Raad de engel
maandag 22 september 2008 om 11:44

dinsdag 23 september 2008 om 09:04
quote:Viva Angel1 schreef op 23 september 2008 @ 08:32:
[...]
Ach ja, ook engelen zitten (als ik voor mezelf spreek) wel eens op hun handen
Ik ben nogal geneigd de discussie aan te gaan, ipv iets over me heen te laten komen, hahahaIk heb inmiddels handen zo groot als kolenschoppen.
[...]
Ach ja, ook engelen zitten (als ik voor mezelf spreek) wel eens op hun handen
Ik ben nogal geneigd de discussie aan te gaan, ipv iets over me heen te laten komen, hahahaIk heb inmiddels handen zo groot als kolenschoppen.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 23 september 2008 om 09:32
dinsdag 23 september 2008 om 09:55
dinsdag 23 september 2008 om 12:21
quote:Poezewoes schreef op 23 september 2008 @ 09:55:
Volgens mij gaat het wel goed komen met het open modereren. Jullie krijgen hier al zoveel back up. Mocht er on-forum gezeur van komen, dan worden jullie wel bijgesprongen door forummers. Gebeurde op de kinderpijler ook al. Inderdaad, en dat had ik ook al voorspeld. En dan nog; al was het niet gebeurd (de bijval door de anderen) dan wegen nog de negatieve reacties niet op tegen de positieve hoor
Volgens mij gaat het wel goed komen met het open modereren. Jullie krijgen hier al zoveel back up. Mocht er on-forum gezeur van komen, dan worden jullie wel bijgesprongen door forummers. Gebeurde op de kinderpijler ook al. Inderdaad, en dat had ik ook al voorspeld. En dan nog; al was het niet gebeurd (de bijval door de anderen) dan wegen nog de negatieve reacties niet op tegen de positieve hoor
dinsdag 23 september 2008 om 14:04
quote:itsme26 schreef op 23 september 2008 @ 09:32:
fniel is angel 1,
ik wist gewoon dat je angel was kikker vriendinnetje maar ik wist niet welke angel.
Ben er helemaal blij mee dat jij het bent, nu weet ik zeker dat er eerlijk gemodereerd wordt
Wat lief, dankjewel!
En wat grappig dat je dat idee al had!
fniel is angel 1,
ik wist gewoon dat je angel was kikker vriendinnetje maar ik wist niet welke angel.
Ben er helemaal blij mee dat jij het bent, nu weet ik zeker dat er eerlijk gemodereerd wordt
Wat lief, dankjewel!
En wat grappig dat je dat idee al had!

dinsdag 23 september 2008 om 14:17
quote:tjilla schreef op 23 september 2008 @ 14:11:
Oh. Ik heb me nooit zo beziggehouden met Angels enzo maar vind het toch best vreemd om te weten wie het zijn. Ik kan me ook zo voorstellen dat het toch anders wordt nu. Zijn jullie daar niet "bang" voor?
Nee, eigenlijk niet....
Maar ik kan niet spreken vanuit de andere forummers...
Oh. Ik heb me nooit zo beziggehouden met Angels enzo maar vind het toch best vreemd om te weten wie het zijn. Ik kan me ook zo voorstellen dat het toch anders wordt nu. Zijn jullie daar niet "bang" voor?
Nee, eigenlijk niet....
Maar ik kan niet spreken vanuit de andere forummers...

dinsdag 23 september 2008 om 14:21
Ik vind het trouwens echt super dat jullie ( bijna) allemaal zeggen wie jullie zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet ad verwacht, maar ik vind het echt een goed idee. Mijn complimenten.
Tot nu toe vind ik van de angels Vinyl en Sarah Scott leuke forummers. Meave ken ik eigenlijk niet zo goed, dus kan daar nisk over zeggen.
Maar echt dit is een goed idee!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet ad verwacht, maar ik vind het echt een goed idee. Mijn complimenten.
Tot nu toe vind ik van de angels Vinyl en Sarah Scott leuke forummers. Meave ken ik eigenlijk niet zo goed, dus kan daar nisk over zeggen.
Maar echt dit is een goed idee!

dinsdag 23 september 2008 om 14:28
Met anders bedoel ik eigenlijk dat mensen je toch anders gaan aanspreken, anders op je gaan reageren nu ze weten wie je bent. Zoiets. Wat bijvoorbeeld op de kinderpijler speelde, dat zie ik persoonlijk nog wel vaker gebeuren in de toekomst. Ik verwacht eerlijk gezegd dat deze openheid nog wel een staartje krijgt. Neemt niet weg dat ik het wel leuk vind dat Vinyl angel is! (de rest "ken" ik niet... )