TVOH 2015-2016
vrijdag 25 september 2015 om 21:43
vrijdag 25 september 2015 om 21:44
quote:S0LEIL schreef op 25 september 2015 @ 21:43:
[...]
Hoe kwamen we daar ook alweer aan? Pommel is ook in een trashtopic ontstaan.
Nou ja, de naam dan hè, wat jij en Itsman tijdens het trashen doen gaat ons niks aan natuurlijk het is ook best moeilijk trashen in het heetst van de strijd
[...]
Nou ja, de naam dan hè, wat jij en Itsman tijdens het trashen doen gaat ons niks aan natuurlijk het is ook best moeilijk trashen in het heetst van de strijd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 25 september 2015 om 21:45
vrijdag 25 september 2015 om 21:45
quote:S0LEIL schreef op 25 september 2015 @ 21:43:
[...]
Nou ja, de naam dan hè, wat jij en Itsman tijdens het trashen doen gaat ons niks aan natuurlijk
[...]
Nou ja, de naam dan hè, wat jij en Itsman tijdens het trashen doen gaat ons niks aan natuurlijk
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 25 september 2015 om 21:46
quote:Summerdance schreef op 25 september 2015 @ 21:45:
IK heb die kwasten in haar oren aan de gordijnen hangen!
(niet echt hè, voordat jullie denken dat ik een wanstaltige smaak heb)
IK heb die kwasten in haar oren aan de gordijnen hangen!
(niet echt hè, voordat jullie denken dat ik een wanstaltige smaak heb)
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 25 september 2015 om 21:46
quote:sannennas schreef op 25 september 2015 @ 21:45:
Beetje teveel emo tv dit. Doe maar gewoon beetje zingen.Als ze de finale haalt bestellen ze een Boeing,
Beetje teveel emo tv dit. Doe maar gewoon beetje zingen.Als ze de finale haalt bestellen ze een Boeing,
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.