Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 17:40:

[...]

Wat ben je ook een kutje.

Ze gaat er zo lekker serieus op in ook.

Ja echt he ...zo van Nouhou mensen die een kíndje willen fabrieken die klussen.

Hopelijk gaat het nu weer wat beter, Kensi!
quote:TardarSauce schreef op 11 oktober 2015 @ 17:39:

Dan zit het op je rug. Zie je zelf niks van
quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 17:42:

[...]

Doesn't matter, had fun. Het doet anders pijn! hoor ik net...
Hmm ik heb de mijne aan de bovenkant van mijn rug en ok het stuk bij mijn ruggengraat was niet zo tof maar verders vond ik het wel gaan.
Maar das niet mijn hele rug dus geen ervaring met zoiets groots.
Alle reacties Link kopieren
quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 17:42:

[...]

Doesn't matter, had fun. Mooie instelling!
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.

Op deze manier heb ik alles
quote:TardarSauce schreef op 11 oktober 2015 @ 17:48:

Hmm ik heb de mijne aan de bovenkant van mijn rug en ok het stuk bij mijn ruggengraat was niet zo tof maar verders vond ik het wel gaan.

Ruggengraat was bij mij het "niet pijnlijk" gedeelte. Maar god, als ze op je heilig been beginnen....

(plaats waar alle zenuwen samenkomen. En dat heb ik gemerkt. Had pijn tot in vinger- en teennagels.)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 11 oktober 2015 @ 17:57:

[...]

Ruggengraat was bij mij het "niet pijnlijk" gedeelte. Maar god, als ze op je heilig been beginnen....

(plaats waar alle zenuwen samenkomen. En dat heb ik gemerkt. Had pijn tot in vinger- en teennagels.)
Langs de andere kant: 3 uur pijn, al 9 jaar een lach op mijn gezicht als ik naakt langs een spiegel loop (heb de favoriete schets van mijn grootmoeder op mijn rug).
quote:neener-neener schreef op 11 oktober 2015 @ 17:59:

[...]

Lees de volgende post
Wat ik wel mooie plekken vind, zijn de enkel, binnenkant pols, onderbuik rechts. En elk plekje heeft wel een reden waarom het niet DE plek is...
Dat is wel heel leuk als je er zo vrolijk van wordt!
quote:neener-neener schreef op 11 oktober 2015 @ 18:01:

Wat ik wel mooie plekken vind, zijn de enkel, binnenkant pols, onderbuik rechts. En elk plekje heeft wel een reden waarom het niet DE plek is...

Ik heb 1 op mijn onderrug en 2 op de binnenkant van mijn pols ( 1 aan elke pols).

Die op mijn polsen zijn redelijk groot. Maar wel zo geplaatst dat ik juwelen aan kan doen, en je ze niet ziet.

(en binnenkant van polsen voelt aan als een irritante schaafwonde. Niet leuk, maar niet dat je er gek van wordt)
Tabje ligt aan de ketting nu, bijna accu leeg. Heb half uurtje geleden 3 lorazepam van 2.5 mg genomen. Normaal heb ik er 6 lorazepam en 4 seroquel van 25 mg om de nacht door te kunnen komen. krijg dan ook weer een jankbui, met als gevolg dat mijn avondeten nu in het riool ligt.(moest daarna overgeven)

Waarom heb ik het gevoel dat ik heb gefaald?
Leuk! Wat voor tattoos heb je?
@ Kensi, ik vind je Nick leuk. Hoe ben je daarop gekomen? Inspiratie uit een boek, film of serie of zoiets?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:neener-neener schreef op 11 oktober 2015 @ 18:06:

Leuk! Wat voor tattoos heb je?

Schets van grootmoeder: raar ding. Tussen zeemeermin en mens (dus ook bloot bovenlichaam, maar wel een rok aan). Dat met héél veel bloemen. (rug dus)

Polsen: elke pols heeft een teken. Een ding waar ik mijn mening mee toon. En ben nu ook bezig aan een project. Als ik dit afrond, ga ik een nieuwe tattoo laten plaatsen. Eentje in mijn nek (vind ik supersexy. Je ziet het enkel wanneer ik mijn haar dan opsteek). Die in mijn nek heeft een verband met die op mijn polsen.

(en als je het allemaal echt wilt weten moet je maar een PB sturen maar aangezien iedereen mijn tattoos ziet, wordt het anders te herkenbaar )
Kia. Ik vind jou leuk

(Vooral niet slijmen)
Mijn nick is van de Amerikaanse serie NCIS LA. De enige vrouwelijke agent heet Kensi Blye
quote:DorothyParker schreef op 11 oktober 2015 @ 18:12:

[...]

Schets van grootmoeder: raar ding. Tussen zeemeermin en mens (dus ook bloot bovenlichaam, maar wel een rok aan). Dat met héél veel bloemen. (rug dus)

Polsen: elke pols heeft een teken. Een ding waar ik mijn mening mee toon. En ben nu ook bezig aan een project. Als ik dit afrond, ga ik een nieuwe tattoo laten plaatsen. Eentje in mijn nek (vind ik supersexy. Je ziet het enkel wanneer ik mijn haar dan opsteek). Die in mijn nek heeft een verband met die op mijn polsen.

(en als je het allemaal echt wilt weten moet je maar een PB sturen maar aangezien iedereen mijn tattoos ziet, wordt het anders te herkenbaar )

Snap ik

Nek is ook een goede plek! Ik heb bijna ooit eens met een jongen gedate en hij had een schorpioen in zijn nek/schouder, heel mooi...
Heb ook een tattoo op mijn rug ( onderrug op mijn ruggengraat, geen aarsgewei) de tattoo zelf vind ik niet zo mooi meer, maar heb er geen spijt van. Ga misschien navragen over er een cover-up overheen kan.

Zetten deed wel even zeer idd. Mijn andere was minder pijnlijk
quote:Kensi schreef op 11 oktober 2015 @ 18:14:

Mijn nick is van de Amerikaanse serie NCIS LA. De enige vrouwelijke agent heet Kensi BlyeJeeej leuk! Ik hoorde die naam van de week toevallig langskomen bij NCIS en toen moest ik gelijk aan jou denken .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:DorothyParker schreef op 11 oktober 2015 @ 18:14:

Kia. Ik vind jou leuk

(Vooral niet slijmen)Waarom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven