 om 13:51
8 weken snok, nog 4 te gaan en dan wordt het misschien iets rustiger in je hoofd, kan me wel voorstellen hoor dat je je snel zorgen maakt, maar deze keer gaat alles goed
doe jij je man weg haha. ik de mijne niet, die is veel te lief, zegt ie gister (ik lag al in bed en we gingen nog even tv kijken) als je maar niet gaat huilen. woordje huilen was bij mij al genoeg voor nieuwe jankbui, en hij blijft lief, het komt wel goed en een knuffel, weet nog niet zo goed waar ik het aan te danken heb, ik ben echt onuitstaanbaar geweest de laatste dagen... maaruh, geniet er lekker van dat je mannetje weer terug is!
doe jij je man weg haha. ik de mijne niet, die is veel te lief, zegt ie gister (ik lag al in bed en we gingen nog even tv kijken) als je maar niet gaat huilen. woordje huilen was bij mij al genoeg voor nieuwe jankbui, en hij blijft lief, het komt wel goed en een knuffel, weet nog niet zo goed waar ik het aan te danken heb, ik ben echt onuitstaanbaar geweest de laatste dagen... maaruh, geniet er lekker van dat je mannetje weer terug is!
maandag 22 september 2008 om 13:53
maandag 22 september 2008 om 14:00
Jeetje liubi, ben je zomaar aan het luieren?
Lekker toch? Je kan straks nog genoeg hollen en vliegen. Je leest het bij dametje, 6 weken na de bevalling mag je weer even alleen zijn. En ook dan genoeg te doen:-)
Dametje, weer twee miijlpalen bereikt. Stoer hoor dat ze nu aan het lachen is. Al een paar mooie kiekjes van gemaakt?
Vlinder, toppie dat je je weer beter voelt. Rare dingen he die hormonen.
Lekker toch? Je kan straks nog genoeg hollen en vliegen. Je leest het bij dametje, 6 weken na de bevalling mag je weer even alleen zijn. En ook dan genoeg te doen:-)
Dametje, weer twee miijlpalen bereikt. Stoer hoor dat ze nu aan het lachen is. Al een paar mooie kiekjes van gemaakt?
Vlinder, toppie dat je je weer beter voelt. Rare dingen he die hormonen.
maandag 22 september 2008 om 17:44
maandag 22 september 2008 om 17:55