Hier Kitleren we verder :D

12-09-2015 14:33 3009 berichten
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers

Uitgebreide welkomspost komt nog

Euhm, tja......

...............................

We proberen het maar nog een keer

Hier Kitleren we verder

Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Voor wie geen leven heeft:

Kitlers (deel 1)

Kitlers the sequel

Kitleren! (deel 3)

Kitler and friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)

To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)

Happy new topic!
Gelukkig, vind soms nog wel lastig, d t of dt op het eind van woord. Terwijl ik Nerderlandse ben. Soms denk ik wat maakt het nou uit wat er achter staat, als je het maar kan lezen. Als je praat dan hoor je toch ook niet of het eindigd op d t of dt? En nee geen autocorrectie, dat heb ik er afgesodemieterd. Werd ik knettergek van. Kijk na mijn schooltijd zei ik, zo en nou de hele bliksemse boel zo snel mogelijk weer vergeten. Dat is nu echt verleden tijd
quote:Kensi schreef op 01 oktober 2015 @ 14:06:

Gelukkig, vind soms nog wel lastig, d t of dt op het eind van woord. Terwijl ik Nerderlandse ben. Soms denk ik wat maakt het nou uit wat er achter staat, als je het maar kan lezen. Als je praat dan hoor je toch ook niet of het eindigd op d t of dt? En nee geen autocorrectie, dat heb ik er afgesodemieterd. Werd ik knettergek van. Kijk na mijn schooltijd zei ik, zo en nou de hele bliksemse boel zo snel mogelijk weer vergeten. Dat is nu echt verleden tijd

Ik vind het ook lastig hoor. Zit meestal mijn zinnen te smurfen. Soms google ik het ook wel. Die dt foutjes vind ik helemaal niet zo erg, dat zijn maar schoonheidsfoutjes in mijn ogen. Maar fouten als 'schreiven' in plaats van 'schrijven' vind ik dan wel weer akelig.

Maar goed, ik ben geen Nederlandse en ik maak ook zat fouten in de taal. Maar ik ben wel de laatste die er iemand op mag af branden.
Fuck de paashaas!! Max, wat vreselijk dat dit gebeurt, word hier echt van en zit hardop te vleuken

Waarom in godsnaam moet iets wat al impact genoeg heeft nóg heftiger gemaakt worden door een stel niet nadenkende domme dozen?

Is mij helaas ook gebeurd. Volgens de plaatselijke domme doos heb ik uitzaaiingen in m'n longen. Wtf?!?! Is gewoon kanker niet smeuïg genoeg?!

Lieverd, ik hoop echt dat je snel weer opduikt, we kunnen je hier niet missen hoor
Haaaai Kensi!
quote:roan2013 schreef op 01 oktober 2015 @ 11:15:

Gdsamme Max, wat een rotwijf! Alles voor de sappige roddel blijkbaar?

Echt heel naar voor je dochter

En voor jou ook een dikke

Jeukende vingers krijg je hier toch van. Onbegrijpelijk sommige mensen...Zullen we? Ik word hier zó nijdig van!!
haaaai Proffeltje!
quote:Kensi schreef op 01 oktober 2015 @ 13:44:

Nou, ik begreep dat hier een taalpolitie rondbanjerdt
Met DT? AAAAAAAHHHH

quote:ikeaverslaafde schreef op 01 oktober 2015 @ 15:26:

[afbeelding] waar is die straat?
quote:Grobbekuiken schreef op 01 oktober 2015 @ 15:31:

[...]

waar is die straat? In de Dislexi Dysleksi Dislecti in de straat met de moeilijke naam.
Ook leuk: https://www.youtube.com/watch?v=RBmp0Owmhh0
Alle reacties Link kopieren
Jee char, dat klinkt als iets lekker, niet dus.

Succes

Max, wat kunnen mensen verhalen toch aandikken hé, en wat kunnen ze de meest vreemde verhalen de wereld in helpen.

En wat vreselijk voor je dochter.

Ik hoop dat je hier weer eens terugkomt.

Kia wat shit dat je nog steeds niet thuis bent. Dat het maar snel weer de goeie kant op mag gaan voor je.

En welkom alle nieuwerds
quote:ikeaverslaafde schreef op 01 oktober 2015 @ 15:33:

[...]

In de Dislexi Dysleksi Dislecti in de straat met de moeilijke naam.
quote:ikeaverslaafde schreef op 01 oktober 2015 @ 15:26:

[afbeelding] *grijpt 2 hele grote emmers en zwengelt maps aan*
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:Grobbekuiken schreef op 01 oktober 2015 @ 14:47:

[...]

Zullen we? Ik word hier zó nijdig van!!

Yup!

Ook voor jou
quote:ikeaverslaafde schreef op 01 oktober 2015 @ 15:33:

[...]

In de Dislexi Dysleksi Dislecti in de straat met de moeilijke naam.Ik word er acuut dylseksies van.
Waarom heb je na klussen meer werk als ervoor? Nu is alles lekker fris wit, staat de woonkamerdeur in de grondverf blijkt dat de keuken kanariegeel is (man heeft altijd binnen gerookt ook voor mijn tijd). Dat was me nou nog nooit opgevallen. Dit betekent dat ik nu de onzalige klus heb om alle frontjes te gaan reinigen,schuren,gronden en aflakken. Ik ga John Williams maar even bellen denk ik.

Over John Williams en Help mijn man is klusser gesproken: Die vrouwen in dat programma moeten niet zo piepen. Als vrouw kan je ontzettend veel zelf! Ik verbaas me erover wat een metamorfose ik in 2 dagen al voor elkaar krijg (gipswand vervangen en schilderwerk) dus dat lui op de bank blijven toekijken hoe je man er een pleuriszooi van maakt daar is geen excuus voor tenzij je letterlijk wat aan je handjes mankeert.

@Charlie succes met de laxeertroep. 3 liter? Holy shyte!!!!
Ik snap die vrouwen ook niet hoor. Wij zijn dan net verhuist of nouja in juli. Maar dit huis was ook een soepzootje. En man kan ook niet alles alleen doen. Ik heb laatst de bijkeuken en keuken aangepakt. Heb nog nooit een verfkwast in mijn handen gehad. Het ging allemaal niet zo snel, maar zo moeilijk is het allemaal niet.

Ik kijk ook altijd vol verwondering naar dat programma. Kom dan van je luie reet en laat het niet zover komen. Je kan zelf ook wat doen.
Lol whats the bra wondering?
quote:ikeaverslaafde schreef op 01 oktober 2015 @ 16:00:

[afbeelding]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven