Napraattopic deel 38
donderdag 8 oktober 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 oktober 2015 om 13:42
quote:Grobbekuiken schreef op 09 oktober 2015 @ 11:58:
Er klopt geen drol van dat mod gedoe.
Tijdje geleden krijgt Sauce een ban omdat ze een niet meelezende ex van iemand Klap*** met zuignappen noemt. In een post net voor die van haar noemde ik diezelfde ex een pleuris wijf en gebeurt er helemaal niks. Heb dat zelfs nog gemeld in het mod topic, maar dat werd gegumd wegens off topic.
Totale willekeur en/of alleen nav stafjes.
Erg vreemd allemaal Jij wil eigenlijk ook een ban..
Er klopt geen drol van dat mod gedoe.
Tijdje geleden krijgt Sauce een ban omdat ze een niet meelezende ex van iemand Klap*** met zuignappen noemt. In een post net voor die van haar noemde ik diezelfde ex een pleuris wijf en gebeurt er helemaal niks. Heb dat zelfs nog gemeld in het mod topic, maar dat werd gegumd wegens off topic.
Totale willekeur en/of alleen nav stafjes.
Erg vreemd allemaal Jij wil eigenlijk ook een ban..
vrijdag 9 oktober 2015 om 14:32
quote:barbaracartland schreef op 09 oktober 2015 @ 10:25:
Wow. Ik heb een officiële waarschuwing. Toch wel het gevoel dat ik er een beetje bijhoor, nu.
Maar ook een beetje merkwaardig, want ik zou 'op de man' gespeeld hebben, maar de enige mensen die ik beledigde waren Hilda uit Oranje en mijzelf. Terwijl daar boven en daar onder ik en andere deelnemers van allerlei zaken beticht worden. Soms denk ik dat ik ook maar moet gaan staffen. Heel soms.
Gefeliciteerd!
Ik had laatst mijn allereerste ooit, na bijna twaalf jaar.
Want ook ik had op de man gespeeld bij de meest irritante forummer op dit forum ooit.
Zuigkracht orkaan heeft die vrouw. Met deze en met haar vorige nick.
Zij mocht rustig doorzuigen, ik kreeg een waarschuwing.
Ach, het is weer eens wat anders.
Wow. Ik heb een officiële waarschuwing. Toch wel het gevoel dat ik er een beetje bijhoor, nu.
Maar ook een beetje merkwaardig, want ik zou 'op de man' gespeeld hebben, maar de enige mensen die ik beledigde waren Hilda uit Oranje en mijzelf. Terwijl daar boven en daar onder ik en andere deelnemers van allerlei zaken beticht worden. Soms denk ik dat ik ook maar moet gaan staffen. Heel soms.
Gefeliciteerd!
Want ook ik had op de man gespeeld bij de meest irritante forummer op dit forum ooit.
Ach, het is weer eens wat anders.
vrijdag 9 oktober 2015 om 14:33
quote:Eleonora-1 schreef op 09 oktober 2015 @ 14:32:
[...]
Gefeliciteerd!
Ach, het is weer eens wat anders.Waarom weet ik als nieuweling meteen wie je bedoelt...
[...]
Gefeliciteerd!
Ach, het is weer eens wat anders.Waarom weet ik als nieuweling meteen wie je bedoelt...
vrijdag 9 oktober 2015 om 14:34
vrijdag 9 oktober 2015 om 14:36
quote:-RoseRed- schreef op 09 oktober 2015 @ 14:34:
[...]
Oh, dit is weer een nieuw topic, ik vond het vorige al grappig, griep en zwanger worden.
Dit gaat het vervolg worden van zwangervaneenprinsesje. ( die ondertussen heerlijk aan het moederen is, hoop ik)Ze ís de weg een beetje kwijt. Ze begint te schelden, beetje sneu.
[...]
Oh, dit is weer een nieuw topic, ik vond het vorige al grappig, griep en zwanger worden.
Dit gaat het vervolg worden van zwangervaneenprinsesje. ( die ondertussen heerlijk aan het moederen is, hoop ik)Ze ís de weg een beetje kwijt. Ze begint te schelden, beetje sneu.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 9 oktober 2015 om 14:46
Zo, ik ben terug van gesprek met een financieel adviseur, een bijna vond ik vooraf maar wat is het nuttig geweest en wat deed deze man het goed, gesprekstechnisch.
Er zat iemand bij die in opleiding is en dat zorgde voor nòg meer uitleg.
Huiswerk meegekregen, ik moet nog wachten op een aantal zaken in de familie en dan begin volgend jaar maar eens knopen doorhakken.
En dan schijnt de zon ook nog eens lekker.
Oh en gevulde kipfilet, rijst en broccoli
Er zat iemand bij die in opleiding is en dat zorgde voor nòg meer uitleg.
Huiswerk meegekregen, ik moet nog wachten op een aantal zaken in de familie en dan begin volgend jaar maar eens knopen doorhakken.
En dan schijnt de zon ook nog eens lekker.
Oh en gevulde kipfilet, rijst en broccoli
Je bent zelf een theepot
vrijdag 9 oktober 2015 om 14:49
Gisteren kort iets gelezen hier.
Als dit spam is dan vraag de mod maar of ze het weg wil halen. Ik heb geen tijd meer.
Als die Kärcher over mij gaat? Nou, ik kan PB ontvangen. Dat is er nog niet geweest.
Wel het gele tasje. Met dank voor de support. Prettig weekeinde en ik ga er morgen van genieten.
Jullie ook een fijn zonnig weekeinde! (De andere vraag is vervallen, want ik weet al wat ik wilde weten.)
Groet! (Ik doe verder niets met berichten en zo voorts.)
Als dit spam is dan vraag de mod maar of ze het weg wil halen. Ik heb geen tijd meer.
Als die Kärcher over mij gaat? Nou, ik kan PB ontvangen. Dat is er nog niet geweest.
Wel het gele tasje. Met dank voor de support. Prettig weekeinde en ik ga er morgen van genieten.
Jullie ook een fijn zonnig weekeinde! (De andere vraag is vervallen, want ik weet al wat ik wilde weten.)
Groet! (Ik doe verder niets met berichten en zo voorts.)
vrijdag 9 oktober 2015 om 14:50
quote:SuzanneSuus schreef op 09 oktober 2015 @ 14:47:
[...]
Nu al last van haar hormonen?
Voorse zwangerschapshormonen?
Staat ze onder behandeling, ik volg er helemaal niets van..
En dat elke keer verplicht nummertje moet een partner ook een keer opbreken, als er eentje staat te zwaaien met een staafje je moet nu.. ja nu.........
[...]
Nu al last van haar hormonen?
Voorse zwangerschapshormonen?
Staat ze onder behandeling, ik volg er helemaal niets van..
En dat elke keer verplicht nummertje moet een partner ook een keer opbreken, als er eentje staat te zwaaien met een staafje je moet nu.. ja nu.........
vrijdag 9 oktober 2015 om 14:56
quote:Kia-Ora schreef op 09 oktober 2015 @ 14:47:
Suus hoe heeft je dochter het gehad?Heel leuk! Kon ook niet anders met het programma. Heel,divers, oost en west + oud en nieuw combi, keuzemogelijkheden en leuk gastgezin. Daarvan mocht (moest?) ze elke avond met hun telefoon ff naar mij bellen.
Suus hoe heeft je dochter het gehad?Heel leuk! Kon ook niet anders met het programma. Heel,divers, oost en west + oud en nieuw combi, keuzemogelijkheden en leuk gastgezin. Daarvan mocht (moest?) ze elke avond met hun telefoon ff naar mij bellen.
Je bent zelf een theepot
vrijdag 9 oktober 2015 om 14:57
quote:Pumps_italiaans schreef op 09 oktober 2015 @ 14:49:
Gisteren kort iets gelezen hier. Ik vroeg elders waar iemand weet waar een scene uit meiden van de herengracht was.
Zelf vond ik deze site. Misschien wel leuk om te bekijken. Niet bedoeld als spam, maar elders beginnen ze te zeuren.
http://www.dhresource.com ... g-new-arrival-fashion.jpg EDIT: site heet fashionnette en er kan gekozen worden voor avondtasjes en zo.
Jullie ook een fijn zonnig weekeinde!
Maar weet een van jullie waar de muur met antieke avondtasjes (of toch actueel te koop) is. Dan zou dat fijn vinden om te weten.
Ik bekijk het meeste maar 1/2 of 1/4 of meestal minder. Is gewoon te veel.
Groet! (Ik doe verder niets met berichten en zo voorts.)He Pump, waarom schreef je nou van de week hier iets van 'maar ik mag hier niet komen'?
Gisteren kort iets gelezen hier. Ik vroeg elders waar iemand weet waar een scene uit meiden van de herengracht was.
Zelf vond ik deze site. Misschien wel leuk om te bekijken. Niet bedoeld als spam, maar elders beginnen ze te zeuren.
http://www.dhresource.com ... g-new-arrival-fashion.jpg EDIT: site heet fashionnette en er kan gekozen worden voor avondtasjes en zo.
Jullie ook een fijn zonnig weekeinde!
Maar weet een van jullie waar de muur met antieke avondtasjes (of toch actueel te koop) is. Dan zou dat fijn vinden om te weten.
Ik bekijk het meeste maar 1/2 of 1/4 of meestal minder. Is gewoon te veel.
Groet! (Ik doe verder niets met berichten en zo voorts.)He Pump, waarom schreef je nou van de week hier iets van 'maar ik mag hier niet komen'?
Je bent zelf een theepot
vrijdag 9 oktober 2015 om 14:59