Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Je ziet nog duidelijk dat die Zimra in haar geboortekostum ligt. Die plakkertjes helpen gen klap. Ik wil die foto helemaal niet zien, maakt niet uit onder welke pijler. Ben absoluut niet preuts, maar vind dit gewoon niet kunnen.
(Junior) Moderators, een communitymanager en nou ook nog een productmanagerViva.... Het mag wat kosten he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Kensi schreef op 21 september 2015 @ 17:05:

Je ziet nog duidelijk dat die Zimra in haar geboortekostum ligt. Die plakkertjes helpen gen klap. Ik wil die foto helemaal niet zien, maakt niet uit onder welke pijler. Ben absoluut niet preuts, maar vind dit gewoon niet kunnen.

De foto is dan ook verwijderd.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:himalaya schreef op 21 september 2015 @ 17:08:

(Junior) Moderators, een communitymanager en nou ook nog een productmanagerViva.... Het mag wat kosten he?

Ik ben zowel Productmanager van VIVA.nl als Community Manager van het forum. Stond per ongeluk ingelogd met oud account.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Ik zag net toch echt weer die foto van die Zimra, d6us niet weggehaald. Ik zag het toen ik van het geld en recht pijler kwam. En dan in het topic ietes van betalen van rekeningen, weet ff niet precies hoe topic heet, en op pagina 1
anoniem_251917 wijzigde dit bericht op 21-09-2015 22:09
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Dat vn orale sdx en cowgirl staan verstopt onder. Wat je nog niet wist over Maxima. Ja zo kan je het ook spelen
quote:ProductmanagerVIVA schreef op 21 september 2015 @ 16:23:

[...]

Bij deze laatste heb ik de visual aangepast, zodat je de (bijna) naaktfoto van Zimra niet meer te zien zal krijgen.

De laatste blogs waar jij het over hebt: Orale seks & Cowgirl kan ik niet plaatsen. Deze zouden namelijk onder Sex & Liefde vallen, en dus niet getoond moeten worden.

Het kan gebeuren dat een redacteur deze per ongeluk verkeerd in heeft gedeeld (onder een andere categorie). Dit valt dan gemakkelijk op te lossen als ik de URL heb. Daarom bij deze de vraag: als je de desbetreffende artikelen nog eens tegen komt in de Plista tool, wil je de URL's dan naar mij doorsturen? Dan ga ik erachteraan.

Dank voor je moeite en excuses voor het ongemak.

Groet,

Sanne

CM VIVA

Bedankt voor het uitzoeken. De volgende keer dat ik ze zie kopieer ik de URL.

Ik vind het plaatje bij 'De perfecte borsten' (http://click.plista.com/r ... BxQMTRRF7_LB9jJiK4mUCgdLf) overigens ook niet werk vriendelijk.
Oh daar zijn ze al gelijk!

Cowgirl: http://click.plista.com/r ... F44v7J5lnWfn5sZCmRmdIUPsb

Orale seks: http://click.plista.com/r ... F44v7J5lnWfn5sZCmRmdIUPsb

Zo te zien staan ze onder seks en liefde dus...

Kan het nog uitmaken dat ik niet vanuit Nederland forum?
De site is nog steeds veel en veel te zwaar. Ik had afgelopen week een slechtere Wifi verbinding, maar ik kon alle sites laden. Behalve het forum. De Viva voorpagina ging wel maar daarna bleef hij consequent hangen. Ben maar uitgeweken naar fok.
.
quote:minnim schreef op 21 september 2015 @ 23:35:

Oh daar zijn ze al gelijk!

Cowgirl: http://click.plista.com/r ... F44v7J5lnWfn5sZCmRmdIUPsb

Orale seks: http://click.plista.com/r ... F44v7J5lnWfn5sZCmRmdIUPsb

Zo te zien staan ze onder seks en liefde dus...

Kan het nog uitmaken dat ik niet vanuit Nederland forum?

Dankje! Dat maakt niet uit nee. Wat wel uitmaakt is of je op VIVA.nl zit, of echt op het forum. Op VIVA.nl worden alle berichten namelijk wel meegenomen. Kun je nog even aangeven waar je de artikelen zag?

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:Kensi schreef op 21 september 2015 @ 21:55:

Ik zag net toch echt weer die foto van die Zimra, d6us niet weggehaald. Ik zag het toen ik van het geld en recht pijler kwam. En dan in het topic ietes van betalen van rekeningen, weet ff niet precies hoe topic heet, en op pagina 1

Kun je mij de eerstvolgende keer dat je dit ziet een printscreen mailen? Dit zou niet meer voor moeten kunnen komen.

Dankje!

Groet,

Sanne

CM VIVA
Weet niet hoe ik een screenshot moet maken meg een tablet. Heb Samsung Galaxy tab3 lite
quote:CommunityManagerViva schreef op 22 september 2015 @ 13:28:

[...]

Dankje! Dat maakt niet uit nee. Wat wel uitmaakt is of je op VIVA.nl zit, of echt op het forum. Op VIVA.nl worden alle berichten namelijk wel meegenomen. Kun je nog even aangeven waar je de artikelen zag?

Groet,

Sanne

CM VIVAGewoon op het forum.
quote:CommunityManagerViva schreef op 22 september 2015 @ 13:28:

[...]

Dankje! Dat maakt niet uit nee. Wat wel uitmaakt is of je op VIVA.nl zit, of echt op het forum. Op VIVA.nl worden alle berichten namelijk wel meegenomen. Kun je nog even aangeven waar je de artikelen

Groet,

Sanne

CM VIVADie vond ik gisteren verstopt onder het stukje. Wat je nog niet wist over Maxima. Had dit al aangegeven, maar zeker overheen tekeken
Ik heb een printscreen kunnen maken, maar hoe verstuur ik dat? Gewoon naar het email adres van forum@viva.nl
quote:Kensi schreef op 22 september 2015 @ 14:11:

[...]

Die vond ik gisteren verstopt onder het stukje. Wat je nog niet wist over Maxima. Had dit al aangegeven, maar zeker overheen tekekenDat kan kloppen, want dat is een artikel op VIVA.nl. Onder de artikelen op VIVA.nl worden geen artikelen uit Sex & Liefde uitgesloten. Dat zal ook niet gebeuren, gezien de populariteit van deze pijler op VIVA.nl. Kom je deze artikelen tegen op het forum dan hoor ik het graag.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:Kensi schreef op 22 september 2015 @ 14:30:

Ik heb een printscreen kunnen maken, maar hoe verstuur ik dat? Gewoon naar het email adres van forum@viva.nl

Zie mijn reactie van zojuist. Als het om een print screen van het forum gaat kun je deze inderdaad naar forum@viva.nl sturen.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:ProductmanagerVIVA schreef op 22 september 2015 @ 14:32:

[...]

Zie mijn reactie van zojuist. Als het om een print screen van het forum gaat kun je deze inderdaad naar forum@viva.nl sturen.

Groet,

Sanne

CM VIVAsanne, heb jij nu twee accounts? productmanager en communitymanager?
Ik weet niet of dit al eens gemeld is, maar dit is al langere tijd aan de hand.

Soms staat er in 'mijn topics' dat er op een topic gereageerd is. Het gebeurt eigenlijk alleen als de reactie nog vrij vers is (minder dan 1 minuut). Als ik dan op het topic klik, is die nieuwe reactie nog niet zichtbaar. Verversen helpt niet. Wel als ik dan naar een andere pagina van dat topic ga en vervolgens weer terugga naar de laatste pagina, dan staat de nieuwe reactie er wel.
quote:Morrigan- schreef op 22 september 2015 @ 14:36:

[...]

sanne, heb jij nu twee accounts? productmanager en communitymanager?

Hi Morrigan-,

Ik ben Productmanager voor VIVA.nl. Sinds het vertrek van Lot heb ik, zoals je wellicht weet, de rol van Community Manager op mij genomen. Sindsdien communiceer ik alles via het Community Managers account. Zoals je ziet gaat het af en toe mis (oeps!) en ben ik doordat ik een andere browser gebruik met mijn Product Managers account ingelogd. Niet de bedoeling en verwarrend, dus ik zal er extra op letten dat dit niet meer gebeurt!

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:Theemok1 schreef op 22 september 2015 @ 14:40:

Ik weet niet of dit al eens gemeld is, maar dit is al langere tijd aan de hand.

Soms staat er in 'mijn topics' dat er op een topic gereageerd is. Het gebeurt eigenlijk alleen als de reactie nog vrij vers is (minder dan 1 minuut). Als ik dan op het topic klik, is die nieuwe reactie nog niet zichtbaar. Verversen helpt niet. Wel als ik dan naar een andere pagina van dat topic ga en vervolgens weer terugga naar de laatste pagina, dan staat de nieuwe reactie er wel.

Deze bug is mij nog onbekend, zal dit doorgeven aan de TD. Dank voor je melding.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:[message= X-D,noline]Morrigan- schreef op 22 september 2015 @ 14:36[/message]:

[...]

sanne, heb jij nu twee accounts? productmanager en communitymanager?Lol zou de dubbelnicker al gestaft zijn?
quote:TardarSauce schreef op 22 september 2015 @ 15:35:

[...]

Lol zou de dubbelnicker al gestaft zijn? Op die opmerking zat ik al te wachten
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 22-09-2015 15:59
Reden: offtopic
% gewijzigd
.
Ik zie nu trouwens weer wat vrouwen allemaal fout doen bij orale seks. Op het forum zelf. Pff.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven