Kitler de achtste
donderdag 8 oktober 2015 om 12:48
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
zondag 11 oktober 2015 om 20:14
quote:OldWood schreef op 11 oktober 2015 @ 19:53:
Joehoe ik ben er ook weer hoor.
Leuk al die tattoeages, al ben ik zelf meer van de saaie eenkleurige
Ik heb er zelf geen, maar wil er eentje achter in m'n nek, alleen durf ik het niet.
Waar ik werk is het niet erg om tattoeages te hebben, maar stel je voor dat ik ooit ergens anders moet werken
Mijn man heeft wel tattoeages, ben er gek op en vind het mooi.
Mochten we ooit kinderen krijgen, laat ik hun namen tattoeren.
Ik was 16 (en je moet mijn ouders eens ontmoeten, snap nog steeds niet dat ik toen een tattoo kreeg. Dacht dat ze me gingen kelen toen ik het hardop zei.), 20 en 21 jaar.
Banen: Ik heb altijd alles gekregen. Heb natuurlijk ook leuke diploma's, en het gedrag van een diva ("jij gaat éééééécht spijt krijgen als je mij niet aanneemt!!!
Joehoe ik ben er ook weer hoor.
Leuk al die tattoeages, al ben ik zelf meer van de saaie eenkleurige
Ik heb er zelf geen, maar wil er eentje achter in m'n nek, alleen durf ik het niet.
Waar ik werk is het niet erg om tattoeages te hebben, maar stel je voor dat ik ooit ergens anders moet werken
Mijn man heeft wel tattoeages, ben er gek op en vind het mooi.
Mochten we ooit kinderen krijgen, laat ik hun namen tattoeren.
Ik was 16 (en je moet mijn ouders eens ontmoeten, snap nog steeds niet dat ik toen een tattoo kreeg. Dacht dat ze me gingen kelen toen ik het hardop zei.), 20 en 21 jaar.
Banen: Ik heb altijd alles gekregen. Heb natuurlijk ook leuke diploma's, en het gedrag van een diva ("jij gaat éééééécht spijt krijgen als je mij niet aanneemt!!!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zondag 11 oktober 2015 om 20:14
quote:OldWood schreef op 11 oktober 2015 @ 20:13:
[quote]Kia-Ora schreef op 11 oktober 2015 @ 20:06:
[...]
Of met letters, cijfers en tekens gemaakte plaatsjes!
Zoals deze spin ; /\(00)/[/quote]
Geen spinnen Kia. Ook niet met tekens
Sorry Oldie
[quote]Kia-Ora schreef op 11 oktober 2015 @ 20:06:
[...]
Of met letters, cijfers en tekens gemaakte plaatsjes!
Zoals deze spin ; /\(00)/[/quote]
Geen spinnen Kia. Ook niet met tekens
Sorry Oldie
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 11 oktober 2015 om 20:16
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 20:13:
Ja kia, sorry kia, ik zal in het vervolg beter opletten naast mijn echte leven excuses oppersl.et of mag dat niet meer? Of was door dat nou?
Achter de schermen ben ik dat en voor de schermen is de rest dat .
Maar Door en ik zijn; Queen en King , dat staat hoe dan ook vast! Die opperslet titel ís een wisseltitel.
Ja kia, sorry kia, ik zal in het vervolg beter opletten naast mijn echte leven excuses oppersl.et of mag dat niet meer? Of was door dat nou?
Achter de schermen ben ik dat en voor de schermen is de rest dat .
Maar Door en ik zijn; Queen en King , dat staat hoe dan ook vast! Die opperslet titel ís een wisseltitel.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 11 oktober 2015 om 20:19
quote:TardarSauce schreef op 11 oktober 2015 @ 20:15:
Nee de KK met ZN mocht niet daar kreeg ik een waarschuwing voor Omdat je iemand uitschold daarmee. Je noemde Co zijn ex zo. Ik denk dat je gewoon (oh wat erg dat ik dit nu ga zeggen ) 'Klap kut met zuignappen' mag zeggen hoor.
Nee de KK met ZN mocht niet daar kreeg ik een waarschuwing voor Omdat je iemand uitschold daarmee. Je noemde Co zijn ex zo. Ik denk dat je gewoon (oh wat erg dat ik dit nu ga zeggen ) 'Klap kut met zuignappen' mag zeggen hoor.
zondag 11 oktober 2015 om 20:20
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 19:49:
Lieve dames en heer ( zie corona ben je niet vergeten!) ik stoor jullie even maar ik wou jullie even langs deze weg laten weten dat ik vanaf het begin met al jullie kitler topics meelees en dat jullie bij mij altijd weer een glimlach op mijn gezicht kunnen toveren met jullie plaatjes. En met de mooie gesprekken die jullie met elkaar hebben. Jullie laten mij weer even lachen terwijl het op dit moment het huilen nader staat dan het lachen bij mij. Daarom een welgemeend Dank Jullie Wel!! En een Voor kensi. Hoop dat het wat gaat met jou. En voor de rest van jullie ook een En trouwens: Wat hebben jullie prachtige tattoo's!! Dat wou ik alleen maar even zeggen
Lindy!
Ach lieverd, als je vanaf het begin meeleest met ons, ben je ook een Kitler, one of us hoor
Verder heb ik stiekem toch een klein brokje in mijn keel.....Over je reactie en wat "wij" teweeg brengen. .......Kom meeschrijven met ons Hoeft niet (gelijk) over je situatie zijn, maar gewoon wat je kwijt wilt. Plaatjes/memes vind ik altijd leuk en grappig. Ben altijd benieuwd wat mensen plakken
Lieve dames en heer ( zie corona ben je niet vergeten!) ik stoor jullie even maar ik wou jullie even langs deze weg laten weten dat ik vanaf het begin met al jullie kitler topics meelees en dat jullie bij mij altijd weer een glimlach op mijn gezicht kunnen toveren met jullie plaatjes. En met de mooie gesprekken die jullie met elkaar hebben. Jullie laten mij weer even lachen terwijl het op dit moment het huilen nader staat dan het lachen bij mij. Daarom een welgemeend Dank Jullie Wel!! En een Voor kensi. Hoop dat het wat gaat met jou. En voor de rest van jullie ook een En trouwens: Wat hebben jullie prachtige tattoo's!! Dat wou ik alleen maar even zeggen
Lindy!
Ach lieverd, als je vanaf het begin meeleest met ons, ben je ook een Kitler, one of us hoor
Verder heb ik stiekem toch een klein brokje in mijn keel.....Over je reactie en wat "wij" teweeg brengen. .......Kom meeschrijven met ons Hoeft niet (gelijk) over je situatie zijn, maar gewoon wat je kwijt wilt. Plaatjes/memes vind ik altijd leuk en grappig. Ben altijd benieuwd wat mensen plakken
zondag 11 oktober 2015 om 20:22
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 20:00:
Wat zijn jullie lieve dames! Tadar je hebt gelijk! Ik heb mijzelf vernoemt naar een jurk van hun. Een prachtige donkerrode 1!
Ik kan nog helemaal niks plakken( geen rechten nog) maar ga proberen jullie bij te houden. En zodra ik kan plakken ga ik absoluut meedoen! Maar jullie zijn echt lief.
Sommigen van ons hebben hun plakrechten hier verworven
Wat is het abc'tje van Lindy
Wat zijn jullie lieve dames! Tadar je hebt gelijk! Ik heb mijzelf vernoemt naar een jurk van hun. Een prachtige donkerrode 1!
Ik kan nog helemaal niks plakken( geen rechten nog) maar ga proberen jullie bij te houden. En zodra ik kan plakken ga ik absoluut meedoen! Maar jullie zijn echt lief.
Sommigen van ons hebben hun plakrechten hier verworven
Wat is het abc'tje van Lindy
zondag 11 oktober 2015 om 20:22
quote:DorothyParker schreef op 11 oktober 2015 @ 20:14:
[...]
Op je 16de al, mijn vader had beide benen gebroken als ik op die leeftijd dat zou doen
Ik heb geen diploma's, dus daarom ben ik er een beetje huiverig voor.
Al denk ik dat het steeds normaler word en het niet overal meer een vereiste is dat iemand geen zichtbare tattoeages heeft.
[...]
Op je 16de al, mijn vader had beide benen gebroken als ik op die leeftijd dat zou doen
Ik heb geen diploma's, dus daarom ben ik er een beetje huiverig voor.
Al denk ik dat het steeds normaler word en het niet overal meer een vereiste is dat iemand geen zichtbare tattoeages heeft.
zondag 11 oktober 2015 om 20:24
quote:pinkelot80 schreef op 11 oktober 2015 @ 20:09:
Mogen dat soort spinnen wel dan Kia?
Stiekem vind ik hem een beetje schattig Deze ziet eruit als een bolletje met pootjes.
En ondertussen dat ik dit net getypt heb, doemen echte spinnenpootjes en "oogbolletjes" in mijn hoofd op Stomme hersenen, ik wil er niet aan denken!!!!
Emoticon laten staan hoor Kia, iets met exposure therapie......
Mogen dat soort spinnen wel dan Kia?
Stiekem vind ik hem een beetje schattig Deze ziet eruit als een bolletje met pootjes.
En ondertussen dat ik dit net getypt heb, doemen echte spinnenpootjes en "oogbolletjes" in mijn hoofd op Stomme hersenen, ik wil er niet aan denken!!!!
Emoticon laten staan hoor Kia, iets met exposure therapie......
zondag 11 oktober 2015 om 20:24
zondag 11 oktober 2015 om 20:25
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 20:09:
Een scheld abc: Ik zie mogelijkheden! Alleen dan komen er woorden waar ik geheid een ban voor krijg.
Nuttige weetjes: Ik weet veel maar niet zoveel. Alleen mijn nederige bijdrage over de tattoo's: Ik werk in de thuiszorg en ik heb een klant van 86 jaar en die heeft 3 weken geleden haar eerste tattoo laten zetten. Zo mooi! En stoer!Ik vind je nu al geweldig
Een scheld abc: Ik zie mogelijkheden! Alleen dan komen er woorden waar ik geheid een ban voor krijg.
Nuttige weetjes: Ik weet veel maar niet zoveel. Alleen mijn nederige bijdrage over de tattoo's: Ik werk in de thuiszorg en ik heb een klant van 86 jaar en die heeft 3 weken geleden haar eerste tattoo laten zetten. Zo mooi! En stoer!Ik vind je nu al geweldig
zondag 11 oktober 2015 om 20:29
quote:Kia-Ora schreef op 11 oktober 2015 @ 20:24:
@ Lindybopophelia mogen we je naam inkorten naar Lindy ofzo? Of Ophilia nog leuker! Anders ga ik het iig een paar keer verkeerd schrijven .
Dus akkoord Ophilia?
Leuke afkorting, maar een crime om te schrijven....Maar ik hoef het niet te doen
Voor mij is het Lin
@ Lindybopophelia mogen we je naam inkorten naar Lindy ofzo? Of Ophilia nog leuker! Anders ga ik het iig een paar keer verkeerd schrijven .
Dus akkoord Ophilia?
Leuke afkorting, maar een crime om te schrijven....Maar ik hoef het niet te doen
Voor mij is het Lin
zondag 11 oktober 2015 om 20:32
quote:Lovestar schreef op 11 oktober 2015 @ 20:20:
[...]
:hello Lindy!
Oh jullie mogen mijn situatie wel weten hoor! Ik heb het hier al vaker in topics gegooid dus dan kan dit er ook nog wel bij
De reden waarom ik even op jullie had gereageerd komt omdat ik nu in een rotperiode zit. Ik ben drie maanden geleden bevallen van jongentje en dat is niet goed gegaan. Mijn zoontje is overleden ter wereld gekomen en geen contact meer met de vader. Hij weet het ook niet en zal het ook nooit te weten komen. Het hele verhaal kunnen jullie lezen in het miskraam juli 2015 topic. Daar reageer ik niet meer want dat is een kijk ik ben weer zwanger! Topic geworden. En een maand later is mijn tweede vader plotseling overleden en ik was de enige erfgename. Dus moest ik alles alleen doen. Hij had verder geen familie. Ik was zijn dochter. Niet in naam en ook niet in vlees en bloed maar wel in alle andere dingen. Daarom kan ik wel even een lach gebruiken. En die scheld abc wordt steeds verleidelijker!
[...]
:hello Lindy!
Oh jullie mogen mijn situatie wel weten hoor! Ik heb het hier al vaker in topics gegooid dus dan kan dit er ook nog wel bij
De reden waarom ik even op jullie had gereageerd komt omdat ik nu in een rotperiode zit. Ik ben drie maanden geleden bevallen van jongentje en dat is niet goed gegaan. Mijn zoontje is overleden ter wereld gekomen en geen contact meer met de vader. Hij weet het ook niet en zal het ook nooit te weten komen. Het hele verhaal kunnen jullie lezen in het miskraam juli 2015 topic. Daar reageer ik niet meer want dat is een kijk ik ben weer zwanger! Topic geworden. En een maand later is mijn tweede vader plotseling overleden en ik was de enige erfgename. Dus moest ik alles alleen doen. Hij had verder geen familie. Ik was zijn dochter. Niet in naam en ook niet in vlees en bloed maar wel in alle andere dingen. Daarom kan ik wel even een lach gebruiken. En die scheld abc wordt steeds verleidelijker!
zondag 11 oktober 2015 om 20:35
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 20:32:
[...]
Ach lieverd wat een ellende .
Ik snap wel dat je even een lach kunt gebruiken maar ook een schouder om op te huilen. Gelukkig zijn wij kitlers van alle markten thuis!
[...]
Ach lieverd wat een ellende .
Ik snap wel dat je even een lach kunt gebruiken maar ook een schouder om op te huilen. Gelukkig zijn wij kitlers van alle markten thuis!