Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Ik had net in een ander topic weer dat mijn toetsenbord het niet goed leek te doen.

Ben eindeloos bezig geweest met het typen van drie regels.

Ontzettend irritant.

En hier gaat het dan weer vlekkeloos.
Oh ja, Internet Explorer en laptop.
Het heen en weer schieten van een pagina omdat doordat de berichten en advertenties moeten laden is waarschijnlijk van het lijstje van de TD verdwenen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 10 oktober 2015 @ 19:44:

Het heen en weer schieten van een pagina omdat doordat de berichten en advertenties moeten laden is waarschijnlijk van het lijstje van de TD verdwenen?

Ja, ook zo irritant.

Als ik een euro zou moeten geven voor elke keer dat ik hierdoor verkeerd klik, lag ik nu al lang en breed in de goot.
'de perfecte borsten'

'waarom mannen vaak met hun hand in de broek zitten'

'blog Sophie: mijn lieve vagina'

Dit soort meuk zie je onderaan je pagina staan als je 'gewoon' op de overige pijler zit. Ik dacht dat dit was opgelost?
Ik kwam ook weer net langs om te melden dat ik net de orale seks blog weet langs zag komen. En om te kijken of daar een update over is.
quote:TardarSauce schreef op 12 oktober 2015 @ 13:52:

'de perfecte borsten'

[afbeelding]

'waarom mannen vaak met hun hand in de broek zitten'

[afbeelding]

'blog Sophie: mijn lieve vagina'

[afbeelding]

Dit soort meuk zie je onderaan je pagina staan als je 'gewoon' op de overige pijler zit. Ik dacht dat dit was opgelost?

Omdat sommige plaatjes en teksten als onaangenaam werden ervaren door forummers, hebben we een tijdje terug besloten alle artikelen uit de categorie seks & liefde en 18+ uit het overzicht onderaan de pagina te verwijderen. Dit is niet veranderd sindsdien.

De artikelen die jij nu noemt vallen allen in andere (niet uitgesloten) categorieën en zijn daarom wel zichtbaar in het overzicht.

- 'de perfecte borsten' valt in de categorie 'lijf'

- 'waarom mannen vaak met hun hand in de broek zitten' valt ook in de categorie 'lijf'

- 'blog Sophie: mijn lieve vagina' valt in de categorie 'kinderen/mama'

We zullen deze categorieën niet uit sluiten zoals we dat hebben gedaan bij seks & liefde en 18+. In extreme gevallen, zoals de bijna naakt foto van Zimra welke tot voorkort nog live stond, maken we een uitzondering. Deze foto is inmiddels door ons verwijderd en vervangen door een profielfoto van Zimra zelf.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:himalaya schreef op 10 oktober 2015 @ 19:44:

Zeker niet van het lijstje verdwenen, staat hoog op de agenda. Dit is helaas een complex probleem en we hebben beperkte resources om hieraan te werken.

Zodra er meer bekend is horen jullie het hier.

Groet,

Sanne

CM VIVA

Weer laden de pagina's niet en krijg ik alleen een reclame in beeld. Dit keer van energiedirect.

Het lijkt wel alsof iedere verwijderde reclame die dit veroorzaakt wordt vervangen door een nieuwe.

Laptop, Chrome.
quote:CommunityManagerViva schreef op 12 oktober 2015 @ 15:37:

[...]

Omdat sommige plaatjes en teksten als onaangenaam werden ervaren door forummers, hebben we een tijdje terug besloten alle artikelen uit de categorie seks & liefde en 18+ uit het overzicht onderaan de pagina te verwijderen. Dit is niet veranderd sindsdien.Krijgen we ooit nog een reactie op het feit dat dit niet werkt? Zoals ik al zei zie ik nog steeds in elk geval de orale seks langskomen. Jullie betalen Plista toch? Laat ze hun werk doen...
quote:Bij_Zonder schreef op 09 oktober 2015 @ 10:42:

[...]

En wéér.Joehoe??
quote:Amaqanda schreef op 13 oktober 2015 @ 00:19:

[afbeelding]

Weer laden de pagina's niet en krijg ik alleen een reclame in beeld. Dit keer van energiedirect.

Het lijkt wel alsof iedere verwijderde reclame die dit veroorzaakt wordt vervangen door een nieuwe.

Laptop, Chrome.

Dat klopt helaas. Er is een team mee bezig. Dit is een complex probleem dat niet alleen bij sites binnen Sanoma, maar ook daarbuiten voorkomt. We geven er dus hoge prioriteit aan. Ik houd jullie op de hoogte.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:Bij_Zonder schreef op 13 oktober 2015 @ 08:36:

[...]

Joehoe??

Hi Bij_Zonder,

We zijn je niet vergeten. Het probleem is bekend en ligt bij de TD. Zodra er meer bekend is hoor je het.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Ik heb een klacht over de laadsnelheid van de pagina's.

Het duurt vaak erg lang voordat de volledige pagina geladen wordt. En hoe toevallig... Hij blijft dan elke keer weer hangen bij het plaatje met de reclame van de e-kortingscode, alvorens de rest van de pagina laadt.

Hoogst irritant
quote:CommunityManagerViva schreef op 13 oktober 2015 @ 12:18:

[...]

Hi Bij_Zonder,

We zijn je niet vergeten. Het probleem is bekend en ligt bij de TD. Zodra er meer bekend is hoor je het.

Groet,

Sanne

CM VIVAMerci!
quote:Corona67 schreef op 14 oktober 2015 @ 18:29:

Ik heb een klacht over de laadsnelheid van de pagina's.

Het duurt vaak erg lang voordat de volledige pagina geladen wordt. En hoe toevallig... Hij blijft dan elke keer weer hangen bij het plaatje met de reclame van de e-kortingscode, alvorens de rest van de pagina laadt.

Hoogst irritant

Vervelend. Dit lijkt het zelfde probleem te zijn als dat van Bij_Zonder. Waar ervaar jij dit issue? Ook op mobiel? En zo ja, op welk toestel en welke browser?

Groet,

Sanne

CM VIVA
Vooral mobiel, op een Samsung Ace 2, android toestel
Volgens mij is het een algemeen voorkomend probleem, al sinds de lancering van het nieuwe forum. Ik moet soms drie keer een poging doen om op het juiste topic te belanden omdat de pagina verspringt door het laden. Ook op mobiel.
quote:coolpack2 schreef op 15 oktober 2015 @ 11:09:

Volgens mij is het een algemeen voorkomend probleem, al sinds de lancering van het nieuwe forum. Ik moet soms drie keer een poging doen om op het juiste topic te belanden omdat de pagina verspringt door het laden. Ook op mobiel.

Ook op een mobiel Android toestel? Of ook op tablet/desktop?

Gr,

Sanne

CM VIVA
quote:Corona67 schreef op 15 oktober 2015 @ 11:08:

Vooral mobiel, op een Samsung Ace 2, android toestel

Dankje Corona67, dit is nuttige informatie voor de TD.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Mobiel Windows Phone
quote:coolpack2 schreef op 15 oktober 2015 @ 11:55:

Mobiel Windows Phone

Dank voor het doorgeven.

Gr,

Sanne

CM VIVA
Hee de plista plaatjes zijn weg? Fijn!
quote:minnim schreef op 15 oktober 2015 @ 15:00:

Hee de plista plaatjes zijn weg? Fijn!

Klopt! Er wordt nog uitgezocht wat de exacte toedracht is geweest dat deze artikelen toch verschenen, maar de door jou genoemde artikelen zijn alvast verwijderd uit het overzicht.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Ik zie Blog Sofie: de geile huisvrouw. Is dat ook iets van Lijf en lijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven