Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 27 september 2008 om 23:22
Schrijf hier niet meer zo vaak, maar kom nu toch ff binnenvallen. Heb vandaag definitief gebroken met ex. We hadden een soort van vriendschappelijk contact, maar dan eigenlijk als het hem uitkwam en als hij toevallig eens tijd had en daar had ik niet meer zoveel zin in. Mijn gevoelens zijn trouwens helemaal weg, maar het voelt toch een beetje raar nu, het idee dat ik hem nu echt niet meer zal zien/spreken...
zaterdag 27 september 2008 om 23:46
zondag 28 september 2008 om 00:15
Ga zo ff terug lezen .. Ooh is een bewoonster vanavond opgenomen in t zkh.. (en ze was net vanmorgen thuis gekomen uit t zkh) maar ooh die chauffeur die mee kwam met de dd arts.. Dat was een lekker koekkie zeg.. Zag aan zijn naamplaatje hoe hij heet.. ff opgezocht op hyves.. damn vrouw en kind haha
Maar echt leuke vent zeg.. whoehoe
later kwamen 2 leuke ambulancebroeders ook errug leuk maar zag hun naamplaatje niet jammerrrr
Maar echt leuke vent zeg.. whoehoe
later kwamen 2 leuke ambulancebroeders ook errug leuk maar zag hun naamplaatje niet jammerrrr
zondag 28 september 2008 om 00:23
zondag 28 september 2008 om 10:19
quote:Miranda01 schreef op 28 september 2008 @ 09:47:
heyyy wat leuk !!!
vertel !!!
Ik was 2 weken geleden op een verjaardag en daar heb ik iemand ontmoet. Niet echt veel mee gepraat, maar wel steeds naar elkaar kijken en gemerkt dat er wederzijdse interesse was
De volgende dag had ik hem opgezocht op hyves, ik als vriendje toegevoegd en hij had mij een berichtje toegestuud. Na wat heen en weer gebericht, toen msn, daarna telefoonnummers....hebben we gister besloten elkaar volgende week zondag te zien......vind het toch wel erg spannend
heyyy wat leuk !!!
vertel !!!
Ik was 2 weken geleden op een verjaardag en daar heb ik iemand ontmoet. Niet echt veel mee gepraat, maar wel steeds naar elkaar kijken en gemerkt dat er wederzijdse interesse was
De volgende dag had ik hem opgezocht op hyves, ik als vriendje toegevoegd en hij had mij een berichtje toegestuud. Na wat heen en weer gebericht, toen msn, daarna telefoonnummers....hebben we gister besloten elkaar volgende week zondag te zien......vind het toch wel erg spannend
zondag 28 september 2008 om 11:08
Goedemorgen allemaal!
Wat leuk WM! Blijkbaar lopen ze toch ook IRL nog rond!
Ik kon mijn bed echt niet uitkomen vandaag zeg... katten waren al vanaf 9 uur bezig me lastig te vallen, maar nu pas mezelf eruit gesleept.
En nu voel ik me natuurlijk onwijs duf. Bleh...
Denk dat ik ook maar eens aan de schoonmaak ga. Heb nog tot half drie, dan ga ik met een vriendin ff de stad in. Hopelijk is het dan nog steeds terrasjesweer.
Wat leuk WM! Blijkbaar lopen ze toch ook IRL nog rond!
Ik kon mijn bed echt niet uitkomen vandaag zeg... katten waren al vanaf 9 uur bezig me lastig te vallen, maar nu pas mezelf eruit gesleept.
En nu voel ik me natuurlijk onwijs duf. Bleh...
Denk dat ik ook maar eens aan de schoonmaak ga. Heb nog tot half drie, dan ga ik met een vriendin ff de stad in. Hopelijk is het dan nog steeds terrasjesweer.
zondag 28 september 2008 om 11:24
Ja leuk he....ik vind het ook wel spannend...maar goed...nu moet ik me nog niet zo druk maken...is pas over een week! Alleen....ik weet nu al dat ik een gigantische knoop in mijn buik heb! Ben zo waardeloos wat dat betreft!
Moz...Schoonmaak,.....wie dat heeft uitgevonden? Kan het niet gewoon de gehele tijd netjes en schoon blijven? Maar gezellig straks terrassen...hier beginnen wel alleen de wolkjes op te zetten dat is wel jammer! Hoop dat het bij jouw mooi blijft!
Miran...3 dagen gratis lidmaatschap? Hoe regel je dat nou weer?! Zit er wat aantrekkelijks tussen?
Moz...Schoonmaak,.....wie dat heeft uitgevonden? Kan het niet gewoon de gehele tijd netjes en schoon blijven? Maar gezellig straks terrassen...hier beginnen wel alleen de wolkjes op te zetten dat is wel jammer! Hoop dat het bij jouw mooi blijft!
Miran...3 dagen gratis lidmaatschap? Hoe regel je dat nou weer?! Zit er wat aantrekkelijks tussen?
zondag 28 september 2008 om 11:26
haha, ja er zit best wat smakelijks tussen...
Als je geen member meer bent, dan krijg je na een tijdje 3 dagen gratis....in de hoop natuurlijk dat je opnieuw gaat betalen...heb het al eens eerder gehad.
Maar..nu ga ik douchen en ff wat eten op dakterras in de sunnn
Schoonmaken?? Kan je beter morgen doen, dan regent het weer
Als je geen member meer bent, dan krijg je na een tijdje 3 dagen gratis....in de hoop natuurlijk dat je opnieuw gaat betalen...heb het al eens eerder gehad.
Maar..nu ga ik douchen en ff wat eten op dakterras in de sunnn
Schoonmaken?? Kan je beter morgen doen, dan regent het weer
zondag 28 september 2008 om 11:30
Ja maar morgen moet ik werken en daarna bij een vriendin eten..dus weer laat thuis en geen tijd om schoon te maken!
Woensdag pas weer tijd en dan is het mijn tv-bank-hangavondje op NET5
Heb je BE al gespot? Met z'n mooie blauwe ogen
Maar al berichten gestuurd of doe je dat niet zo snel zelf?
Nou have fun in the Sun !!
Woensdag pas weer tijd en dan is het mijn tv-bank-hangavondje op NET5
Heb je BE al gespot? Met z'n mooie blauwe ogen
Maar al berichten gestuurd of doe je dat niet zo snel zelf?
Nou have fun in the Sun !!
zondag 28 september 2008 om 11:39
Aan de voorkant van mijn huis schijnt nu de zon, aan de achterkant zie ik donkere grijze wolken...
Hmm, dan wordt het warme chocolademelk met slagroom IN een cafeetje...
Ik heb ook 3 dagen gratis RP zag ik! Maar heb eigenlijk niet zo'n zin om te snuffelen... Toch wel vermoeiend, zo'n date merk ik. Juist omdat ik nu niet zo goed weet wat ik ermee moet, en of ik hem nog een kans moet geven, of juist 'next' moet denken...
Hmm, dan wordt het warme chocolademelk met slagroom IN een cafeetje...
Ik heb ook 3 dagen gratis RP zag ik! Maar heb eigenlijk niet zo'n zin om te snuffelen... Toch wel vermoeiend, zo'n date merk ik. Juist omdat ik nu niet zo goed weet wat ik ermee moet, en of ik hem nog een kans moet geven, of juist 'next' moet denken...
zondag 28 september 2008 om 11:41
Goedemorgen!
Veel plezier in de zon Mir!
WM leuk voor je dat je een date hebt! En wat ga je doen op je date of weet je dat nog niet?
Mozz: Hoe staat het met mijn kwis? Leuk he katten, die van mij hebben ook een nieuw trucje. Ze waren aan het klieren toen ik ging slapen dus heb ik ze uit de slaapkamer gezet en de deur dichtgedaan en vanochten toen ik wakker werd lagen ze naast me te slapen!!!! Ze worden echt te slim.... Een beetje leren de deur open te doen gekke beestjes!
Veel plezier in de zon Mir!
WM leuk voor je dat je een date hebt! En wat ga je doen op je date of weet je dat nog niet?
Mozz: Hoe staat het met mijn kwis? Leuk he katten, die van mij hebben ook een nieuw trucje. Ze waren aan het klieren toen ik ging slapen dus heb ik ze uit de slaapkamer gezet en de deur dichtgedaan en vanochten toen ik wakker werd lagen ze naast me te slapen!!!! Ze worden echt te slim.... Een beetje leren de deur open te doen gekke beestjes!
zondag 28 september 2008 om 11:45
Katten zijn zo leuk....mijne heeft een elastiekjes fetisch Hier moet iedereen het huis binnentreden met los haar....heb je een elastiekje in je haar....dan haalt hij hem er zo uit...Hij wordt er helemaal wild van!
Ik ga voor hem koken.....moet alleen nog weten wat ik ga koken...heb wel wat ideeën maar weet niet of ie alles lust! Dus dat moet ik eerst maar even navragen! Wel zo handig.
Ik ga voor hem koken.....moet alleen nog weten wat ik ga koken...heb wel wat ideeën maar weet niet of ie alles lust! Dus dat moet ik eerst maar even navragen! Wel zo handig.
zondag 28 september 2008 om 12:05
zondag 28 september 2008 om 12:08
Voor hem koken WM? Dat je dat durft! Hihi!
Een van mijn katten is ook van de elastiekjes! Vooral als ik er een om mijn arm heb. Die MOET er dan af (vaak inclusief stukjes huid als ik niet snel genoeg mijn arm wegtrek).
En die van BE dus deuren openmaken? Ben blij dat die van mij dat nog niet uitgevonden hebben. Hoewel heel hard krabben aan een deur of het slaapkamerraam eigenlijk net zo goed werkt. Gegarandeerd dat ik na een half uur gejammer en gekras open doe
BE, Hier komt de kwis: Mijn nickname daar is een dier... dus... ga maar raden... Ik antwoord alleen met ja en nee
Een van mijn katten is ook van de elastiekjes! Vooral als ik er een om mijn arm heb. Die MOET er dan af (vaak inclusief stukjes huid als ik niet snel genoeg mijn arm wegtrek).
En die van BE dus deuren openmaken? Ben blij dat die van mij dat nog niet uitgevonden hebben. Hoewel heel hard krabben aan een deur of het slaapkamerraam eigenlijk net zo goed werkt. Gegarandeerd dat ik na een half uur gejammer en gekras open doe
BE, Hier komt de kwis: Mijn nickname daar is een dier... dus... ga maar raden... Ik antwoord alleen met ja en nee