Napraattopic deel 37

25-09-2015 09:45 2978 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yette schreef op 25 september 2015 @ 14:08:

Zo, ben weer thuis.

Dat ik zojuist in het ziekenhuis zat te forummen, kwam door de verveling. Nu is het uitstelgedrag. Ik moet m'n schoonmoeder bellen dat haar zoon via een spoedopname in de isoleer is beland

Eigenlijk heb ik ook wel zin in wat rebellie. Grrrrrrrrrrr!!!

<-- kies maar uit waar je behoefte aan hebt. Of allemaal

Beterschap voor de zieke iig!
quote:yette schreef op 25 september 2015 @ 14:08:

Zo, ben weer thuis.

Dat ik zojuist in het ziekenhuis zat te forummen, kwam door de verveling. Nu is het uitstelgedrag. Ik moet m'n schoonmoeder bellen dat haar zoon via een spoedopname in de isoleer is beland

Eigenlijk heb ik ook wel zin in wat rebellie. Grrrrrrrrrrr!!!

Sterkte Yet, wat ellendig.

quote:Amaqanda schreef op 25 september 2015 @ 14:17:

[...]

Ik kan er niks aan doen dat ik er de bibbers van krijg.

Ik heb het echt geprobeerd

En nu?

Ga je me op negeer zetten?

Kun je niet proberen me te accepeteren?

*keesvankootenstem*

Mozuskriebel.

Zonder geestverruimende middelen is deze napraat ook wouwie.

Ik kom tot verbazende inzichten.

Ik ken Frida (excuus) vooral als hondennaam. En dat Suarez een happer is weet de voetbalwereld al lang. Dus dat ze die kort aanlijnen snap ik.

En dankzij gelukzoekers/terroristen snap ik ook waarom die goudzoekers in strips altijd staven dynamiet met zich meedragen.

En. sid return gelezen is dis. En dis is eten. Daar kun je lang over natafelenpraten.

*koosstem uit*

Frida, je avatar is eng. Door dat lontje bovenaan, en omdat ik weet dat je hartjesstenen kunt beschilderen met lieflijke patroontjes en er vervolgens heel hard mee kunt gooien.

Ik ga op zoek naar een koortsthermometer.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
yette, en sterkte met bellen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
yette

Frida, ik zal mijn persoonlijke gevoelens opzij zetten en mijn angst overwinnen.
quote:Bij_Zonder schreef op 25 september 2015 @ 14:17:

[...]

<-- kies maar uit waar je behoefte aan hebt. Of allemaal

Beterschap voor de zieke iig!Dankjewel ik mis deze nog:
En alle anderen ook bedankt natuurlijk!!!
Mijn hond heet inderdaad Frida Farida Latina Suárez.

Excuses voor de negatieve associaties.
Sterkte Yette, maar waarom ligt hij op de isoleer? Is het zo besmettelijk?
I like being a mess. It's who I am.
quote:Anoniem25092015010101 schreef op 25 september 2015 @ 10:22:

Niet schrikken (of te vroeg juichen) als ik zo weg ben. Het wordt tijd voor een nieuwe nick weer. Ik heb een aantal cliënten die me online nogal naspeuren, en ik durf de gok niet te nemen dat ze niet een keer viva hebben zien staan op mijn telefoon (app) ofzo. Zekere voor het onzekere dus maar weer.

Maar ik blijf wel herkenbaar.cliënten van je werk? Bedoel je klanten waar je mee te maken hebt? Ik kom hier volgens mij langer als 4 jaar en weet nog steeds van niemand wie het is.
quote:Amaqanda schreef op 25 september 2015 @ 14:28:

Frida, ik zal mijn persoonlijke gevoelens opzij zetten en mijn angst overwinnen.

Dank je......

quote:keverpaard schreef op 25 september 2015 @ 14:33:

[...]

cliënten van je werk? Bedoel je klanten waar je mee te maken hebt? Ik kom hier volgens mij langer als 4 jaar en weet nog steeds van niemand wie het is.Mooi! Houden zo
quote:frida_suarez schreef op 25 september 2015 @ 12:43:

[...]

Nee hoor.

Maar wel raar dat je ruim elf jaar post zonder ooit één waarschuwing of ban en dan post je onder een andere nick precies als onder je vorige en ineens deugt dat dan niet meer.

Strange.Eerder durfden ze niet, maar nu je een onbekende nieuwe bent moet je gewoon je mond houden, of zo .
quote:KiaOraHoi schreef op 25 september 2015 @ 14:35:

[...]

Mooi! Houden zo Wet je wel wie ik ben achter de computer dan?
quote:AllyMcBeal schreef op 25 september 2015 @ 14:32:

Sterkte Yette, maar waarom ligt hij op de isoleer? Is het zo besmettelijk?Geen idee. Ze zijn nog aan het testen. Twee van onze kinderen hadden het begin deze week ook, naar die konden na twee dagen gamen weer naar school. Hun vader strompelde al sinds zaterdag continue heen en weer tussen de slaapkamer en de badkamer.
quote:yette schreef op 25 september 2015 @ 14:38:

[...]

Geen idee. Ze zijn nog aan het testen. Twee van onze kinderen hadden het begin deze week ook, naar die konden na twee dagen gamen weer naar school. Hun vader strompelde al sinds zaterdag continue heen en weer tussen de slaapkamer en de badkamer.Heftig zeg vanaf zaterdag, dat is ook niet gewoon een norovirus dat duurt veelkorter volgens mij.
quote:keverpaard schreef op 25 september 2015 @ 14:37:

[...]

Wet je wel wie ik ben achter de computer dan?Nee en is ook niet belangrijk.
Bij de vluchtelingen moest ik denken aan een visioen wat een vrouw had in 1968 van Jezus (zegt ze het is natuurlijk altijd toetsen) een van de dingen die ze zei. Mensen uit arme landen zullen naar Europa stromen. (In 1968 was er nog niet zoiets als immigratie. E. Minos.) Zij zullen ook naar Scandinavië komen - en Noorwegen. Er zullen zo vele van hen komen dat de mensen beginnen met een hekel aan hen te krijgen en hard worden voor hen. Zij zullen worden behandeld als de joden voor de Tweede Wereldoorlog. Dan zal de volle maat van onze zonden zijn bereikt (ik geprotesteerd tegen de kwestie van de immigratie. wat ik niet heb begrepen op het moment. E. Minos.) De tranen stroomden uit de ogen van de oude vrouw over haar wangen.

"Ik zal het niet zien, maar jij wel. Dan opeens, zal Jezus komen en de Derde Wereldoorlog zal uitbreken. Het wordt een korte oorlog." (Zij zag het in de visie.)

" Alles wat ik heb gezien over oorlog is slechts kinderspel vergeleken met deze, en het zal worden afgesloten met een atoombom. De lucht wordt zo verontreinigd dat men niet eens kan ademhalen. Het zal betrekking hebben op verschillende continenten, Amerika, Japan, Australië en de rijke landen. Het water zal worden verpest (besmet?). We kunnen niet langer op de eigen bodem blijven. Het resultaat zal zijn dat alleen een overblijfsel zal blijven. Het overblijfsel van de rijke landen zal proberen te vluchten naar de arme landen, maar ze zullen net zo hard zijn voor ons als we waren voor hen.

----------

Ik geloof absoluut dat Jezus mensen visioenen en dromen geeft maar het kan ook uit hun eigen hart komen of zelfs Satan kan zich voordoen als een engel van het licht. Als het niet gebeurd dan weet ik zeker dat het niet van God was.
En dit gebeurt steeds meer in een rijk Nederland

Joop.nl

03 mei 15

Honderden basisschoolkinderen met honger in de klas

160 basisscholen melden 1100 gevallen waarbij kinderen 's ochtends uitgehongerd, met kapotte kleding en ongewassen op school komen

Dagelijks komen vele honderden kinderen met een lege maag, kapotte kleding en ongewassen op school. Dat meldt RTL Nieuws na een rondvraag bij 160 basisscholen, die in totaal 1100 schrijnende gevallen opgaven. De gevallen van verwaarlozing komen in heel Nederland voor, op dorpsscholen en scholen in achterstandswijken, in grote steden en buiten de randstad. Acht scholen zeggen zelfs meer dan twintig van deze kinderen in de klas te hebben.

De belangrijkste oorzaken van de problemen zijn volgens de scholen armoede, scheidingen en GGZ-problematiek van de ouders. De scholen zeggen het belangrijk te vinden dat er aandacht komt voor de problematiek, maar doen de meldingen alleen anoniem uit vrees voor ruzie met ouders. Daarnaast vrezen schoolbesturen voor de goede naam van de school. 55 scholen zeggen verwaarloosde kinderen zelf - in het geniep -eten, drinken en kleding te geven. Sommige leerkrachten zouden zelfs tijdelijk kinderen in huis nemen of onderbrengen in een hotel.

Jan Dirk Stokkedreef, bestuurslid van Jeugdzorg Nederland herkent de problematiek en zegt dat scholen eerder bij hulpverleners aan de bel moeten trekken:
LOEP ME MAAR aub.
quote:frida_suarez schreef op 25 september 2015 @ 12:43:

[...]

Nee hoor.

Maar wel raar dat je ruim elf jaar post zonder ooit één waarschuwing of ban en dan post je onder een andere nick precies als onder je vorige en ineens deugt dat dan niet meer.

Strange.Ik had exact hetzelde.
quote:keverpaard schreef op 25 september 2015 @ 14:41:

Bij de vluchtelingen moest ik denken aan een visioen wat een vrouw had in 1968 van Jezus (zegt ze het is natuurlijk altijd toetsen) een van de dingen die ze zei. Mensen uit arme landen zullen naar Europa stromen. (In 1968 was er nog niet zoiets als immigratie. E. Minos.) Zij zullen ook naar Scandinavië komen - en Noorwegen. Er zullen zo vele van hen komen dat de mensen beginnen met een hekel aan hen te krijgen en hard worden voor hen. Zij zullen worden behandeld als de joden voor de Tweede Wereldoorlog. Dan zal de volle maat van onze zonden zijn bereikt (ik geprotesteerd tegen de kwestie van de immigratie. wat ik niet heb begrepen op het moment. E. Minos.) De tranen stroomden uit de ogen van de oude vrouw over haar wangen.

"Ik zal het niet zien, maar jij wel. Dan opeens, zal Jezus komen en de Derde Wereldoorlog zal uitbreken. Het wordt een korte oorlog." (Zij zag het in de visie.)

" Alles wat ik heb gezien over oorlog is slechts kinderspel vergeleken met deze, en het zal worden afgesloten met een atoombom. De lucht wordt zo verontreinigd dat men niet eens kan ademhalen. Het zal betrekking hebben op verschillende continenten, Amerika, Japan, Australië en de rijke landen. Het water zal worden verpest (besmet?). We kunnen niet langer op de eigen bodem blijven. Het resultaat zal zijn dat alleen een overblijfsel zal blijven. Het overblijfsel van de rijke landen zal proberen te vluchten naar de arme landen, maar ze zullen net zo hard zijn voor ons als we waren voor hen.

----------

Ik geloof absoluut dat Jezus mensen visioenen en dromen geeft maar het kan ook uit hun eigen hart komen of zelfs Satan kan zich voordoen als een engel van het licht. Als het niet gebeurd dan weet ik zeker dat het niet van God was.Ik heb ook wel eens een visioen.

Ik zie hoe "men" neerkijkt naar Joden, Christenen én homo's en dat heeft niets te maken met het Rijke westerse land.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 25 september 2015 @ 14:58:

En dit gebeurt steeds meer in een rijk Nederland

:

U wilt hier napraten over zielige kindertjes?

Aan de hand van welk topic post je deze lap tekst?
quote:pruttel schreef op 25 september 2015 @ 15:02:

[...]

U wilt hier napraten over zielige kindertjes?

Aan de hand van welk topic post je deze lap tekst?

quote:keverpaard schreef op 25 september 2015 @ 14:41:

Bij de vluchtelingen moest ik denken aan een visioen wat een vrouw had in 1968 van Jezus (zegt ze het is natuurlijk altijd toetsen) een van de dingen die ze zei. Mensen uit arme landen zullen naar Europa stromen. (In 1968 was er nog niet zoiets als immigratie. E. Minos.) .............

.

....................................... Het overblijfsel van de rijke landen zal proberen te vluchten naar de arme landen, ........................

----------

Ik geloof absoluut dat Jezus mensen visioenen en dromen geeft maar het kan ook uit hun eigen hart komen of zelfs Satan kan zich voordoen als een engel van het licht. Als het niet gebeurd dan weet ik zeker dat het niet van God was.
LOEP ME MAAR aub.
keverpaard heeft al een ban

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven