Miskraam??
woensdag 7 oktober 2015 om 15:10
Beste dames,
Drie weken geleden had ik mijn eisprong. Ik heb die week om de dag gevreeën.
Een week geleden had ik ongesteld moeten worden, echter is dit niet gebeurd.
Zondag heb ik getest en verscheen er een hééél licht streepje op de test.
Vandaar dat ik besloot aankomend weekend nogmaals te testen.
Maar vanmorgen verloor ik wat bloed. Ook had ik last van menstruatiekrampen.
Deze menstruatiekrampen hielden ongeveer 2 uurtjes aan en vervolgens zwakte dit af, meer neigend naar een 'zeurend' gevoel in mijn buik. Ook valt het bloedverlies wel mee. Het is voornamelijk licht bruin bloed, met hier en daar een klein beetje rood. Sorry voor de details. Zijn er dames die dit zelfde hebben meegemaakt? Is dit een beginnende miskraam?
Drie weken geleden had ik mijn eisprong. Ik heb die week om de dag gevreeën.
Een week geleden had ik ongesteld moeten worden, echter is dit niet gebeurd.
Zondag heb ik getest en verscheen er een hééél licht streepje op de test.
Vandaar dat ik besloot aankomend weekend nogmaals te testen.
Maar vanmorgen verloor ik wat bloed. Ook had ik last van menstruatiekrampen.
Deze menstruatiekrampen hielden ongeveer 2 uurtjes aan en vervolgens zwakte dit af, meer neigend naar een 'zeurend' gevoel in mijn buik. Ook valt het bloedverlies wel mee. Het is voornamelijk licht bruin bloed, met hier en daar een klein beetje rood. Sorry voor de details. Zijn er dames die dit zelfde hebben meegemaakt? Is dit een beginnende miskraam?
woensdag 7 oktober 2015 om 15:26
quote:bianca-xx schreef op 07 oktober 2015 @ 15:16:
Ik ben net naar het toilet gegaan en verloor een paar druppels helder rood bloed
Helder rood ís meestal geen goed teken, sorry.
Ik hoop op het beste voor je, sterkte .
Ik ben net naar het toilet gegaan en verloor een paar druppels helder rood bloed
Helder rood ís meestal geen goed teken, sorry.
Ik hoop op het beste voor je, sterkte .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 7 oktober 2015 om 15:33
woensdag 7 oktober 2015 om 15:40
quote:lizzy75 schreef op 07 oktober 2015 @ 15:33:
Helder rood is meestal geen goed teken.
Omdat je getest hebt en een streepje hebt gezien is het gevoelsmatig misschien wel anders, maar als je het heel nuchter bekijkt dan ben je eigenlijk een week later dan normaal ongesteld geworden. Ben je wel vaker onregelmatig of juist helemaal niet?
Nee, ik ben altijd stipt op tijd ongesteld.
Gevoelsmatig is het niet per se anders eerlijk gezegd, ik zie het ook eerder als een menstruatie.
Het is alleen frustrerend dat het na zo lang eindelijk 'gelukt' is en waarschijnlijk meteen al uitdraait op een miskraam.
Helder rood is meestal geen goed teken.
Omdat je getest hebt en een streepje hebt gezien is het gevoelsmatig misschien wel anders, maar als je het heel nuchter bekijkt dan ben je eigenlijk een week later dan normaal ongesteld geworden. Ben je wel vaker onregelmatig of juist helemaal niet?
Nee, ik ben altijd stipt op tijd ongesteld.
Gevoelsmatig is het niet per se anders eerlijk gezegd, ik zie het ook eerder als een menstruatie.
Het is alleen frustrerend dat het na zo lang eindelijk 'gelukt' is en waarschijnlijk meteen al uitdraait op een miskraam.
woensdag 7 oktober 2015 om 15:41
woensdag 7 oktober 2015 om 15:42
Helderrood bloed hoeft niet altijd wat te zeggen. Ik heb een miskraam gehad dat begon met bruin bloed en eindigde met helderrood bloed. Tijdens mijn zwangerschap heb ik de eerste drie maanden daarentegen ook heel veel bloed verloren. Zoveel bloed dat ik meerdere onderzoeken heb gehad omdat de doktoren ook het vruchtje niet goed zagen zitten en aangaven dat er bij zoveel bloed in hun ogen geen zwangerschap tot stand kon komen. Tot flauwvallen en het verlies van stolsels aan toe. Zelfs de bloeduitslagen waren twijfelachtig.Toch ligt ons kleine mannetje van vier maanden nu boven te slapen. 
Het is afwachten en het kan nog alle kanten op. Helaas zijn krampen vaak een slecht teken. Helemaal in combinatie met bloed.
Bel anders even de verloskundige. Het is nu nog te vroeg om er wat van te zeggen maar wellicht kan zij je wat meer informatie geven. Sterkte met wachten.
Het is afwachten en het kan nog alle kanten op. Helaas zijn krampen vaak een slecht teken. Helemaal in combinatie met bloed.
Bel anders even de verloskundige. Het is nu nog te vroeg om er wat van te zeggen maar wellicht kan zij je wat meer informatie geven. Sterkte met wachten.
woensdag 7 oktober 2015 om 15:49
Helderrood bloed in combinatie met krampen is over het algemeen geen goed teken. Helaas zit er niets anders op dan afwachten, een echo nu laat nog niets zien en al zou je iets zien blijft het zo dat het beide kanten op kan gaan vandaar dat een verloskundige ook zal aanraden af te wachten. Al je blijft twijfelen kun je over een week bijvoorbeeld nog eens een test doen, dan moet het streepje inmiddels duidelijker zijn geworden als de zwangerschap doorzet. Zo niet of geen streepje was dit waarschijnlijk een vroege miskraam.
Sterkte met afwachten.
Sterkte met afwachten.
woensdag 7 oktober 2015 om 16:05
Helderrood bloed betekent niets anders dan dat er nu een bloeding aan de gang is. Dat kan te maken hebben met een miskraam, maar kan ook andere oorzaken hebben, zoals een gesprongen adertje in de baarmoedermond. Bij dat laatste horen geen krampen. Bruin bloed is bloed dat al een tijdje aanwezig was en nu naar buiten komt.
woensdag 7 oktober 2015 om 19:56
Helaas begin augustus, met 7 wkn, zelf een miskraam gehad. Ik had veel last van stolsels bloed en dat was voor mij ook echt wel het teken dat het geen verlate menstruatie was. Bij het eerste contact met VK destijds vertelde zij mij dat bloedverlies niet direct foute boel hoeft te zijn (icm stolsels dus een ander verhaal) .. Sterkte!
woensdag 7 oktober 2015 om 22:24
woensdag 7 oktober 2015 om 22:27
quote:bianca-xx schreef op 07 oktober 2015 @ 22:24:
[...]
Momenteel heeft het bloeden echt doorgezet. In de douche verloor ik ook wat stolsels leek het. Heb overigens geen buikkrampen meer.Dan vrees ik voor je dat je een miskraam doormaakt. Sterkte
[...]
Momenteel heeft het bloeden echt doorgezet. In de douche verloor ik ook wat stolsels leek het. Heb overigens geen buikkrampen meer.Dan vrees ik voor je dat je een miskraam doormaakt. Sterkte
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow