Entertainment alle pijlers

More Moredyke

18-11-2014 20:04 3234 berichten
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 09:15:

Goede tijden Slechte tijden

Rukkie krijgt haar tweede kind

Vraag mij af wat Aysen vindt

Ja ook deze is van Ploert

Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert

Lotte, 22 09 2015

Goede tijden, slechte tijden

Zeger spoort echt van geen kant

Rikki blijft zwaar irritant

Laura heeft getongd met Jef

Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef

charlottew88

Goede tijden slechte tijden

Ook Biejanka zijn wij zat

Bombardeer haar maar snel plat

En dat enge mens Sjanien

Kan ik ook niet laaaaanger zien

charlottew88

06-03-2015, 11:08

Maksiem die wil graag van bil

Met Aysen’s broer hij heet Adril

Rukkie zei wat raar, wat gek

Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
verba volant, scripta manent.
Ik ben rond 2000 gaan kijken. Daarvóór zag ik een enkele keer een aflevering, Isa Hoes met raar haar o.a.
quote:SoMiDi schreef op 02 oktober 2015 @ 08:02:

Ik kijk dus ook vanaf het allereerste uur dat Goeden tijden slechte tijden begon en had ook een single cd van ze

Ik zelfs een gehele CD

En ik droeg ook van die gillende Dito Dito-truien, omdat Mirjam die in de serie droeg:

En Arnie droeg van die polotruien, volgens mij ook van Dito Dito, en daar had ik er ook eentje van.

Verder ben ik oprecht blij dat Laura niet dood is.

Ik vind het leuk, die oudgedienden.

En ik moet bekennen dat ik Thijs echt heel leuk vind.

Sorry, kan het niet helpen.
Die van vanavond is wel geinig.

Anton tot zijn ellebogen in de afvoerpijp vol met geknede ontbijtkoek.

.
quote:Lotte35 schreef op 02 oktober 2015 @ 11:03:

[...]

quote:Miss-Colorado schreef op 02 oktober 2015 @ 17:47:

Wel waar.
WaddisserleukaanThijs?
Ik vind hem vermakelijk en ik vind dat hij een aangenaam hoofd heeft om naar te kijken.
Zo, die zijn snel thuis!
quote:Lotte35 schreef op 02 oktober 2015 @ 11:03:

[...]

Ik zelfs een gehele CD

En ik droeg ook van die gillende Dito Dito-truien, omdat Mirjam die in de serie droeg:

[afbeelding]

En Arnie droeg van die polotruien, volgens mij ook van Dito Dito, en daar had ik er ook eentje van.

Verder ben ik oprecht blij dat Laura niet dood is.

Ik vind het leuk, die oudgedienden.

Sorry, kan het niet helpen.

Had je ook een cactus in je haar? En een foto van Peter Kelder?

Ja, Laura en Jef zijn leuk!

Ja die had ik ook!
Leuk, die oude personages, ik ben vanaf seizoen 2 gaan kijken. Daarna ook een hele lange tijd niet gekeken en nu kijk ik weer een paar jaar met mijn vrouw mee. Ik kon eerst Sjors en Charlie nooit uit elkaar halen.
Anton is lekker aan het klussen...
quote:minnimouse schreef op 02 oktober 2015 @ 20:16:

[afbeelding][afbeelding]

Ja die had ik ook!

Ja, dat is inderdaad de CD die ik ook heb!

Nummer 7 was mijn favoriet, van Stan (oftewel Paul Groot).

En nee, ik had geen cactus in mijn haar, maar ik was wel idolaat van Peter Kelder.

Ik heb zelfs een handtekening van hem.

Een vriendin van me mocht een keer figureren (in dat opvanghuis van Daniël was dat), en heeft die handtekening toen voor mij gevraagd.

Ik vind het nog altijd heel erg dat Antonie Kamerling er niet meer is.

Ben nog moed aan het verzamelen om die documentaire van gisteren te gaan kijken.

Na het lezen van het boek van Isa Hoes ben ik ook weken van 't pad geweest.
De documentaire was mooi hoor, Lotte

Hoe heette dat opvanghuis ook alweer? Was dat De Kelder of Huize Koossie?
Volgens mij gewoon het JOC dacht ik.

Wat veel ukkies en zwangeren ineens, hebben ze over vijf jaar een nieuwe cast met twintigers nodig soms?
quote:Miss-Colorado schreef op 02 oktober 2015 @ 20:27:

Anton is lekker aan het klussen... Snap niet dat hij niet op z'n minst een snuitje heeft gekocht bij de Hubo. Ik ga al over mijn nek als mijn hond een vette scheet laat.
Ik keek het ook vanaf het begin, ik was toen 7 jaar. Weten jullie nog dat het ooit om 7 uur begon? Dat is toen naar 8 uur gezet zodat er minder kinderen gingen kijken. Mijn moeder heeft toen mijn bedtijd verhoogd naar half 9.

En op vrijdag kwam na GTST vrouwenvleugel en ik vond het beginnummer (nog 1 keer) zo mooi dat ik op vrijdag dat ook mocht zien tot het programma zelf begon.

Ik had die cd ook, vind hem ook erg leuk! Ow en van leuke mannen in GTST vond ik Edwin toch echt wel de aller aller leukste, die mag van mij wel weer op magische weer tot leven komen.
quote:MarianneDavids schreef op 02 oktober 2015 @ 20:49:

[...]

Snap niet dat hij niet op z'n minst een snuitje heeft gekocht bij de Hubo. Ik ga al over mijn nek als mijn hond een vette scheet laat.Ruikt die man dat uberhaupt dan? Hij kijkt namelijk alsof er een chronische stinkend wolkje onder zijn neus hangt. Dat hele riool rook hij niet eens.
Hahahhaa Lotte leuk toch zo'n trui

Ik had ook posters op mijn kamer van Peter en Arnie en 1 hele cast foto. Ergens daarnaast hing Johnny Depp

Later kwam daar natuurlijk nog het singeltje van Ademnooooooooooodddd Linda, Roos en Yessica.

Nou Dokter bibber was even handige harry vanavond! Plannetje mislukt voor miss piggy.

Wiet en Anna zijn weer een stel alsof er niets is gebeurd (even tussendoor gewipwapt met Zegert) moet kunnen!
quote:Gravinnetje schreef op 02 oktober 2015 @ 20:57:

[...]

Ruikt die man dat uberhaupt dan? Hij kijkt namelijk alsof er een chronische stinkend wolkje onder zijn neus hangt. Dat hele riool rook hij niet eens.
quote:minnimouse schreef op 02 oktober 2015 @ 20:39:

De documentaire was mooi hoor, Lotte

Ik ga het ook zeker kijken.

Ik doe maar geen mascara op
Ik kijk vanaf 1997, was toen 11 jaar. Eerst mocht ik alleen het eerste stuk zien, want mijn ouders vonden half 9 te laat voor me. . "Want jij hebt nu eenmaal veel slaap nodig". Dat was wel zo, maar wat maakt dat kwartiertje nu uit? Na een paar weken zeuren mocht ik het toch helemaal kijken.

Toen ik in groep 8 zat, besefte ik ineens wat ik al allemaal gemist had. Toen zag ik in de TV gids dat er oude seizoenen herhaald werden op TV 10. Die wilde ik ook zien, maar het werd 's nachts uitgezonden. Mijn ouders wilden het niet opnemen, want ik was er teveel mee bezig, vonden ze. Na een paar keer stiekem gekeken te hebben, viel het mijn ouders op dat ik zo moe was overdag. Toen heb ik het maar verteld. Ze vonden het wel dom, maar moesten ook een beetje lachen. Dus ze gingen het alsnog opnemen. Helaas stopten die herhalingen toen ik net een maand keek.

Dat is heel lang blijven kriebelen. Tot de DVD-boxen uitkwamen. Ik heb seizoen 1 t/m 9 en kijk ze nog regelmatig. Die tijd vond ik toch het leukst. Nu kijk ik maar af en toe meer.

Ik heb ook handtekeningen van Linda, Roos en Jessica (was bij hun afscheidsconcert) en van Arthur en Govert. Vind het wel leuk dat Linda terug is.
quote:Lotte35 schreef op 02 oktober 2015 @ 20:06:

Ik vind hem vermakelijk en ik vind dat hij een aangenaam hoofd heeft om naar te kijken.Ik ben dit niet van je gewend Lotte
quote:yolo8 schreef op 04 oktober 2015 @ 13:44:

Ik ben dit niet van je gewend LotteHet gaat wel weer over, trust me

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven