Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Alle reacties Link kopieren
Siebje is cute!!
Het is echt een popje.

Had niet gedacht dat ik een kat weer zo leuk kon vinden. Beestje maakt me zo blij.
Wat een schatje, Sher! (moet nog even wennen aan je nieuwe nick, en ik weet niet hoe hem af te korten. Ga je geen mama noemen in ieder geval )
quote:MadameHooch schreef op 09 oktober 2015 @ 20:22:

Wat een schatje, Sher! (moet nog even wennen aan je nieuwe nick, en ik weet niet hoe hem af te korten. Ga je geen mama noemen in ieder geval )

Sher is ook goed hoor.

Ik zat trouwens op jou te wachten. Ik wil je heeeeeeeel erg bedanken voor de tip over white noise. Ik slaap stukken beter. Echt, dankjewel! Ik was de wanhoop nabij.
quote:MamaEmeritus schreef op 09 oktober 2015 @ 20:25:

[...]

Sher is ook goed hoor.

Ik zat trouwens op jou te wachten. Ik wil je heeeeeeeel erg bedanken voor de tip over white noise. Ik slaap stukken beter. Echt, dankjewel! Ik was de wanhoop nabij.Wat goed om te horen!! Gebrek aan slaap is killing. Fijn dat je wat aan mijn tip had. Ik wist het ook maar toevallig door die patient destijds hoor, die met dat geluid lag te slapen.
quote:MadameHooch schreef op 09 oktober 2015 @ 20:27:

[...]

Wat goed om te horen!! Gebrek aan slaap is killing. Fijn dat je wat aan mijn tip had. Ik wist het ook maar toevallig door die patient destijds hoor, die met dat geluid lag te slapen.Heb echt lopen zoeken naar oplossingen. Zo stom dat ik dit nooit heb gevonden. Huisarts wou me oxazepam voorschrijven, maar daar houd ik zelf niet van.
quote:MamaEmeritus schreef op 09 oktober 2015 @ 19:55:

[afbeelding]

Vandaag zonder spalkjes.

Gaat echt goed. Maar we zijn er nog lang nog niet. Het is vooral 1 pootje wat krom is.

[afbeelding]

Wasmachine is ook errug interessant.Wat een scheetje
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
He he, eindelijk bij gelezen.

Happy new topic! Al is deze felicitatie een beetje aan de late kant

Wat is Sieb een poepie

Ik ben ook echt een kattenmens

Mijn nick is ook naar mijn kat vernoemd en niet naar de beroemde Mister.
Help ik zit vast in kitlers, ik mag niet meer naar forum pagina.

Zo nog maar weer proberen
Kitlers zijn vasthoudend
Ben ik weer! Na een goed potje gejank ben ik al sniffend naar dansles gereden en dat was hartstikke leuk! Soms moet het emmertje even leeg en dan ziet de wereld er weer heel andere uit. En de stiefkids zitten lekker aan mijn vanmiddag gebakken appeltaart en zelfs de katten zijn gestopt met sproeien en vechten. Voor nu dan he! Shar wat een leuke poezel!
Als ik ooit deze laat anonimiseren dan plak ik de 100 redenen waarom Kirk beter is dan Picard
Lekker soms he, een potje janken. Even naar het diepe en alles lekker gaan maar dan heb je wel weer de frisse wind om door te gaan.

Ja lieve poezel hé. Ik ben zo blij met hem. Beestjes om me heen maken me zo gelukkig. Het zijn die kleine dingetjes die ze doen.

Ik hoop niet dat jij ooit weer moet anonimiseren. Dat gedoe met Grump ging echt over mijn hart. Verschrikkelijk dat het hier soms net een schoolplein is.
Ja dat gezeik was ik inderdaad wel een beetje zat op een gegeven moment het blijft me verbazen dat mensen zo reageren. Ook op deze account merkte ik het verschil tussen toen ik nog het captain Kirk plaatje had en weer herkenbaar een grumpycat nam. Ah well.

En ja potje janken kan heel erg opluchten. Gelukkig had ik van mezelf al door net dat het aan het escaleren was. Dus ben lekker even naar boven gegaan en gaan liggen. En zoals Corona al zei heb ik op een niet verwijtende manier mijn gevoel geuit.

Het gaat me allemaal niet in de koude kleren zitten met mijn vader. Ik droom nog steeds de wazigste dingen. De ene keer over hem, de andere keer is mijn man de sjaak en weer een andere keer droom ik dat ik helemaal uit mijn tent flip op het psychotische af. Om vervolgens weer doodnormaal wakker te worden (nou ja normaal.....relatief dan he )

Trouwens door jullie cavia verhalen wil ik er ook een maar dat lijkt me met de poezels niet handig. Bovendien was ik vroeger enorm allergisch voor ratjes en vrees ik dat het wellicht voor alle knagers geldt.
Zo, he he. Vorig topic gelezen, hier samenvatting van mijn bijleeswerk. Nu hier maar aan de bak

Ik heb de samenvatting geschreven terwijl ik al een paar pagina’s bijgelezen had. Een deel heb ik geschreven tijdens het lezen. Kan zijn dat ik wat vergeetn

@Mel

Goed dat je een stap genomen heb voor een gesprek!!!

@Grobbie

Ach wat lief van Grobzoon Een mooi cadeau ook!

Jullie (straf)abc’tjes zijn grappig

@MH

Ik denk dat je met vlag en wimpel geslaagd ben voor je 200 relevante posts

Die wasmachine tips

Verder, wat klote dat je even dat gevoel kwijt bent van zorgeloos forummen (het is nooit helemaal zorgeloos, maar je snapt wat ik bedoel). Ik snap gewoon niet dat mensen zo ondoordacht zijn.

En ik lees nu zowaar dat meelezert excuses aangeboden heeft en hoe!! Ik vind dat je ballen heb meelezerT Ik vind het je sieren, fijn dat er zulke mensen nog bestaan

@Charly

Wat fijn dat het onderzoek niks opleverde! Heeft het drinken van het vieze spul toch nut gehad

@jij-die-weet-wie-ik-bedoel

Ahhhh, gossie! Was is Sieb cute! Ik wil ook weer een kitten

Vet mosterd? Maar wat is er met het plaatje? Ik snap het niet? Niet weg gaan hoor!

RoseRed! Welkom

Was jij ook een meelezer?

Fijne vakantie Mel!! We gaan jou ook missen Maar je hebt die vakantie echt even nodig. Geniet ervan!

Aristo! Tuurlijk mag je mee komen kletsen? Wat vind je leuk qua plaatjes? Sinds wanneer ben je meelezert?
O ja en Miss Bean wederom welkom terug!
speciaal voor Kensi omdat 666 zo'n leuk getal is

Satanklaas
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Als je een cavia wil, neem er dan wel asjeblieft twee cavia's. Het zijn groepsdieren en zijn dood ongelukkig wanneer ze solidair leven.

En je hebt er ook niet meer werk van. Zoveel werk is eentje extra niet.

Je mag hier wel knuffelen om te testen of je allergisch bent. ze zijn hier extreem knuffelig en eentje likt het liefste aan je neus of wenkbrauwen...

Over die dromen herken ik wel veel toen ik mijn vriend verloor. Het vervaagt uiteindelijk, echt waar. Het is nu allemaal zo vers.

Het hielp mij trouwens om de dromen op te schrijven, dat deed ik meteen als ik wakker werd. Ook midden in de nacht. Het maakte mijn dromen 'tastbaar', even geen idee hoe ik het goed kan omschrijven. Maar het hielp me te relativeren.

Soms heb ik er nog steeds last van. Dan droom ik dat hij toch nog leeft maar dat ik dan vreemd ga met mijn huidige vriend. Of dat mijn vriend ook kanker heeft. Ontzettend naar. Maar nu ik alles opschrijf in een dagboek houdt het me wel minder bezig. Die dromen schrijf ik weg en zitten in een boek. Snap je het nog?

Misschien is het stom, het heeft mij geholpen en misschien kan jij er ook iets mee.

Zo....Ben nu voor het echie in dit topic.....

EERST!!! Alle voorgaande berichten tellen niet mee, want het feestje begint pas wanneer ik er ben
quote:TardarSauce schreef op 09 oktober 2015 @ 22:11:

O ja en Miss Bean wederom welkom terug!Thanks, wel veel meegelezen maar weinig tijd gehad om te reageren.
quote:Lovestar schreef op 09 oktober 2015 @ 22:17:

Zo....Ben nu voor het echie in dit topic.....

EERST!!! Alle voorgaande berichten tellen niet mee, want het feestje begint pas wanneer ik er ben Groot ego iemand?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven