Update: Blogklachten

06-05-2015 17:52 284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat de ophef over de blogs aan de onderkant van iedere pagina het bugtopic onoverzichtelijk maken, hierbij een nieuw topic puur bedoeld voor jullie klachten en opmerkingen hierover.

Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.

Wat er tot nu toe is veranderd:

- We zijn teruggegaan van 8 naar 4 blogs

- de seks-items worden verwijderd

Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:

- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst

- het dataverbruik zal worden verbeterd

- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.

Ik hoop jullie hiermee op dit moment enigszins gerust te stellen. Ik ben niet doof voor jullie klachten, maar soms kost het even tijd om er iets aan te doen. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten toegeven.

Met vriendelijke groet,

Lot

Community Manager VIVA‏
Noujazeg, die bellybutton challenge... Ook echt belachelijk weer. Ze zegt natuurlijk dat het superdom is en dan posten ze toch foto's van hoe ze het zelf proberen. Ik vind de website Jezebel tegenwoordig vaak teleurstellend en hun artikel hierover was ook geen journalistiek hoogtepunt maar het was toch iets beter want het deed er tenminste niet zelf aan mee! http://jezebel.com/the-be ... and-were-all-m-1712044329
Mijn vraag in het bugtopic is gewist, maar begrijp ik nou goed dat alleen de naaktfoto van zimra wordt uitgezocht? En dat de orale seksfouten en het standje cowgirl gewoon blijven?
.
Huh? Wat gebeurt hier? Mijn up-post hier ook al verdwenen?? Die was helemaal on topic hoor. Net als dat laatste bericht waar ik op reageerde. Daarin stond dat de seksblogs weg zijn. Niet meer dus.

Of mocht ik niet zeggen dat ik die vent met zijn hand in zijn broek ook onsmakelijk vind?
.
Ik snap ook niet waarom er opeens gezegd werd dat we hier niet meer over mogen praten. Maar ik zie wel twee posts achter elkaar hier van jou, eentje van 17:26 en eentje van 17:30. Is er echt een weg?

Ik ben erg benieuwd wat nou vorige keer (toen het weken duurde) de oplossing was en of ze verwachten dat het deze keer weer zo lang gaat duren.
Ja mijn eerste post waarin ik Up zei is weg. Dat zag ik toen ik mijn bericht van 17.26 over de gewiste post in het bugtopic hier plaatste (daar stond in dat ik dit topic ging uppen). En ook een post van ik meen rubberen robbie is gewist.
.
Wat raar die gewiste posts, en ook zo zonder reden. Ik heb de posts gisteren nog gezien. Ik was benieuwd naar een reactie want het was me al eerder opgevallen dat er weer seksdingetjes onderin stonden, maar dan wordt er alleen gewist en verder niks gezegd over mogelijke oplossingen of zo.
De CM zegt net in het bugtopc dat plista automatisch die blogs toont waar het meest op geklikt wordt.

Maar als je vanaf het allereerste begin (vrijwel) alleen blogs toont over seks, borsten en vagina's, dan is het toch heel logisch dat daar méér op geklikt wordt dan op blogs die niet getoond worden. En vervolgens komen juist die blogs dus steeds weer terug. Het is een zichzelf versterkend mechanisme, met als resultaat dat het lijkt alsof er in Viva alleen over seks geschreven wordt. En dan ook nog op puberaal niveau.

Hier lijkt bij Viva helemaal niemand mee te zitten, maar ik zou mijn blad toch echt niet zo willen profileren.

In het bugtopic mag je niet reageren op de posts van de CM (post gewist), daarom doe ik het hier. Dit topic is er tenslotte speciaal voor in het leven geroepen. Ik vind het dan ook volstrekt onbegrijpelijk dat er hier ook klaagposts over de blogs gewist worden.
.
Ah, daar is-ie. Ik probeerde dit topic te zoeken via Google (blog seks Viva), maar kreeg al die zooi natuurlijk.

Dat er 'toevallig' interviews waren over (o.a.) seks stoort me ook. Als het toevallig was, leefden die klachten niet al zo lang. Maar ze hebben inderdaad duidelijk geen boodschap aan de puberale inhoud van de blogs. En inderdaad, als het gros dergelijke zooi is, is het niet raar dat die blogs steeds opduiken.
Ze waren bij mij ongeveer 1 dag helemaal weg. Nul Plista. Ik blij... Maar helaas, dat was denk ik ook een bug want opeens waren ze terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven