Stoute schoenen aantrekken?

16-09-2008 10:54 207 berichten
Lieve forumbezoekers,

Inmiddels is mijn relatie met m'n huidige ex twee maanden uit. Op dit moment heb ik alles weer op de rit. Vaste baan, leuk appartement en ik heb veel aan m'n vrienden op het moment.

In een gekke bui heb ik me vorige week aangemeld bij de dating site Relatieplanet. Nu ben ik een week aan het mailen / smsen met RJ. Hij komt over als een hele leuke man.

Nu gaan we vanavond voor de eerste keer bellen en ik krijg al de kriebels als ik er aan denk. Hij gaf ook aan dat hij het leuk vind, maar ook eng.

Vind het ook vreemd dat ik op het moment vrolijk word van iemand die ik nog nooit heb gezien, behalve op een foto dan....

Hebben jullie hier ervaring in? En dan met name: Hoe ging het eerste telefonische gesprek, en hoe ging de eerste date?

Misschien dat ik dan minder zenuwen heb....Brrr...Spannend.
Alle reacties Link kopieren
Hi piekerien,

Dat zou toch wel heeel erg zijn he...

Goed idee..ik zal mijn berichtjes straks ook verwijderen!

hoor graag van je..

groetjes,summergirl
...
anoniem_6459539699668 wijzigde dit bericht op 24-09-2008 10:51
Reden: privacy
% gewijzigd
Hi piekerien!

Poeh hee...haha, gelukkig maar, zou wat zijn he! Wat super zeg, het klinkt echt heel leuk allemaal, geniet ervan! Heb je weer een vervolgdate staan? Leuke spannende periode is dit he. Aan andere kant word ik er ook altijd erg onzeker van, herken je dat?

Nou,geniet van het gevoel he! Probeer niet te veel te analyseren/piekeren,komt allemaal goed!

Liefs,summergirl
Hoi Summergirl,

Ging er bij jou ook niet even het 1 en ander door je hoofd? Bij mij wel. Toen je vertelde dat hij 2 kids heeft viel er wel een last van m'n schouders...Ik dacht: "het zal toch niet", haha

We hebben nog geen vervolgafspraak gepland, maar ik verwacht wel dat dit deze week nog gaat gebeuren. Het is een hele leuke tijd, maar ik heb ook te maken met de onzekerheid waar je het over hebt. Hij heeft ook aangegeven rustig aan te willen doen, maar het voelt goed tussen ons, en ik vind hem de moeite waard om dit heeeeeeeel rustig op te laten bloeien...

Mijn hart heeft ie stiekem al gewonnen...En zijn hart ga ik winnen. Sinds gisteren zijn we weer een klein stapje verder....

En jij? Hoeveel dates heb jij al achter de rug met je date?

Jou gevoel is voor mij in iedergeval erg herkenbaar!
Graag wil ik nog even iets aan jullie voorleggen...

Inmiddels heb ik 3 dates gehad in 4 dagen tijd (!)

Zaterdag is hij langs geweest, dinsdag en gisterenavond. Hij belde me gisterenavond om te vragen of hij weer bij me langs mocht komen.

Even voor de duidelijkheid: We hebben dinsdagavond heel even gezoend. Dit voelde voor mij erg goed ( hij kon zijn gevoel niet plaatsen). Gisteren kwam hij langs en meteen was het weer gezellig. Deze man maakt echt iets in me los.

Wat is nu het probleem zou je denken. Momenteel zit hij in een fase van zijn leven, waarin hij niet lekker in z'n vel zit.De scheiding, zijn exvrouw die hem heeft bedrogen met een ander. Het vertrouwen om naar z'n gevoel te luisteren is hij kwijt. Kortom, hij heeft nogal wat onafgeronde zaken.

Op de één of andere manier vind ik het absoluut niet erg om er met hem over te praten. Als je ouder word, heb je nu eenmaal meer bagage bij je. Hij is 36 en ik ben 28.

We kunnen hier ook uren over praten. Nu is het geval dat ik meer voor hem ga voelen. Ik begin echt kriebels voor hem te ontwikkelen en vind hem een heerlijke, mooie, lieve, eerlijke man.

Hij geeft ook aan dat hij mij helemaal leuk, aardig, lief en mooi vind. Alleen weet hij niet wat hij er mee aan moet. Ik krijg het idee dat hij heel verstandelijk bezig is. Als hij naar mij kijkt dan is het net te lang. Hij raakt me aan op m'n been als hij iets zegt. Hij zoekt me iedere keer op en praat dan de oren van m'n hoofd.

Ik klik met hem op zoveel vlakken. We hebben zoveel overeenkomsten.

Alleen zit hij zo met zichzelf in de knoop. Aangezien hij m'n hart gewonnen heeft, vind ik het erg moeilijk om m'n gevoelens weg te stoppen.

Gisterenavond heb ik hem ook gezegd dat ik even op vriendschappelijke voet met hem verder wil, aangezien hij het één en ander niet toelaat qua gevoel.

Wat ik me afvraag is: Verliefdheid kun je toch niet sturen? Dat overkomt je toch? Of kan het zo zijn dat hij dit nu echt niet toe kan laten ivm het niet lekker in z'n vel zitten...

Wat moet ik hier nu mee...vind het echt moeilijk. Ik meen echt dat dit de eerste man is die ik tegenkom, waar ik echt verliefde gevoelens voor heb...Alleen kan ik er niks mee...

x een verdrietige piekerien
anoniem_6459539699668 wijzigde dit bericht op 25-09-2008 13:24
Reden: aanvulling
% gewijzigd
up up up
Hoi piekerien,

Ik zou even een weekje iets afstand van hem nemen, ook al vind je hem superleuk en lief. Je geeft hem de kans om na te denken/voelen wat hij wil en het geeft jou even de gelegenheid na te denken en of tot rust te komen.

Je schiet er niets mee op als jij hopeloos verliefd raakt/ bent en hij je uiteindelijk afwijst omdat hij er nu niet rijp voor is.
Hi Piekerien,

Zo, weer even tijd om te reageren...jemig, jullie hebben elkaar echt al vaak gezien..! Ter vergelijking, ik hbe mijn date nu 2 keer gezien in 4 weken tijd bijna! Maar dat kwam ook door de omstandigheden (reizen voor werk, en we hebben allebei druk sociaal leven en wonen eindje bij elkaar vandaan).

Vind het heel goed van je Piekerien, dat je hebt aangegeven het even wat rustiger aan te willen doen. Dit gaat erg snel, als je het mij vraagt eigenlijk te snel...iets wat goed voelt dat komt toch vanzelf wel, het lijkt ook ergens wel alsof het voor hem een soort van vlucht is. Ik denk echt wel dat hij je leuk vindt hoor, maar zo goed kennen jullie elkaar niet.Denk ook dat hij verder niet echt nadenkt erover, maar zijn eerste gevoel/instinct volgt en niet verder over de consequenties na heeft gedacht zeg maar. Dan kan je het beter wat rustiger aan doen, ook voor jezelf zeg maar, zodat je niet straks je ziel en zaligheid hebt gegeven en hij het ineens heel benauwd krijgt.

Probeer er dus even iets meer afstand van te nemen, dan kan je het ook allemaal wat nuchterder bekijken zeg maar. Het is lastig hoor,zeker als hij erop aanstuurt je zo vaak te willen zien.hij geeft eigenlijk dubbele signalen af.

Mannen..pff!!

Groetjes, summergirl
Hoi hoi,

Dankjewel voor jullie reacties,

@summergirl36: Wat een gedoe he? Ik kan me goed voorstellen dat dit alles je ook onzeker maakt. Wij vrouwen zijn dan ook heel goed in alles over analyseren, haha.

Ik snap je wel m.b.t. het online zijn op sites, maar niets terughoren. Mannen zijn daar mijn inziens een stuk gelatener in op de één of andere manier. Denk echter niet dat je je daar al te veel zorgen over moet maken. Jij kijkt ook op de site, toch? Toevallig heb ik precies hetzelfde met mijn date.

Het kan voor ons vrouwen vrij frustrerend zijn af en toe *diepe zucht*

Om even terug te komen op je reactie n.a.v. mijn bericht: als ik rationeel nadenk, dan weet ik het allemaal wel. Alleen ben ik in zo'n korte tijd, zo betrokken geraakt in zijn verhaal. Het is echt vrij heftig. En doordat hij zo open en eerlijk is, word ik alleen maar gekker op hem, wetende dat het op dit moment nergens toe leidt.

Het zal moeilijk zijn om even afstand van hem te nemen, maar diep van binnen weet ik dat dit wel beter is voor ons allebei op het moment...

Ik weet van mezelf dat ik de moeite waard ben, waarom ziet hij dat dan niet...bah, jakkes en nog veel meer wat er door m'n hoofd spookt....

Uiteraard wens ik jou ook heel veel succes in je dating relaas. Misschien leuk om hier met elkaar te kletsen...Zo kunnen we de "sores" lekker van ons afschrijven :-)
Hoi Piekeren ( oude lotgenoot)

Dit is wel weer een andere situatie.

Ik hoop voor je dat het goed gaat komen en hij inziet dat je de moeite waard bent!

Veel succes de aankomende tijd.
Hoi Nieuwe,

Dankjewel voor je lieve berichtje. Hoe gaat het nog met jou? Ik wil update horen :-)

Ja, echt balen dat ik dit nu weer aan m'n fiets heb hangen. Moet even kijken hoe ik dit weer op ga lossen...Toch maar even afstand nemen denk ik...Hoe rot ik het ook vind...

x
Piekerien, wat leuk dat je weer lekker aan het daten bent! Alleen jammer dat het meteen zulke complicaties heeft. Denk idd dat dat afstand nemen heel verstandig is, en wie weet als hij weer wat lekkerder in zijn vel zit dat het dan wel helemaal goed komt!
Ik geloof dat ik in eenzelfde soort schuitje zit als jij Piekerien.

Afgelopen weekend op een sportweekend een superleuke vent ontmoet. Het klikte onwijs, we hebben ontzettend veel gelachen en volgens mij was er echt electriciteit in de luncht op sommige momenten. Niks gebeurd, maar bij het afscheid nemen wel een dikke omhelzing waarna hij mijn gezicht vastpakte en een kus op mijn mond plantte. Ik was nogal verbijsterd en aangezien mijn vrienden op mij wachtte op weg te gaan kon ik nog net de woorden 'het was ook superleuk jouw te ontmoeten' alvorens ik naar de auto racete.

Afgelopen week veel ge-emaild, en gegrapt hoe ik maar niet in slaap kon vallen zonder zijn gesnurk (we sliepen in dezelfde ruimte, in de trainigshal) en hoe we naar Cornwall moesten verhuizen omdat het zo'n geweldig weekend was geweest.

hartstikke luek natuurlijk, al dat geflirt, en ik moet zeggen ik zou ook niets liever willen dan de trein pakken en op z'n stoep staan om hem in de armen te vliegen. Natuurlijk is de zaak niet geheel ongecompliceerd, en betreft het dus een (leuke) vent die nog in een scheiding ligt, en 2 dochters heeft uit dat huwelijk, 9 en 11 jaar, wat hem zo rond de eind 30 begin 40 plaatst (ben zelf 28). Op zich is leeftijd heel niet zo'n probleem, maar of ie nou echt al "emotionally available" is betwijfel ik.

Zucht, ik heb wel vlinders elke keer als ik aan hem denk. Ik ga maar eens voorstellen dat we binnenkort eens moeten afspreken om bij te kletsen met een drankje erbij ofzo. (hij woont trouwens ook niet echt naast de deur).
Hi Piekerien,

Ja, goed plan, het is soms wel lekker he,om het van je af te schrijven, dat lucht toch ergens op! Want wij vrouwen kunnen me toch piekeren he,ongelofelijk!

Lukt het jou een beetje,Piekerien,om wat afstand te houden? Lastig hoor,maar uiteindelijk wel het beste, iemand moet gewoon 100% voor je gaan.

Londongirl..herkenbaar verhaal! Wat vindt jij ervan dat hij kids heeft? Is wel ineens heftig he?

Groetjes,summergirl
quote:piekerien schreef op 25 september 2008 @ 15:08:

Hoi Nieuwe,

Dankjewel voor je lieve berichtje. Hoe gaat het nog met jou? Ik wil update horen :-)

Ja, echt balen dat ik dit nu weer aan m'n fiets heb hangen. Moet even kijken hoe ik dit weer op ga lossen...Toch maar even afstand nemen denk ik...Hoe rot ik het ook vind...

x

Hoi Piekeren

Ja, bij mij nog steeds chaos in mijn hoofd : ))

Alles heeft zijn tijd nodig, ik vraag me alleen steeds meer af hoe lang nog. Twijfels zijn er nog steeds over ex. Scharrel is niks, daar moet ik nog even netjes een punt achter zetten. Maar het is van zijn kant ook radiostilte dus misschien, kan ik me die moeite besparen.

Maarre hou ons op de hoogte hoe dit af gaat lopen.

Ik ben wel erg benieuwd.

mannen *zucht*
Hallo allemaal,

hoe is het piekerien? Lukt het een beetje om afstand te nemen?

En Summergirl, hoe gaa het bij jou?

Zucht, ik heb het echt te pakken hoor. We hebben de hele week ge-emaild, en ok even aan de telefoon gesproken. Vrijdagochtend ben ik van mijn fiets gereden door een auto (niets ernstig gelukkig). s middags had ik dit in mijn facebook profiel gezet. Een half uurtje later belde hij op, helemaal bezorgd. even gekletst. Gisteavnd op de facebook chat begon hij tegen me te praten. Dit was rond half 7. Vervolgens de hele avond to half 2 's nachts zitten chatten. Zijn dochters waren bij hem en hij liet ze foto's van mij zien op mijn facebook profiel, en en vervolgens heb ik ook nog even met 1 van z'n dochters gekletst. Apart, maar wel leuk.

Pff, er was heel wat geflirt, tenminste als je het mij vraagt, en af en toe een flinke dubbele bodem. Niets concreets afgesproken helaas...wel gezegd tegen hem dat er een stuk chocola bij mij thuis voor hem lag als hij eens in de buurt is, en daar zou hij mij aan houden. Tja, wat moet ik daar nu mee.

Summergirl, jij vroeg wat ik er van vond dat hij kinderen had. Ik heb altijd gedavht dat ik dat niet echt cool zou vinden, en alhoewel de sitiatie niet ideaal is stoort het me helemaal niet en likt het me juist leuk om ze te ontmoeten. Hij is echt erg gek met z'n dochters.

PDfff, ik loop alweer veels te ver voor op de dingen. Maar ik vond hem zo leuk. Misschien moet ik maar echt voorstellen dat we wat gaan drinken binnenkort.
sorry, niet relevante info..
Hi,

Piekerien: hoe gaat het met je? heb je hem nog gezien/gesproken?ben benieuwd!

Londongirl: klinkt spannend.zijn dochters zijn wat ouder denk ik, dat scheelt wellicht iets. leuk dat hij ze er bij betrekt in elk geval,positief! zou zeggen,geniet er gewoon van! en rustig aan geeft helemaal niet,komt allemaal wel op zijn tijd!

dat laatste probeer ik ook..heb wel inmiddels alweer nieuwe date staan voor volgende week.

slaap lekker straks allemaal!

groetjes,summergirl
Summergirl, zijn dochters zijn 9 en 11. Ik vond het inderdaad positief dat ie ze mijn foto's had laten zien en dat ik zelfs even gekletst hebt met 1 van hun.

het probleem is dat ik dus niet echt veel weet van zijn situatie, en dus ook niet weet hoe ver hij het proces zit. Wat ik weet is dat de scheiding bijna zo goed als rond is, waar hij erg naar uitkijkt. Ook dat zijn ex hun dochters mee naar Dublin neemt en dat hij daar natuurlijk erg verdrietig om is.

Maar verder wete ik dus niet veel. Als dit ergens heen zou leiden zou ik dan de 'rebound girl' zijn. Of misschien houdt hij het allemaal een beetje af omdat hij nog zoveel op een rijtje moet zetten.

Who knows who knows
Zucht, ik lijk wel een 16jarige verliefde tiener. Toen ik op de middelbare school zat ben ik wel eens zo verliefd gweest op ene klasgenootje dat ik superverdrietig was als het weekend was, en zo blij als een kind als het weer maandagochtend was.

Nu blijf ik maar naar mijn email kijken om te zien of ie al gereageerd heeft, en maakt mijn hart een sprongetje als ik dan weer een berichtje heb ontvangen.

Van het weekend beloofde ik hem chocola of een biertje als ie eens in de buurt zou zijn (ik weet het, lekker vaag) en hij zou mij eraan houden. Vandaag vroeg hij of het ook bier EN chocola mocht zijn of dat dat een beetje teveel was gevraagd. Dus ik geantwoord dat ik over mijn hart zou strijken en hem zowel een biertje als chocola zou geven. Gelijk gevraagd wanneer ik hem kon verwachten of dat ik maar hem toe moest komen?

En nu maar hopen dat ie het niet als een grapje afdoet. Waarom kan ik nietgewoon zeggen tegen hem: "hee, ik vind je leuk en wil je weer zien. Nee, niet bang zijn, dit is geen huwelijksaanzoek dus je hoeft niet keihard weg te rennen, ik wil je gewoon beter leren kennen". Maar stel je voor dat ik het bij het verkeerde eind heb en dit voor hem alleen maar leuk ge-email is etc. maar meer niet? Of dat ie me gewoon helemaal niet serieus neemt? Argh...

*klikt voor de tigste keer msn aan om te kijken of ze alweer een mailtje terug heeft ontvangen*
sorry, het lijkt erop dat ik het topic een beetje overneem, maa rik kan het niet laten.

Als alles goed is komt ie zaterdag mijn kant op :-) Nu dus niet vergeten bier en chocola in te slaan, hehe.

Jippie :-D
Hoi lieverds,

Sorry dat ik nu pas reageer. Aangezien ik nog geen internet in m'n appartement heb, ben ik nu pas in de gelegenheid te reageren. Als het goed is heb ik voor het einde van deze week internet, joehoe!

Wat een verhalen allemaal. Ik moet wel even bijlezen zometeen, haha.

Het is wat met die verliefdheid....@summergirl: Leuk dat je hier ook van je af komt schrijven. Vind het zo fijn om gelijkgestemden te spreken. Verder is die gedachte met betrekking tot het hele datingsite verhaal ook door m'n hoofd geschoten. Ik heb hem dit ook op de man af gevraagd en hij zegt er klaar voor te zijn, maar hij is zo tegenstrijdig in z'n uitspraken. Hoe staat het nu bij jou? Heb je nog iets gehoord?

We hebben nu al ruim 2 weken dagelijks contact door middel van SMS en telefoon. Hij stort z'n volledige hart bij me uit en we kletsen honderduit. Hij is ook erg geinteresseerd in mijn verhalen, dus het is niet dat hij enkel met me praat om z'n ellende bij me neer te leggen.

Afgelopen zaterdag zijn we de hele dag gaan wandelen en zondag zijn we gaan uiteten....Vanavond komt hij weer eten.

Het is zo bizar. Zaterdagnacht is hij blijven slapen onder het motto: Handjes boven de dekens, maar dit is helaas niet gelukt. Niet all de way gegaan, maar wel gezoend en veel gefriemeld...jullie kennen het wel...

De dag erna heb ik hem gevraagd wat hij er nu zelf van vind. Hij geeft aan dat hij zeker gevoelens heeft, maar dat hij ze op het moment niet kan plaatsen. Wat ik wel helder heb, is het feit dat hij niet met me speelt. Daar durf ik m'n hand voor in het vuur te steken.

Afstand van elkaar nemen hebben we dus nog niet gedaan. Ik heb de bal volledig bij hem laten liggen, maar hij is degene die me continue opzoekt en belt.

We hebben het ook over gevoelens en ik voel en merk aan hem dat er iets is, maar wat dat iets is, moeten we nog uitzoeken.

Voor mij erg frustrerend, aangezien ik gevoelens voor hem heb gekregen die al vrij diep gaan. Pfff ingewikkeld gedoe.

Diep in m'n hart weet ik dat ik even afstand zou moeten nemen, maar ik ben zo enorm begaan met deze man.

Hij is zo lief, attent, mooi en een echte vent. Echt iemand waar ik voor zou willen gaan.

Had hij dit ook maar....
Hoi Piekerien, leuk weer een update van je te lezen.

liefde is inderdaad ingewikkeld, pfff. je zegt dat je de bal even bij hem laat liggen. Kijk je wel uit dat dat dit niet de geheel verkeerde kant opgaat? Ik geloof je wanneer je zegt dat hij niet met je speelt, maar er zijn nog altijd 2 mensen in deze situatie, en niet alleen hij. Jij hebt ook je 'rechten' in deze 'relatie' die aan het ontwikkelen is. Ik vin dhet moeilijk onder woorden te brengen wat ik bedoel, maar ik hoop dat je het een beetje begrijpt. Hij zal misschien geen misbruik maken van de situatie, in ieder geval niet bewust, maar dat betekent niet dat het alleen maar op zijn voorwaarden gaat.

Sorry als dit een beetje negatief klinkt, maar ik zou waarschijnlijk hetzelfde als jij reageren, en wat ik nu tegen jou zeg is wat een vriendin precies tegen mij zou zeggen.. Als hij er nog niet uit is of hij 100% voor je kan gaan, is het misschien toch beter om even afstand te nemen, vor jullie allebei, zodat als jullie allebei besloten hebben dat jullie er voor willen gaan, het ook evht een gelijkwaardige relatie is.

ik hoop dat het allemaal gaat lopen zoals je hoopt piekerien. Geniet van je avond :-)

groetjes, Londongirl.
Hi.

Zo, Londongirl,das spannend zeg,dat hij zaterdag langskomt! Komt hij overdag of s avonds? Zou wel beetje uitkijken (zegt moeder de gans..hihi) meteen eerste date thuis afspreken doe ik eigenlijk nooit.Ben altijd beetje bang dat ik de man dan het idee geef dat er meer gaat gebeuren,spreek dan liever eerst "neutraal" terrein af als het gezellig is kan hij nog altijd mee naar huis..;-)

Maar goed,het zal allemaal wel loslopen, gewoon van genieten,maar probeer ook een beetje voorzichtig te zijn, zodat je niet gekwetst wordt zeg maar. Verder,gewoon genieten ervan zou ik zeggen! "Spreek" je hem nog veel op de mail en msn?

Piekerien, wat spannend zeg...en joh, wat zoenen en friemelen,heerlijk toch..ben stiekem wel een beetje jaloers,haha! Verder dan 3 zoenen ben ik nog niet hoor(maar ja,ook nog maar paar dates gehad natuurlijk).

Vind het ook goed van je dat je zo op de man af aan hem vraagt wat hij nu voelt en waarom hij op RP staat enzo..weet niet of ik dat zo snel zal durven/doen zeg maar.Maar zo te horen hebben jullie al heel veel contact en best diepe gesprekken gehad.En hij is het hele weekend al bij je geweest.Gaat best snel,leuk hoor! Maar ook wel heel dubbel, omdat hij aangeeft in de war te zijn zeg maar. Ben het wel beetje met Londongirl eens..het gaat ook om wat JIJ wil en niet alleen om zijn gevoelens. Zou wel klein beetje proberen om wat afstand te houden,al is dat erg lastig als je iemand echt leuk vindt, zo te horen begin je al behoorlijk wat gevoelens te ontwikkelen. En eigenlijk wil je dan niets liever dan bij iemand zijn. Het is ook wel dubbel,hij is ook erg graag bij jou blijkbaar.

Je moet er natuurlijk ook gewoon lekker van genieten, het kan goed zijn dat hij gewoon beetje moet wennen aan het idee zo snel weer iemand te ontmoeten waar hij heftige gevoelens voor heeft. Probeer hem die tijd/ruimte te gunnen om dat te laten doordringen,ook al staat hij bij wijze van spreken elke avond voor je deur, ook lekker je eigen ding blijven doen.

Komt allemaal goed! Ben benieuwd, waarschijnlijk heb je nu een romantisch avondje!

Met mijn date gaat het goed..nog steeds slowly, maar we hebben dus wel een date staan komend weekend..spannend..heb het erg druk gehad afgelopen dagen en weekend,minder tijd gehad om te mailen,merk dat hij nu ineens meer uit zichzelf contact zoekt,grappig is dat he! T is inmiddels denk ik alweer paar weken geleden dat ik hem gezien heb,dus wel weer spannend...net of we weer voor het eerst afspreken...brrr

gr,summergirl
Hoi allemaal,

hoe was gisteravond Piekerien, heb je ene leuke avond gehad? Ben benieuwd :-)

Summergirl, wat betreft het feit dat ie naar mijn huis komt, daar zit ik niet over in. we kennen elkaar via de karate organisatie, en daar zit nogal een grote sociale controle bij. Maar hij komt me in eerste instantie alleen oppikken voordat we naar de pub gaan om te lunchen. En hij komt even een fiets afdroppen die ik mag gebruiken. Hbe namelijk vrijdagochtend een ongeluk gehad en mijn fiets staat nu bij de fietsenmaker. Aangezien ik nogal afhankelijk van een fiets ben en het een tijdje kan duren voordat mijn fiets gemaakt is bood hij zijn fiets aan om te gebruiken. Harstikek lief natuurlijk. Bovendien, als hij de fiets komt, brengen, moet ie hem ook weer op komen halen natuurlijk

Leuk vooruitzicht voor jou ook Summergirl. Ik hoop dat je date aankomend weekend weer gezellig zal zijn :-)

groetjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven