Verkleefde eierstokken

22-09-2015 22:49 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik had een vraagje, mijn beste vriendin heeft te horen gekregen dat zij en haar partner al 6 jaar een soa hebben. Nu loopt ze al 3 jaar rond met pijn in haar rechtereierstok die doortrekt naar haar been. Na vele onderzoeken hebben ze haar nu pas op soa's getest

Nu is ze in totale paniek dat haar eierstokken verkleefd zijn. Wie heeft dit gehad en meegemaakt? Ze is wel elke maand ongesteld maar heeft de hele maand door dik wit slijm en is bang dat niet meer vruchtbaar is. Ze had vroeger altijd helder slijm tijdens de ovulatie.

Had je door dat ie eierstokken verkleefd waren? Deed het pijn? Ze heeft pas over 3 weken een hsg
Ik hoop dat ik met jullie verhalen haar wat gerust kan stellen!
Jeetje wat naar voor haar. Geen ervaring maar zonder eierstokken heb je met ivf nog steeds een goede kans om zwanger te worden volgens mij. Misschien niet natuurlijk wat een klap is voor haar, maar er zijn middelen.
Deze vragen heeft zij toch al lang bij haar gynaecoloog / arts neer gelegd, neem ik aan ?

Tegenwoordig is er heél veel mogelijk dus ze moet zich nog niet al te druk maken.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Nou zij wou er niet teveel op in gaan, ze krijgt een onderzoek en dan een gesprek en de uitslag. Maar ja ze zit nog wel 3 weken in paniek vandaar mijn vraag
Nu is ze in totale paniek dat haar eierstokken verkleefd zijn.

Weet ze dit of denkt ze dit? Ik had dit aan één kant, maar geen klachten. Het werd ontdekt toen ik niet zwanger raakte. Soms kunnen ze dit nog openmaken en anders heb je een kans met ivf zwanger te raken. Het is vervelend dat ze nog weken moet wachten, maar er is denk ik meer mogelijk dan ze denkt.
Ik kan me voorstellen dat het een klap voor haar is en dat zij en haar partner ervan ondersteboven zijn. Maar in paniek?

Zelf verder geen ervaring met verkleefde eierstokken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven