Hartoperatie wel/niet/wel/niet word er gek van!

19-07-2015 07:50 1174 berichten
Alle reacties Link kopieren
We weten al 3 jaar dat deze operatie komt. Zoon (3) heeft de eerste 3 maanden 3 openhartoperaties gehad en toen onder andere een kunstklep gekregen die niet meegroeit. Vlak na plaatsing had hij al vernauwingen en uiteindelijk hebben ze dat 3 jaar kunnen rekken.

En in mei na de tweede mislukte hartkatheterisatie was het moment dat ze zeiden dat ze de openhartoperatie gingen plannen.. We mochten eerst nog 3,5 week op onze geplande vakantie en gelijk de dag erna hadden we een gesprek met de kinderhartchirurg, een paar dagen later de CT scan en weer een paar dagen later stond de operatie gepland. Die moest toen gecanceld worden omdat zoon te verkouden was.

Donderdag hoorden we dat de operatie opnieuw ingepland was voor maandag en vrijdag zijn we de hele dag in het ziekenhuis geweest voor vooronderzoeken en gesprekken. Einde dag kregen we groen licht en vanavond zouden we dan terug moeten komen. Gisteravond werden we afgebeld. Er is een kindje dat meer spoed heeft.

Logisch natuurlijk. Maar nu weten we weer niks. We zien natuurlijk erg tegen de operatie en hadden ons opgeladen. Alles geregeld want een van ons gaat naast zoon slapen - dat mag tegenwoordig ook op de IC gelukkig - en de ander in het Ronald McDonaldhuis. Beide met werk geregeld enzo.

En nu dus weer onzekerheid. En hopen dat zoon niet weer ziek/verkouden wordt want er heerst van alles. Zoon is deze week thuis van de crèche dus dat scheelt hopelijk en dan maar niet teveel kleine kinderen opzoeken denk ik dan maar.

Wel lekker om het even van me af te schrijven!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Wat mooi om te lezen dat je mogelijkheden bent gaan zien, in plaats van onmogelijkheden.

En dan ook nog eens een nieuwe baan: je leven verandert snel. Knap dat jullie dat zo goed volhouden.

En dan Stef: wat een bikkel . Is de huid van zijn billen al dicht?

Wat doen jullie het goed met z'n allen! Ik vind het niet zo raar dat je nog niet aan het verwerken toe komt, je zit er nog steeds midden in. En lekker bij Stef blijven slapen, ik zou niet weten waarom daar iets van gezegd zou worden.
quote:boannan schreef op 26 september 2015 @ 21:18:

.

Misschien als we een traplift kunnen huren, !Ken je de trappenhulp?

Een losse "rupsband" waar een rolstoel de trap mee op kan. Is inklapbaar en past in een auto.
Fijn weer een updaten, en inderdaad zeg hij ziet er gewoon ontzettend goed uit.

De vrolijkheid spat van het scherm.

In niks kan je zien dat hij zo slecht heeft gelegen, wat een levenskracht.
Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie. Wat een mooi en sterk gezin zijn jullie. Je mag trots zijn op jezelf en je kanjers. Dikke knuffel voor Stef
Wat fijn om je zo positief te lezen!
Wat een liefde spat er weer van je berichtje af.

Stef is een bijzonder en uniek mannetje. Super sterk en enorm vrolijk. Je krijgt van de foto alleen al een lach op je gezicht.

Spannend van je mogelijk nieuwe baan. Duimen voor je.
Weet je wat het is Boannan, ik vind struisvogelen een prima tactiek om de boel de baas te blijven. En de spullen opruimen? Lijkt me een uitstekende en realistische move. En dat je dan later de klap krijgt? Ik geloof er niet in dat dat perse moet. Waarom zou het niet zo zijn dat jullie jezelf gewoon gelukkig prijzen met het feit dat hij er nog is en dat hij gelukkig is. Gewoon doorgaan met leven: ik hou er van.
Ps: hij lijkt op jullie, hij doet wat jullie ook doen: hoe top is dat :heart:!
quote:Suze02 schreef op 13 oktober 2015 @ 19:29:

Ps: hij lijkt op jullie, hij doet wat jullie ook doen: hoe top is dat :heart:!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Wat mooi gezegd, Suze. En zo waar!

Mooie foto, Boannan!
Wat fijn om je berichten te lezen Boannan! Wat gaat jullie mooie jongen goed vooruit!

Mooie foto van hem.
Wat heerlijk dat het beter gaat nu, eigenlijk allemaal zo te lezen! Met Stef en zijn nieuwe ontwikkelingen, met jou en wat meer tijd voor jezelf en nieuw werk. Het lijkt me verstandig om 'even' lekker je leven weer op de rails te krijgen en weer wat tijd te hebben om vrolijk met elkaar te zijn en aan de nieuwe situatie te wennen, voor je gaat proberen om ook die hele periode een plekje te geven. Lekker even weer op krachten komen, dat heb je waarschijnlijk best nodig.

Ik ben echt zo blij dit te lezen, dat Stef duidelijk veel fijne kwaliteit van leven heeft nu, waar je laatst zo bang voor was, nou, hij heeft plezier en hij lacht, super

Dank voor je update en de leuke foto!
Wat een prachtige foto Boannan....word elke keer zo blij van hem!
Wat is het toch een blij jongetje! Ik word elke keer helemaal vrolijk als je foto's van hem post
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Lieve boannan. Sinds dag een volg ik je verhaal hier. Je kent me niet. Althans zeker niet onder deze naam. Maar wat heb je een heerlijk vrolijk vechtertje. Hij maakt me blij. Ik kan niet zoveel voor je doen behalve verder hopen met je. Nou ja misschien met een dingetje, een nog grotere grijns.

Vandaag zat ik met een dingetje en ik wist niet wat ik er mee moest tot ik ineens aan jou dacht. Wij hebben het goed financieel. Mijn tweeling neven worden zaterdag drie. En ik ben voogd. Dik uitgepakt met de volledige Thomas de Trein 'Feest op Sodor' treinbaan en uitbouw met extra trein. Via Lobbes. mooi in huis gekregen tot moeder van de neven een foto post online met precies dat... Bummer. Ik heb een waterbaan met bootjes gekocht. Leuk voor in de zomer. De Thomasbanen en treinen mag ik terugsturen. Kostenloos. Mooi....

Ik ben naar het AZC gegaan met de Thomas, maar het is daar ongewild. Er is al teveel speelgoed daar. Maar wat nou, wat nou als ik dat mannetje van jou daar superblij mee kan maken. Wat nou als die vrolijke vent nog vrolijker wordt door dit ding. Samen Feest op Sodor. Ik weet niet of ie al zoiets heeft en ik weet dat hij een 'achterstand' heeft, maar in plaats van dat ding terug te sturen naar Lobbes, denk je dat ik hem er mee blij kan maken? En nee, geen dankbaarheid, gewoon weer een extra lach op zijn smoeltje is meer dan zat. PB me even want ik wil graag dat die vrolijke vechter van jou dit ding krijgt. En nu ga ik diep en open...

Liefs,

Oriane (want misschien ken je me onder die naam wel)
Lief Oriane!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Wat super lief Oriane!
Oriane wat lief zeg.....
Ahh wat lief!
Hoe gaat het nu Boannan? Fijn om de laatste berichten te lezen en te zien dat hij al zo is opgeknapt. Ik denk nog regelmatig aan jou en Superstef.
Ik ga later weer inhoudelijk wat meer reageren maar voor nu even een filmpje van mijn stoere vent in zijn nieuwe bad ass batman leenroelstoel:

http://nl.tinypic.com/r/2moz1xv/9
Wat goed! Fijn dat je even een update komt geven.
Wat een stoer, vrolijk ventje heb je Boannan.

Mooi filmpje hoor
if we all light up, we can scare away the dark...
Wat een stoere vent, en wat ziet hij er goed uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven