Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik duik mijn bed in morgen weer een dag voor de afkortingen die er nu staan heb ik volgens mij nu allemaal verwerkt hehe
quote:winkelmandje schreef op 23 september 2008 @ 00:29:

Pfff en voor jouw tijd....5 jaar jonger.....Pfff

Haha ze hapt wel...

Hoe gaat het met het lijstje Vleer? Past het nog in dit topic of moet er een nieuwe voor geopend worden..
Truste Vleer!

Ik ga er ook maar eens in duiken.

Alvast sweet dreams Mozz en WM,
Goed idee...ik ga ook maar eens mijn mandje in!

Slaap lekker allemaal!
Truste allemaal, ik ga zo ook maar es fijn over iets leuks dromen ofzo....
Mogguh all

Had gezegd dat ik rond 8uur wel op t werk zou zijn , maar geloof dak dat niet meer ga redden.

Half uurtje later dan maar , ook niet zo erg..

Fijne dag all
Hallo allemaal, bedankt voor jullie lieve reacties! Echt heel erg fijn.

Gisteren heb ik heel even getwijfeld wat ik moest doen, weggaan en uitjanken/schreeuwen op het strand, thuis in bed gaan liggen... maar toch op mijn werk gebleven. Het is echt erg druk en zelfs een beetje crisis (alle shit komt áltijd tegelijk, maar de afgelopen weken regent ellende bij mij lijkt wel), geeft wel afleiding.

Thuis heb ik alle telefoons uitgedaan, gordijnen dicht, deur op slot en computer uitgelaten en ben ik als een zombie in bed gaan liggen tv kijken....

Heb het gevoel alsof ik sinds zondagavond in een soort van shock verkeer. Hoewel ik niet weet hoe dat moet zijn, maar ik voel me wollig in mijn hoofd en werkelijk alles gaat langs me heen. Ik hoor mensen wel praten maar ben meteen weer kwijt wat ze hebben gezegd.

Weet ook even allemaal niet zo goed meer wat ik moet doen, dus ik heb besloten om maar even niks te doen dan. Geen mensen bellen, contact opnemen met ex enz. tot ik weer een beetje normaal ga doen.

Ben goddank wel zover dat ik echt blij ben dat het voorbij is met hem, maar zooooo verdrietig dat het zo af moest lopen. Heb de afgelopen jaren zo mijn best gedaan.

Fuck en ik haat mijn eeuwige zelfmedelijden, daar moet ik ook even mee stoppen...

Nou, hahaa fijne dag allemaal! Ik kom straks nog wel even om een hoekje kijken.
quote:appeltje72 schreef op 22 september 2008 @ 14:15:

@EA

M'n paps (de schat) zegt altijd..."al geloof je het nu niet, maar eens schijnt de zon weer!"

Hihi dat zei ik van de week nog tegen mijn vriendinnen toen we in de zon op het terras zaten en ik in een heel goede bui was: "hee meiden kijk, ook bij mij gaat de zon weer schijnen!"

Het is nu even heel rot en ik voel me idd echt vreselijk verraden, maar ik weet dat ik die zin wel weer uit ga spreken over een tijdje... Dank!
Arme EA.. ook nog een van mij! Zelfmedelijden is inderdaad ontzettend kut, maar ook dat gaat weer over. Je mag er best een poosje in zwelgen hoor, ik denk dat je jezelf dat moet gunnen en jezelf niet te irritant moet vinden. Lief voor jezelf zijn!!

aspoes heeft vanavond een tweede eerste date met PaiQman, nadat de poging tot eerste date vorige week jammerlijk was mislukt door de NS. of nee, door een vrachtwagen eigenlijk. ben benieuwd of ik vandaag wel in die stad kom..
voor EA.

Niet nodig je schuldig te voelen over je rotgevoel, tis niet niks! Mag je best medelijden met jezelf over hebben! En na een tijdje merk je ineens dat het je al wat minder doet. Dat het gevoel zich minder opdringt... kost tijd he...

Ik merk bij mezelf dat nu het gemis van ex en daarna MRPD echt nog steeds afkicken is. Eerst afkicken van hun aanwezigheid, maar daarna ook van het gemis-gevoel zelf. Herkennen jullie dat?

Dat je gewoon je dingetjes doet en ineens denkt: waar is die pijn, waar is dat klotegevoel? En dat je bijna even terug wil in dat zwelgen. Alsof dat beter was dan 'niks' voelen.

Het stomme is dat zodra ik dat toelaat, als ik weer aan één van hen denk, hoe leuk het was... als ik dat blije gevoel, maar ook het verdriet weer oproep, dat ik echt even weer een halve dag van de kaart ben. Weer terugval, maar echt door mijn eigen schuld. Heel stom.

Veel plezier met je PaiQman, aspoes! Zou wel heeeel toevallig zijn als er vandaag weer iets misgaat toch

Heb je er zin in?
Heyla

Ik ben ook weer boven water.

Hoe gaat het met alle dates van iedereen?

Hopelijk zijn de dipjes die ik af en toe mee heb gekregen weet wat bijgetrokken. E-A; kop op !

Ik moet me de komende tijd maar zien te vermaken met het prive-leven van anderen; gezien ik zelf (te)veel werk en verder niet veel bijzonders meemaak.... Dus kom maar op
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik ga weer ff terug lezen.. pffffffffffff, ik moet hier toch weer vaker komen
Haaaaai Ingel! (en de rest!)

Heb veel interesse in mijn profieletje op RP, ook zonder foto's (of is het juist dankzij het feit dat mn foto's er niet op staan )

Verder lekker gewerkt, straks eten bij een vriend, maar nu verder aan de schoonmaak. Dan is mijn huisje straks weer van onder tot boven schoon (en nee, ik kom niet bij iemand anders schoonmaken!)
Die Ramirez blijft teruglezen! Hahahaha...

Eva_Anne geef jezelf niet zo op je donder, wat jij voelt is heel normaal en heel terecht! Geef het de tijd en deel en uit het...hier en/of met familie en vrienden.

Ik zit even te verzinnen over een goed verhaal voor mijn profiel. Ik ben van plan om het toch weer te activeren en zie ik wel wat er van komt. Iemand nog leuke tips?

Aspoes...veel plezier op je date vanavond en uiteraard willen wij uitgebreid verslag van je!
Ingel hersteld haar vorige berichtje: ik heb genoeg om me druk om te maken de komende 2 dagen !

Morgen een arbeidsvoorwaardengesprek en deze week dan dus waarschijnlijk mijn ontslagbrief posten.....brrrr. hoe eng is dat.

Was er nog maar net aan gewend dat ik student af ben en full-time werkte, nu ben ik al met pijn in mn hart afscheid aant nemen.....

Spannend ....

Pop; zit der wat tussen?
@Mozz: heb ik dr zin in.. ik weet het niet. ik sta niet stijf van de zenuwen, ik heb eigenlijk weinig verwachtingen.. ben wel benieuwd (en for the record: ik ga naar huis. ik GA naar MIJN huis vanavond. hoe leuk ie ook mag zijn. ik MOET en ZAL naar mijn eigen huis, haha!)

ik heb trouwens wél zin in het eten; roti, yummmm, dat eet ik bijna nooit maar ik vind het zooo lekker!

morgen verslag, promise!

En Ingel: maar wat als de arbeidsvoorwaarden wel ongeveer volgens jouw eisen kunnen? Gaat het om je loon of iets? Ik heb het even gemist denk ik.. Succes vast morgen!
Jij ook succes aspoes, laat het smaken!

Ik weet zowat de meeste arbeidsvoorwaarden al volgens mij. Maar wie weet wat er nog gebeurt, heb immers nog nix getekend, al zal ik dat morgen warschijnlijk wel gaan doen.

Ach ja, we shall see.
Hallo Allemaal, Goedenavond!

EA.....Jeetje wat een verhaal! Echt heel veel sterkte meid! Het lijkt me idd heel naar om daar nu achter te komen! Probeer er niet teveel bij stil te staan dat je je niet zo wilt voelen! Onderga ik alles gewoon en ga er niet tegen vechten...het komt toch wel om de hoek kijken! Sterkte meis,

PoP...wat leuk...ik ben wel benieuwd idd, zit er wat tussen? Nog even en ik ga ook echt een profiel aanmaken

Ingel....Spannende tijd! Leuk! heb je er wel zin in?

Ramirez....blijf nou eens gewoon Hoef je ook niet steeds terug te lezen

Vleer....hoe was je werkdagje...08.30 nog gered?

Ik heb vandaag ook een hele fijne dag gehad! Ik heb mijn auto vandaag opgehaald! Helemaal blij met mijn nieuwe waggie! Lekker cruisen....leuk leuk leuk!!

Ik ga zo even sporten....voor het eerst sinds ruim een maand!
Aspoes! Veel plezier met je date!! Willen zeker verslag!!
Wat is het rustig
Is ook weer thuis .. 13 uur gewerkt.. pfff ben kapot nu ff snel nog wat spaghetti wat ik in de vriezer ahd liggen ff warm maken en lekker ff opeten.

net nog ff bij dinnetje geweest en nu lekker in mijn eigen huissie heerlijk
Zo lange dag Vleer! Eet smakelijk!
Hallo,

Ja geloof dat er wel wat tussen zit op RP. Ben bnieuwd!! Zal je zien dat het heel simpele typjes zijn die na twee mails niet meer reageren. Hahaha!

Aspoes, vertelvertelvertel! Of stond er di tmaal een koe op het spoor?

Ingel, succes!

Ik heb heerlijk gegeten bij een vriend, ga zo lekker douchen (in mn schone vernieuwde douche) en dan lekker slapen!

Trusten!
Zo, ben er ook weer... Lekker met vriendinnetje uit eten geweest, daarna 2 uur buikdansen gehad... goed voor de buikspieren zeg, voel ze nu al!

Zag onderweg daarheen en terug enorm veel leuke/mooie/lekkere mannen... zou ik in mijn vruchtbare periode zitten ofzo Zo zie je weken alleen maar lillekerds op straat... en zo zie je op elke straathoek wel een snoepje... Zou er wel zo een aan zijn haren mee naar mijn hol willen slepen... RRRrrraaaah!

(zei ik terwijl ik in mijn eentje thuis braaf aan mijn thee nipte)
Hahaha, ik vraag me af of mijn schoonmaakdrang ook iets hormonaals is. Had al wat buikpijn en jawel hoor, werd vanmiddag ongesteld. Hiep hoi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven