Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.

We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!

Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!

NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Wat vervelend HVM voor je oudste... Kunnen jullie iets doen om het voor hem iets beter te maken?

Hier gaat het nog steeds niet goed, motivatie is weg 😕 Ik blijf maar slecht keuzes maken, kan de knop niet vinden. Moet het zelf doen, dat weet ik. En in weet ook wat ik moet doen, maar het is zo lastig. Zo maar even een rondje hardlopen, dat compenseert dan nog een klein beetje...
Het is ook vreselijk pokkeweer Sneeuwwitje, dus ik begrijp je gebrek aan motivatie wel. Hopelijk hebben we straks een mooi najaar.
Dat klopt ook HVM, moet weer even wennen aan de wind, regen en eerder donker.

Wat ook 'lastig' is; mijn vriend deed ook mee en is inmiddels veel afgevallen. Hij moet nu eigenlijk niet minder afvallen (krijgt een beetje een ingevallen bekkie 😁). Dus hij is wat minder streng nu, en dan doe ik al snel mee...
Ja dat is dan idd lastig. Mijn partner wil ook al tijden een paar kilo kwijt. Maarja eten is zo lekker he? Kennelijk is het voor hem toch niet zo belangrijk. Is soms wel lastig voor mij. Gelukkig lust hij hele andere dingen dan ik, dat scheelt dan wel weer. En ik wil gewoon heel graag weer in maat 38 passen. Ik hoef nog maar een paar kilo...
Hier vanmorgen ook op de weegschaal gestaan, 76,1 wel iets meer eraf dan vorige week, maar gaat nog niet echt zoals ik zou willen. Heb op het moment echt snaai neigingen en helaas ook 2x echt aan toe gegeven. zo jammer want ging net zo goed voor de vakantie. Moet mezelf echt even een schop onder mijn kont geven.

Wil volgende week weer wat meer gaan hardlopen, en ga mezelf ook iets vaker melden hier (desnoods klets ik tegen mezelf!) maar merk dat ik echt even een stok achter de deur nodig heb.

@ hvm: netjes, wel jammer van de reden die er achter zit, maar het doel komt voor jou in zicht!

@ sneeuwwitje: die motivatie... ik snap het. Als ik jou een schop onder je kont geef, geef jij er dan een aan mij??
Dank voor de schop Smukke, hij werkt al. Dus bij deze: *schop terug* 😉
Ik ga er volgende week weer op
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Hehe, dank je sneeuwwitje, had ik nodig!

Net even braaf gaan hardlopen, en vandaag nog keurig verantwoord gegeten
Nou hier een slechte week, terwijl ik niks geks heb gedaan. Ik gooi het op de hormonen. 74,4 was het vanmorgen. Hmm.....niet zo mooi. Volgende week wordt ook niet veel beter want ik ga dit weekend naar mijn moeder om uit te rusten. Ik ga geen eten koken en geen calorieën tellen en misschien zelfs wel pizza eten We gaan het merken
Daar ben ik weer na 2 weken vakantie!

Ben dinsdag thuisgekomen, maar wilde pas vandaag wegen.. 78.6.. 2.4 kg aangekomen dus.

Heb me ook echt compleet laten gaan daar, ik kon me niet inhouden.. voelde me achteraf zo schuldig en dacht elke avond in bed; morgen is t klaar, ik kan ook gezond eten hier!

Maarja dan zat ik weer aan t ontbijt, en daar ging ik weer.. bah..

T was heel luxe hotel, we hadden halfpension, en t was echt allemaal verrukkelijk! Nouja, dat lijkt de weegschaal dus ook te zeggen.

Ben vanaf woensdag meteen weer streng bezig, hoop dat deze kilos er snel af zijn!

Verder wel heerlijk genoten hoor! Echt een heerlijke vakantie gehad
Don't look back. You're not going that way.
Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad alegria, soms moet je ook gewoon even lekker nergens op kunnen letten, zolang je daarna maar weer even oplet

Veel plezier bij je moeder hvm, hoop dat je lekker even uitrust.

Hier wat internet problemen gehad, vandaar dat ik wat te laat ben, maar heb er vrijdag ook weer op gestaan 75,8, weer niet heel veel, maar blijft in ieder geval naar beneden gaan, en de 75 is in zicht. zou wel graag willen dat het ietsje sneller ging. maar ja moet dan toch echt mezelf aan kijken.
Fijn dat je vakantie leuk was Alegria. En Smukke, iets eraf is beter dan niets eraf. Hier heb ik een slecht weekend qua eten gehad. Ben zo moe van de stress en de onzekerheid. Morgen ga ik naar het zwembad en neem weer een abonnement op aquarobics. Ik heb weer energie nodig en een grote schop onder mijn hol. Ik moet eruit en ik moet weer motivatie hebben. Bleagh, ik ben alles een beetje zat nu. Ik wil me zo graag lekker voelen en dat doe ik nu niet.
Zo ik heb mezelf een schop onder mijn hol gegeven. Abonnement is afgesloten, morgen ga ik weer sporten. Ook wel goed voor de discipline en de motivatie nu het vreetseizoen weer voor de deur staat Ik denk dat ik woensdag flink wat spierpijn zal hebben.
goed bezig hvm! abonnement geeft in ieder geval een soort van verplichting. je bent bijna bij je streefgewicht, nog even doorzetten!

(wil je ook best een schop onder je kont geven )
Wat goed HVM dat je een abonnement hebt afgesloten. Goede stok achter de deur! En van het sporten krijg je hopelijk ook meer energie!
Goed hoor hvm!

Afsluiten is al de eerste grote stap! Ik hoop dat je je na het sporten weer heerlijk voelt, en dat dat motivatie is voor vaker sporten! (scheelt je ook een pijnlijke kont door al die schoppen :P )

Ik stond net even stiekem op de weegschaal, en er is vanaf vrijdag al 2 af! Halleluja, weg met die vakantiekilo's.. Ben ook ongesteld geworden, dus zal toen ook wel een hoop vocht bij hebben gezeten wat er nu af is

Maar ook dit is een goede motivatie om weer keihard verder te gaan.
He Alegria, dat is fijn! Dat scheelt.

Dames, bedankt voor jullie schoppen, ik heb het weer overleefd. En het voelt goed. Hopelijk morgen ook nog steeds

De vaste drill instructrice was er niet, dus ik mocht er even inkomen. Nog wel oude bekenden gezien dus dat was wel leuk.

Ik had het de laatste tijd elke keer koud en last van koude voeten. En dan heb ik zo de neiging om onder een dekentje op de bank te gaan zitten en te snaaien. En terwijl ik snaai denk ik; Ja maar dat leuke jurkje dan wat je besteld hebt. En nog voor de gedachte gedacht is, vreet ik er nog een koekje achteraan. Echt waardeloos die herfst. Nou toen ik dat doorhad heb ik dus heel snel het abonnement geregeld. Het moet afgelopen zijn. Ik wil niet volgend voorjaar 15 kilo moeten afvallen, ik moet nu die laatste kwijt.
Laat maar! 74,8 vanmorgen

Zucht....gewoon doorgaan
75,6 weer iets naar beneden, maar schiet zo nog steeds niet op... eraf is eraf, maar ja daar is nu ook alles mee gezegd. Komt ook een beetje omdat de datum van mijn bezoekje aan mijn vriend is uitgesteld. heb nog geen nieuwe datum, en merk dat dit mij niet echt helpt. Aan de andere kant wel blij, want hij is serieus aan het overwegen om naar Nederland te verhuizen, dus dat is dan wel weer heel leuk. Maar mis mijn directe datum waar ik iets mee kan.

Bleh, gewoon stug doorgaan idd!
Smukke, ik zet wel een datum voor je.

Wat dacht je van voor 1 november 73 kilo? Dan zit je nog in oktober en heb je nog 29 dagen vanaf nu.

Succes!

Leuk trouwens dat hij naar Nederland wil komen, alhoewel Denemarken ook prachtig is
Wat balen hvm! Maar je bent wel op de goede weg met sporten, dat moet je toch uiteindelijk ook terug gaan zien op de weegschaal! Volhouden hoor!

Eraf is inderdaad eraf smukke, maar als t zo langzaam gaat wordt het er niet leuker en makkelijker op.

En wat ontzettend jammer dat het bezoekje met je vriend is uitgesteld zeg, het is inderdaad fijn als je een datum hebt om naar uit te kijken. Wel heel erg leuk dat hij overweegt om hierheen te komen, als dat allemaal zeker wordt dan is dat al dat wachten wel waard!

Hier goede resultaten gelukkig. Alle vakantiekilo's zijn er in 1 week weer vanaf, +100 gram extra. Echt heel erg blij!

Vanmorgen was het 76,1
Top Alegria! Fijn hoor.
Goed bezig Alegria!!

@hvm, Denemarken is inderdaad een schitterend land, en zou er heel graag willen wonen! helaas heb ik nog te maken met een ex, die het recht heeft om zijn kind te zien. Dus helaas is het geen optie voor mij om daar heen te gaan. 1 november, klinkt goed, ik doe mee!
Hmmm, hier werd ik helemaal niet blij van de weegschaal vanochtend. Ik snap er helemaal niets van. Dacht: zal nu wel weer dichtbij de 66 zitten. Maar ik was ineens 68 😞 Had echt het gevoel dat het weer beter ging, dat de boel weer wat strakker aan het worden was en ik heb ook veel bewogen deze week...

Vanmiddag hardgelopen en dat ging super lekker, daar ben ik dan wel weer blij mee 😊

@ Allegria: wat goed dat je vakantiekilo's al weer kwijt bent!

@ Smukke: spannende ontwikkelingen rondom de eventuele verhuizing van je vriend!

@ HVM: irritant he die discussie in je hoofd 😐 Ik voer die discussie ook zo vaak, word er soms helemaal gek van! Echt super dat je een abonnement hebt afgesloten, had je nog spierpijn erna?

Ik ga vanavond lekker met de benen omhoog op de bank, zal morgen wel spierpijn hebben want had behoorlijk doorgelopen (volgende week een wedstrijdje, dan wil ik wel een leuke tijd lopen😉).
wat vervelend sneeuwwitje. Maar bedenk dat een gewicht toch wel eens wat rare schommelingen kan hebben. Als je het idee hebt dat het goed gaat met eten en bewegen dan zal je dat uiteindelijk toch wel zien op de weegschaal, en als dat niet deze week is dan misschien wel volgende week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven