Hier Kitleren we verder :D

12-09-2015 14:33 3009 berichten
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers

Uitgebreide welkomspost komt nog

Euhm, tja......

...............................

We proberen het maar nog een keer

Hier Kitleren we verder

Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Voor wie geen leven heeft:

Kitlers (deel 1)

Kitlers the sequel

Kitleren! (deel 3)

Kitler and friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)

To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)

Happy new topic!
quote:Corona67 schreef op 27 september 2015 @ 08:19:

[...]

Dan zeg je gewoon.. Geintjuhhhhh. Moet kunnen toch zuster
quote:OlympeMaxime schreef op 27 september 2015 @ 08:26:

Kia, vandaag even navragen of die intensieve controles nog nodig zijn. Er zijn soms niet zo zelfstandig nadenkende verpleegkundigen die gewoon blijven doen wat de dokter zegt tot de dokter zich herinnerd dat hij ooit die opdracht gegeven heeft. Al zou het naar om de drie uur gaan, is toch weer een uurtje winst (en maar twee keer wakker gemaakt worden als ze de ronde voor jou goed timen).De Aios heeft dat bedacht . Die heeft het van vier uur ingekort naar twee uur. Ik snap het wel waarom hoor maar maakt het niet minder vervelend... ik had mezelf ook op twee uur gezet .
Corona, lastig, die zorgen. Ook omdat je die nu waarschijnlijk juist zo graag zou willen delen met de moeder van je zoon, alleen zo jammer dat de moeder dus die KK met ZN is. Jammer dat dat onmogelijk is, het zou jullie beider zorgen waarschijnlijk zo veel kunnen verlichten als jullie dit samen hadden kunnen doen. En die wetenschap zal ook wel weer frustratie opleveren. Maargoed, wie weet wat zij allemaal van jou denkt (AL met ZN ofzo augurkenlulletje met zuignappen ik vind mezelf soms zó hilarisch, he )
quote:KiaOraHoi schreef op 27 september 2015 @ 08:29:

[...]

De Aios heeft dat bedacht . Die heeft het van vier uur ingekort naar twee uur. Ik snap het wel waarom hoor maar maakt het niet minder vervelend... ik had mezelf ook op twee uur gezet .

Ah, ja, wat moet, dat moet. Helaas pindakaas. Jammerdebammer. Het is voor een goed doel en zo. Zwaar klote natuurlijk, maar 't is niet anders.

Genoeg cliché's? Ik hoop voor je dat je gezondheidstoestand vandaag toelaat dat je wat langer mag gaan slapen vannacht
quote:OlympeMaxime schreef op 27 september 2015 @ 08:23:

BIG registratie is geloof ik al sinds 2004. Soms in discussies met artsen nog wel eens lastig, want die vinden dat wij door onze registratie veel zelfstandiger zouden moeten werken (wat wij ook vaak prima zouden vinden), maar wij mogen alle handelingen toch echt alleen in opdracht van een arts doen. In de thuiszorg mogen wij dus pas een handeling uitvoeren als er een uitvoeringsverzoek van de huisarts is. En dat is móéilijk, joh, een formulier invullen met gegevens van de client en de uit te voeren handeling . Dat mogen ze faxen, mailen, bij de client neerleggen, bij ons langsbrengen, en dan nóg kan het soms úren duren. En dan boos worden omdat wij de handeling zo laat uitgevoerd hebben. Ja, JIJ moet zorgen dat wij de opdracht binnen hebben, want wij mogen het echt niet zonder jouw opdracht. Wet, en dat soort onzin.

Al moet ik zeggen dat het in het ziekenhuis een stuk makkelijker was. Daar deden we zelfs vaak handelingen en deelden dat achteraf mee ('dok, zet effe in het dossier dat je wilde dat we dat en dat deden' ). Maar dat kan in de thuiszorg echt niet. En bij sommige dingen denk ik ook wel eens 'joh, moet dat nou?' Zelfs voor het toedienen van een klysma moeten we een uitvoeringsverzoek hebben. Maargoed, het is voor een goed doel, bescherming van client en jezelf, dus wachten we maar weer op dat papiertje

Ik dacht al langer maar dat geldt natuurlijk voor andere beroepen.

Joh zijn artsen zo vervelend .
Ja joh, als die artsen en patienten er niet waren zou mijn werk zó veel makkelijker zijn
quote:OlympeMaxime schreef op 27 september 2015 @ 08:31:

Corona, lastig, die zorgen. Ook omdat je die nu waarschijnlijk juist zo graag zou willen delen met de moeder van je zoon, alleen zo jammer dat de moeder dus die KK met ZN is. Jammer dat dat onmogelijk is, het zou jullie beider zorgen waarschijnlijk zo veel kunnen verlichten als jullie dit samen hadden kunnen doen. En die wetenschap zal ook wel weer frustratie opleveren. Maargoed, wie weet wat zij allemaal van jou denkt (AL met ZN ofzo augurkenlulletje met zuignappen ik vind mezelf soms zó hilarisch, he )

Die ga ik ook ff googlen!!

En ja, dat vindt ze ook zeker van mij

Dat valt nog mee he

Uw zoekbewerking - augurkenlulletje met zuignappen - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Uniek!
Ja inderdaad
quote:OlympeMaxime schreef op 27 september 2015 @ 08:35:

Ja joh, als die artsen en patienten er niet waren zou mijn werk zó veel makkelijker zijn
Alle reacties Link kopieren

Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
ahhhh dies liefffff

(ff wat anders dan die komkommer foto's

Voor Kia, als goedmaker voor je slechte nacht.

En voor de liefhebbers natuurlijk ook
quote:Corona67 schreef op 27 september 2015 @ 08:57:

ahhhh dies liefffff

(ff wat anders dan die komkommer foto's

Ja, dat was de schuld van Galileo hoor

Bizar ook wat je daarover tegen komt

quote:roan2013 schreef op 27 september 2015 @ 08:58:

[afbeelding]

Voor Kia, als goedmaker voor je slechte nacht.

En voor de liefhebbers natuurlijk ook Jamjamjam dankjewel .
quote:roan2013 schreef op 27 september 2015 @ 08:59:

[...]

Ja, dat was de schuld van Galileo hoor

Bizar ook wat je daarover tegen komt Das waar.. Hij begon (en jij ging er zoals altijd en zoals verwacht flink op in )
Haha, shit. Zo doorzichtig ja?
Ach, er is hier ook eens een topic geweest over het gebruik van de douchekop. Dan kun je ook niet meer douchen zonder dubbele gedachten
quote:OlympeMaxime schreef op 27 september 2015 @ 09:02:

Ach, er is hier ook eens een topic geweest over het gebruik van de douchekop. Dan kun je ook niet meer douchen zonder dubbele gedachten

En bedankt hè

(Ben nogal visueel ingesteld)
quote:roan2013 schreef op 27 september 2015 @ 09:03:

[...]

En bedankt hè

(Ben nogal visueel ingesteld)
quote:roan2013 schreef op 27 september 2015 @ 09:03:

[...]

En bedankt hè

(Ben nogal visueel ingesteld)Na dat topic had ik steeds visioenen van besprongen worden door de douchekop als ik onder de douche stond. Sta je daar te giechelen onder de douche terwijl je niet eens wat met dat ding doet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven