Entertainment alle pijlers

TVOH 2015-2016

25-09-2015 19:45 3186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Here we go again! Kijk mee en sluit hier gezellig aan.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Miss-Pippilotta schreef op 02 oktober 2015 @ 22:35:

[...]

Nee.. Nooit gezien. Ik vond zijn stem en maniertjes altijd zo irritant overkomen, maar in de voice zag ik dat hij op veel momenten wel grappig is. En lief/oprecht.https://www.youtube.com/watch?v=NmINdpN1-c0

https://www.youtube.com/watch?v=hyKR4OQDsvE

Improviseren kan hij ook verrassend goed trouwens.
Voor alle Ilse fans, ze is nu bij Humberto
quote:Stormkraft schreef op 02 oktober 2015 @ 22:35:

Was gezellig Ladies,

tot volgende week!

Gaat er nog iemand door naar K3?

Tot volgende week!

En veel sterkte morgen
Only dead fish go with the flow.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 02 oktober 2015 @ 22:35:

[...]

A. Denk je dat je hier een antwoord op krijgt?

B. Het antwoord weten we al, toch?Ah, dus toch, ik dacht het al.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 02 oktober 2015 @ 22:35:

[...]

A. Denk je dat je hier een antwoord op krijgt?

B. Het antwoord weten we al, toch?ik ben er ook bang voor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Haha, ik zie Bassie en Adriaan.. Ik weet niet meer wie het waar zei, maar inderdaad: Adriaan is Bassie geworden. Heel verwarrend enzow. En jammer dat Humberto "goeienafund" zegt 😒
quote:Enn schreef op 02 oktober 2015 @ 22:30:

[...]

Nou in de vorige "Voices" was hij rete irritant met momenten.

Nu heeft die Blonde uit de Achterhoek de beurt overgenomen.Soms irritant misschien, door zijn stem soms (wat mij betreft) en commentaar waarvan je af en toe denkt: waar gaat dat naartoe (heeeel verhaal). Maar met soms ook wel écht grappige opmerkingen richting de andere coaches.. Leuke humor soms.
Tot de volgende keer!

Ik denk dat ik Triple D oversla morgen.
quote:coolpack2 schreef op 02 oktober 2015 @ 22:38:

Haha, ik zie Bassie en Adriaan.. Ik weet niet meer wie het waar zei, maar inderdaad: Adriaan is Bassie geworden. Heel verwarrend enzow. En jammer dat Humberto "goeienafund" zegt 😒Humberto mag wat mij betreft samen met Ali naar logopedie. Hij zegt wel meer dingen verkeerd.
Humberto is wèl een leuke man, vind ik!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:steph schreef op 02 oktober 2015 @ 22:35:

Anouk gaat volgende week lekker bitchy zijn.Ja, op die uitspraak zaten we vorige week de hele aflevering te wachten omdat dat fragment in het voorstukje zat 😆
Het kindje van Brace...... wat een koppie, wat een ogen....
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:coolpack2 schreef op 02 oktober 2015 @ 22:38:

Haha, ik zie Bassie en Adriaan.. Ik weet niet meer wie het waar zei, maar inderdaad: Adriaan is Bassie geworden. Heel verwarrend enzow. Inderdaad. Bijzonder.
Oh de stemmen kloppen nog wel 😄
quote:coolpack2 schreef op 02 oktober 2015 @ 22:41:

[...]

Ja, op die uitspraak zaten we vorige week de hele aflevering te wachten omdat dat fragment in het voorstukje zat 😆Dus dat gebeurt helemaal op het einde...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 02 oktober 2015 @ 22:40:

Humberto is wèl een leuke man, vind ik! Ik heb er helemaal niks mee.

[...]

Nu heeft die Blonde uit de Achterhoek de beurt overgenomen.

Ali is een goeie vent, heb ik al eerder een topic over geopend. Toen hij dat liedje voor zijn kinderen zong in DWDD. Hij kijkt met zijn hart. Hij voelt. Ieder jurylid zit daar met een gedachte, "ik ga voor zo'n soort stem of voor die soort muzikaliteit". Ali herkent vooral originele sounds valt me op, mensen die anders zijn. En soms komen die verrassend goed uit de hoek in de liveshows. Omdat ze anders zijn ^^.

Ik snap het trashgehalte van deze show ook nooit zo goed, het is toch veel leuker om de positieve kanten te zien, de mensen die echt goed zijn (en dat zijn er veel)? Anders kunnen we net zo goed Idols weer terug brengen op tv, met het afzeikgedeelte van de jury (Henk-Jan Smits).
Het is wel een beetje een enorm jankprogramma geworden he...... de vinkengriep. Als er maar een zielug verhaal is, of een meaui verhaal, of gewoon een verhaal.. dan mag je. Met je pakje zakdoekjes.

En Anouk vind ik stom. maar lang niet zo stom als Sanne, die vind ik écht stom. En Marco ook.

Eigenlijk ben ik gewoon voor aliB, die is het minst stom. Ofzo.
Dus.

[...]

Nu heeft die Blonde uit de Achterhoek de beurt overgenomen.Sanne Hans ( die blonde) komt uit Dedemsvaart, da's geen Achterhoek. Ze is ( net nog, bijna Drenthe) een Tukker.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Wat mensen niet moeten vergeten is dat artiesten (in dit geval zangers/zangeressen) vaak emotionele mensen zijn.

En dat hebben ze nodig bij het zingen van een lied.

Omdat wij kijkers het anders niet "voelen".

Dus.
Niet mee eens. Het programma drááit op de jankverhalen deze twee afleveringen. Ik kan me niet herinneren dat er zoveel huillies waren de andere seizoenen.
Dus.
Wat is er mis met huilen?
quote:tattou schreef op 02 oktober 2015 @ 23:15:

[...]

Hij kijkt met zijn hart. Hij voelt.

Dat is het denk ik..

Veel mensen in dat wereldje zijn zo nep.
quote:boro_ schreef op 02 oktober 2015 @ 23:24:

Niet mee eens. Het programma drááit op de jankverhalen deze twee afleveringen. Ik kan me niet herinneren dat er zoveel huillies waren de andere seizoenen.Eens, het is een beetje té. Ik denk dat het is overgenomen van de Engelse versie, daar doen ze dat al jaren.
Ik vind het met meer programma's: wordt steeds minder echt en steeds Amerikaanser.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven