Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
ja met BE is t leuk babbelen op msn en aan de telefoon !
Hoe zou het met Eva_Anne zijn? Ik hoop dat het beetje met haar gaat.

Appeltje...dat verhaal over je date...grappig hoe je het omschrijft! Eigenlijk wist je van tevoren al dat niets zou worden. Gek he...dat je eigenlijk van moment nr. 1 weet,...wordt wel wat of niks. Nu op naar je volgende date, spannend hoor

Ik heb ook zoiets...ga mijn profiel weer actief maken en fullmember worden. Ik heb ook gewoon zin in leuke (of niet-leuke ) date-avonturen.

BE...misschien zijn die mixed signals wel wat hier al werd beschreven dat het contact dan echt wordt? Msn/smsen is vrij anoniem...elkaar in het echie zien, is stuk enger?

BE....two dates?
Oh nee geen twee dates voor BE....zag ik later pas wat je had geschreven. Gewoon 1 date....ben ik ook meer van geloof ik
Boy and girls, ik ga naar bed!

Truste, lekker slapen allemaal en morgen weer blije verhalen hopelijk!

Thanks Vleer.

Ik zal het deze week nog wel afwachten en kijken of er ook iets van hun kant afkomt. Is meestal toch ook wel een belangrijk signaal......

En ze zijn wel lief die katjes van me maardenk dat ik een beetje te wild was en hij even niet meer wist waar hij was en waar hij zich kon vasthouden, en dat werd dus mijn gezicht!
Xania...welterusten en morgen gezond en happy weer op!
Ik wil gewoon weer eens een leuke date met een leuke vent.. Gewoon om even weer met iets bezig te zijn in mijn hoofd .. Klinkt erg obsessie achtig he ?

RPD stuurde smsje vandaag heeft mij ook gebeld toen ik nog lag te slapen.. Ik hem terug gebeld maar nam niet op paar uur geleden smsje gestuurd of tie mij ff terug wil bellen.. Maar belt niet terug..
BE....en dat meisje zit misschien wel op een ander forum, ik hoor maar niets van hem, wat moet ik doen? :-)

Dat hele "spel" is ene kant heel spannend maar ook om gek van te worden!
Vleer ....heb ik ook hoor! Zin in iets leuks en spannends. Daar word je gewoon heel erg blij van, geeft positieve energie. Staat bij mij al tijdje stil qua daten etc.....ben het zoooo zat dat saaie gedoe
Waarom gaan Vleer en BE niet daten dan Als het zo leuk klinkt aan de telefoon en het klikt op msn
Jaaaaaaa goed idee WM
quote:Erykah schreef op 22 september 2008 @ 23:13:

BE....en dat meisje zit misschien wel op een ander forum, ik hoor maar niets van hem, wat moet ik doen? :-)

Dat hele "spel" is ene kant heel spannend maar ook om gek van te worden!Ja wie weet? Precies wat je zegt, spannend en om gek van te worden geef mij dan maar de fase die erna komt na de eerste date en met een 2de date al gepland... Geeft iets meer rust en de mogelijkheid om ervan te genieten.
erykah.. idd dat gewacht op een smsje vind ik eigenlijk nu weer heel erg leuk .. Maar tja als ik er eenmaal weer in zit vind ik t weer 10x niets..

Maar t zou zo leuk zijn .. in iedergeval om RPO te vergeten

paar keer in mijn leven ben ik mannen tegen gekomen waarvan ik dacht ja jammer dat dat nooit meer is geworden..

Dat had ik bij mijn ex op Curacao heel erg in t begin .. Ook al was ik heel blij dat ik terug was in NL .. Toch dacht ik er regelmatig aan terug dat t ook wel heel fijn was met hem. Hij meende t wel serieus met mij.

Daarna had ik dat met RPO , voor mijn ex uit Curacao had ik dat ook met een jongen..

Eigenlijk zijn die keren maar op 1 hand te tellen waar je echt dat wow gevoel bij hebt en wanneer t niet gaat zoals t hoort te gaan qua relatie en liefde je dat verstandelijk wel weet dat t beter is dat t over is, maar gevoelsmatig blijft t gewoon heel lang hangen..
WM en EK (Erykah is makkelijker afkorting haha) BE woont 39390km verderop
Ben eigenlijk morgen vrij , maar werd vanmiddag gebeld of ik morgen niet de hele dag in de medicijnkamer wilde gaan staan medicatie uitzetten en tevens hoofdendienst wil doen.. Tuuuurlijk wil ik dat wel ..

Wordt een lange dag dan .. van 9 tot 23 uur ben ik bang aangezien ik savonds om 19uur werkoverleg heb en die duurt meestal erruglang
WM en EK als je een goede TomTom hebt dan is het een stuk korter dan 39390km hoor....Vleer moet eens vragen om de kortste route aan de TomTom i.p.v. de toeristische route via siberie.
quote:Vleermuis28 schreef op 22 september 2008 @ 23:33:

Ben eigenlijk morgen vrij , maar werd vanmiddag gebeld of ik morgen niet de hele dag in de medicijnkamer wilde gaan staan medicatie uitzetten en tevens hoofdendienst wil doen.. Tuuuurlijk wil ik dat wel ..

Wordt een lange dag dan .. van 9 tot 23 uur ben ik bang aangezien ik savonds om 19uur werkoverleg heb en die duurt meestal erruglangKomt een beetje over als ik wil eigenlijk niet maar kon geen smoes verzinnen of durfde geen nee te zeggen. Of zie ik het verkeerd?
Hahaha zover Vleer? Dan moet BE 39.390 km naar jou toerijden! :-)

Dat WOW-gevoel overkomt je ook maar paar keer in je leven denk ik? Ik heb het eigenlijk maar 1 keer meegemaakt...met mijn ex. Daarna dat nooit meer gevoeld wat ik voor hem voelde. Denk dat je ook weer op zoek gaat naar DAT gevoel,....moet minstens net zo voelen of beter nog!

Ik ga naar bed mensen, morgen weer vroeg op! Welterusten allemaal!!
quote:Blue_Eyes schreef op 22 september 2008 @ 23:33:

WM en EK als je een goede TomTom hebt dan is het een stuk korter dan 39390km hoor....Vleer moet eens vragen om de kortste route aan de TomTom i.p.v. de toeristische route via siberie. Reken eens goed uit dan!!
quote:Blue_Eyes schreef op 22 september 2008 @ 23:33:

WM en EK als je een goede TomTom hebt dan is het een stuk korter dan 39390km hoor....Vleer moet eens vragen om de kortste route aan de TomTom i.p.v. de toeristische route via siberie.
BE .. nee ik wil die dienst wel doen .. maar ik draai ze nu zo vaak dat ik eigenlijk vind dat er wel iets tegenover mag staan qua salaris
Ik wil me ook weer hoteldebotel voelen....maar goed ik kom altijd mannen tegen die net uit een relatie zijn en waarbij exen nog vollop in beeld zijn! Echt ik trek het aan
Drenthe - brabant
Vroeger zei Vleer altijd : als we die 3 maanden maar voorbij zijn ... Maar nu moet ik erst maar eens 4 weken verder zijn met dates haha
quote:winkelmandje schreef op 22 september 2008 @ 23:41:

[...]

Reken eens goed uit dan!!

Meer dan als BE naar jou zou rijden....

Truste EK!

Oei.... Vleer dat is vloeken voor de werkgevers.... Salaris dat is een eng woord voor ze!

PS. Ben lekker oude liedjes aan het luisteren op YouTube, effe terugdenken aan vroeger toen ik jong was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven